5.Bölüm

34 1 0
                                    

Eve vardığımızda marketten aldığımız malzemelerle yemek hazırlarken konuşmaya başladık

"Kaçak 3 senedir yoktun, ne oldu da geldin?" diye sordum.

"Aşk olsun be seni özledik geldik kızım." deyip yüzünü buruşturdu

"Hadi be, bir aşık oldun bizi unutup gittin Amerika'ya. O şerefsiz ne yaptı da geldin buralara?"

Yüzünü asıp "Sorma aldatıldım." dedi.

Elimdeki sigaradan bir fırt çekip "Kızım aşk boş iş. Sana o zamanda söyledim. Bu hayatta herkes bir gün gider. Sakın unutma bunu."

"Boş değil, ben eminim bir gün hayatımın aşkını bulacağım. Hem ben senin gibi işkolik manyak mı olayım be?" dedi gülümseyerek

Bende rol icabı kaşlarımı çatıp "Ne varmış bende? Oh tek başıma mis gibiyim. İşimi seviyorum. Yok onun aşkı, yok bunun özel günü, kafam rahat kızım benim." dedim.

"Yaşlanınca işin yanında olur o zaman." diye karşılık verdi. Kafamı sallayıp güldüm...

Sabah uyandığımda saat erken olduğundan dolayı Sıla uyuyordu. Bende onu uyandırmamak için sessizce evden çıktım

🌸

Ofise geldiğimde Miraç oradaydı. Şaşırmıştım. Geleceğini hiç düşünmüyordum. Çok tuhaf bir çocuktu ama bütün sorularımın cevapları ona çıkıyordu.

İlerleyip "Aklına bir şey mi geldi ya da şöylemek istediğin bir şey mi var?" diye sordum.

"Yok hayır, sadece... Sanırım biraz sert davrandım size yani şey..." sözünü tamamlamadan "Özür dilemeye çalışıyorsan zorlama ya senin öyle şeylere dilin dönmez" dedim diklenerek .

"Ben kime ne anlatıyorum ki?" diyerek sinirle giderken geri döndü ve elini köprücük kemiğime bastırdı. İyice yaklaşıp bağırarak  "Sana bir şey diyeyim mi? Biz gerektiği yerde özür de dileriz? insan gibi yardım da ederiz. Ama senin gibi egolu insanlar bunu bilmez. Sizin o kalkık burnunuz sizi göklere çıkaran tipleri görür sadece." Diyip giderken bende kolundan tutup "Her şey iyi güzel de sen şunu atlıyorsun. Ben ve  benim gibi egolu insanlar masum insanlar için gece gündüz uyamadan çalışıyoruz sen ne biliyorsun be?" diye bağırdım egolu kelimesini daha da bastırarak...

Bir anda ofise biri gelerek "Hadi abi ağaç oldum burada." diye bağırdı. Miraç'ta kolunu kurtarıp sinirle soluyup gitti. Neydi şimdi bu? Neyin şovuydu yaptığı?

🌸

Selin'in dosyası için gece eve gitmedim. Ofiste çalışıyordum. Bir anda kapı açıldı. Odada  Sıla belirdi.

"Yorulmuşsundur, sana kahve getirdim." dedi gülümseyerek.

"Muazzam olur canım teşekkür ettim." dedim ve önümdeki kağıtlara bakmaya devam ettim.

Sıla bir anda önümdeki kağıtlara bakmaya başladı ve "Ya bu Selin'nin dosyası mı? Sen mi bakıyorsun?" dedi şaşkınlıkla "Evet neden tanıyor muydun yoksa?" dedim meraklı gözlerle ona bakarak

"Evet 3 aylığına Amerika'ya gelmişti orada tanışmıştık, çok üzülmüştüm öldüğünü duyduğumda." dedi

Daha da meraklı tavırla "Peki Miraç? Miraç Yemen'i tanıyor musun? Bak bu çok önemli." dedim

"Adını duymuştum sadece. Selin  onu çok seviyordu." dedi.

Yeni bir kapı açılmış mıydı yoksa labirentte gibi hep olduğu yerde mi dönüyordu? Bu çocuk tam anlamıyla kimdi? Neler yapıyordu?..

🌸

YN : Kapak için @firdevsstrk'ye çok teşekkür ederimm ❤ Bu arada inşallah bölümü beğenirsiniz.🌸

KAÇAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin