Gerçek aşk

14 1 2
                                    

Pınar uzun bir sürenin ardından evde yabancı birinin varlığını hissediyordu. Günler birbirini kovalıyor, her geçen gün bir diğer günden farksız geçiyordu. Evde şimdilik bir problem yoktu, okulda da Enes Pınar'ı hiç yalnız bırakmıyor, sürekli onunla ilgileniyordu. Enes Pınar'dan gerçekten etkilenmeye başlamıştı.
Enes bir gün Pınar'a "Pınar ailenden hiç bahsetmiyorsun. İstanbul'da mı doğmuştun?" diye sordu. Pınar bu soru karşısında öfkesini belli etmemeye çalıştı ve " Evet, burda doğdum. Annem ressam. Ama artık hobi olarak resim yapıyo. Biliyosun işte bir de abim var. Bu kadar." dedi. Pınar yalan söylemiyordu. Hayalleriydi bunlar. İstanbul'a gelmeden önce yaşadığını hissedememişti ki hem. Enes Pınar'a daha yakın olmaya çalışıyordu ama Pınar nedense hep uzak duruyordu.
Derse, yeni gelen asistan girdi. Uzun boylu, kıvırcık saçlı, mavi gözlü genç ve yakışıklı biriydi bu asistan. Kendini tanıtmaya başladığında ise sınıfta küçük fısıltılar duyulmaya başlandı. Çünkü bu asistan peltekti. "Merhaba ardaşlar ben Kerem. Bu dönemi birlikte geçireceğiz." dedi.
Pınar'ın en çok, bu asistanın olgun tafırları ve peltek tatlı konuşması dikkatini çekmişti.
Her geçen gün derse daha istekli girmeye başlamıştı Pınar. Enes ise artık Pınar'a açılması gerektiğini düşünüyordu ama cesaret edemiyordu. Ama bir gün Pınar'ın yanına gelip " Pınar sana bir şey söylemem gerek " dedi tüm cesaretini toplayıp. Pınar " Tabiki Enes, seni dinliyorum " dedi. Enes'in dudaklarından "Pınar, ben seni seviyorum" sözcükleri dökülüverdi. Birden Pınar'ın ellerini tutarak tekrarladı bu büyülü kelimeleri " Seni seviyorum ". Göz göze kalakalmışlardı. Enes yavaşça Pınar'a yaklaştı ve dudaklarına ateşli bir öpücük bıraktı. Gözlerini Pınar'dan ayırmadan " Benimle çıkar mısın? " dedi. Pınar biraz şaşkındı. Uzun bir arkadaşlıkları olmuştu Enesle. Çok iyi biriydi Enes. Pınar'ı da çok seviyodu. Tüm hayallerine kalpten inanıyodu. Pınar erkeklere güvenemediği için bu zamana kadar bir erkek arkadaşı olmamıştı. Birisine karşı yakınlık hissettiğinde ondan kaçmıştı hep. Şimdi de öyle yapacaktı!

HayalperestHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin