Sigara dumanının içine hapsolmuş gibi geçmişin içine hapsolmuş bir adam o adamın kırıp döktükleri ve onun belki de zaafı ,duraksadığı kişi Selin sanırım yanlış kişi de dönüp duruyordum araştırmam gereken kişi Selindi .
Bu düşünceler sonucun da karar vermiştim onun eğlendiği onun takıldığı yerlere gidecektim bu yüzden araştırma yaptım hep takıldığı bir yer vardı , bar oraya gidecektim , ben sadece evine gitmiştim yaşadığı yeri görmüştüm daha sonradan ablasıyla tekrar görüşmüştük ve ondan önemli olan bir eşya bir not ya da başka bir şey bulmasını istemiştim ablası melekli kolye getirmişti ve bir not notta seni seviyorum yazıyordu ilginç olan şu ki bana gönderilen nottaki yazıyla bu nottaki yazı aynıydı aynı kişiler yazıyordu bu notları .
1 Hafta
Ablasıyla görüşmemizden 1 hafta geçmişti artık emindim Selini daha iyi araştırmam gerekiyordu ve gittiği Yer'e benim de gitmem gerekiyordu .O gece içime siyah büstiyer giyip altıma da etek giyip ve üstüme hava hafiften soğuk olduğu salaş bir hırka aldım. Göz makyajımı çok abartmadım pek kapatıcı kullanmazdım ama çalışmaktan göz altlarım morardığı için göz altlarıma kapatıcı kullandım ve kıpkırmızı rujumu sürüp mekana gittim .
Mekana gittiğim de müzik çok abartılı çalmıyordu ama insanlar sanki çok çalıyormuş gibi deli gibi dans ediyorlardı . Arkalara gittiğim de odalar olduğunu fark ettim daha sonra kafası güzel biri sağa sola çarpa çarpa benim yanıma gelip "Sen nerden düştün böyle ya cennetten desem simsiyahsın cehennem den desem cehennem için fazla güzelsin " ruhsuz bir şekil de "Gece gece bela arama defol " dedim . Tam giderken kollarıyla sardı bir anda ayakta zor duruyordu ama beni sarmaya çalışıyordu gerizekalı "Gel göstereyim ben sana belayı " dedi ."Klasik erkek egosu " deyip .Kasıkların altına dizlerimi geçirdim yere kapaklandı tam küfredecekti ayağımla çenesinin altına tekme geçirdim bir inilti koptu konuşmasına izin vermeden ilerlemeye başladım belki bir bilgi bir şeyler bulurum diye ben ilerledikçe ayakkabımdaki topuk sesleri çok sesli geliyordu ve vurduğu için canım acıyordu .
Odaya girdiğim de kolları , dudakları mosmor biri vardı ölmüştü , büyük ihtimal fazla doz uyuşturucudan ölmüştü o an bir şeyler koptu sanki içimde bu kızın Selinden ne farkı vardı bu kız da ölmüştü belki başka biri tarafından öldürülmüştü ya da başkası ama onu araştırmıyordum araştırılmayacaktı Selin neden araştırılıyor o zaman dedim içimden parası olduğu için mi ya da çok önemli iş adamının kızı olduğu için mi bu kızın da ailesi üzülecekti Selinin ki gibi "Adaletini sikeyim dünya " diye söylenerek çıktım odadan
Barmen' in olduğu yere gidip "Sert bir şeyler " deyip sigaramı yaktım içkimi yudumlarken sigaramı içerken yanıma birinin oturduğunu fark ettim Miraç' tı o kişi sigara 'sını yakıp barmen 'e dönüp "Hanım Efendi 'nin söylediğinden " dedi bana bakıp dudaklarını kıvırıp gülümseyerek umursamaz gibi önüme dönüp içkimi içmeye devam ettim "Zeki kadınsın kabul " dedi. İltifatı umurum da değil gibi alayla gülümsedim ."Ama şunu atlıyorsun okyanus sen zekiysen karşındaki de zekidir asla rakibini küçümseme sence kusursuz bir katil arkasında maktül 'le ilgili bilgiler bırakır mı " dedi Selinle ilgili bilgiler öğrenmeye geldiğimi anlayarak hafif alayla karışık 'tı sesi sadece gülümsedim ve ikimizde birbirimize bakmıyorduk birden ayağa kalktı bana yaklaşıp "Çok Güzelsin " dedi ve devam etti "İtiraf edeyim mi sen bana benziyorsun dedi . "Ama tek bir farkla ben eğlenceli adamım sen biraz kasıntısın ." diye devam etti o an yüzümü ona çevirip baktığımda alayla yüzünü buruşturduğunu fark ettim nefesim nefesine değiyordu kalp hızım arttı hani zaman durur deriz ya sanki öyle ha dudaklar birbirine değer değmez arası vardır ya o mesafedeydik sigara kokusu sinmişti üstüne ona resmen kokusu çok keskin güzeldi bir anda kendime gelip " Adamına göre muamele vardır bilir misin belki de eğlenceli birisiyim dir sana gösterilmiyordur ha " dedim kaşlarımı çatıp gülümseyerek ve mekandan çıktım .
Arabama giderken Miraç " O zaman eğlenceli Zerya 'yı bir gün görelim " dedi .Arkama döndüğüm de devam etti sözüne " Bu arada Selin 'le ilgili araştırma yapacaksan burası doğru adres değil " dedi hafif gergin ifadeyle . Ve ikimizde farklı yollara gittik
Günler böyle geçerken sanki kafam da çok sorun yokmuş gibi kapı bela geliyor hazır mısın der gibi çaldı kapıyı açtığımda bir kız vardı muhtelemen lise 'ye gidiyordu formasından anladığım kadarıyla "Buyrun " dedim kaşlarımı çatarak "Merhaba Abla " dedi hafif mahçup ifadeyle ben ney der gibi bakışımdan biraz da olsa korkmuş olacak ki içeri girdi ben gir demeden içeri girdiğimde " anlamadım sen abla mı dedin bana " dedim biraz meraklı ifadeyle " evet abla dedim çünkü ablamsın " dedi küçük kız ve devam etti "Adım Aslı 18 yaşındayım ve senin kardeşinim babamız bir anneler ayrı " dedi hafif tedirgin biraz gülümseyerek babamız diyince hem sinir hem de hüzün kapladı bütün hücrelerimi yüzündeki gerginliği hissediyordum benim tepkimden korkuyordu ben ayağa kalkıp "Demek kardeşimsin ben ben sana nasıl inanıcam " dedim kekeleyerek heyecanlanmıştım elinde 2 resim vardı birini bana uzatıp "Bu senle babam " dedi .Fotoğraf 'a baktığım da kafamdan kaynar sular akmıştı babamı hayal mayal hatırlıyordum ama bu fotoğrafın yarısı yani sadece ben olduğum kısım vardı. Hemen ayağa kalkıp fotoğrafın bendeki kısmını buldum ve ona gösterdim fotoğrafı bulduğum için içi rahatlamıştı ve sonra diğer fotoğrafı gösterdi " annem babam ve ben " dedi .Elime fotoğrafı alıp baktığım da burnumun sızladığını hissettim "Demek babam annenle senin için terketti bizi " dedim sesimin titremediğine şükrederek ve kafamı arkaya atıp kendimi toparladım ona dönüp "Evet sen ne istiyorsun şimdi benden " dedim hafif sert bir ifadeyle oda alınmış olacak ki biraz sert yaptı "Birşey istemiyorum bugün tam bugün 18 yaşıma girdiğim doğum günüm de ailemin tam olmadığını öğrendim tamamlamak istedim sadece " dedi bende "Annenle Babanla kavga ettin bana geldin yani küçük " dedim . Küçük demem onu sinirlendirmiş olcacak ki " Aslı benim adım aslı bir adım var yani " dedi .Omuz silkerek " Dua et 18 yaşındasın yoksa şuan evine götürürdüm seni dedim ve devam ettim "Karnın açmı benim çok aç hamburger veya pizza hangisi ? dedim "Hamburger " dedi kendini koltukta rahat oturacak şekilde ayarlayarak " okey hamburger ve pizza alıyoruz çok açım da " dedim .
Gece öyle geçmişti yatıcak yer ayarlayamıştım ona hala inanamıyordum resmen kardeşim var dı babam yaşıyordu onu her zaman öldü diye hayal etmiştim ben ne olacak şimdi diye geçirdim içimden ve bu düşüncelerle uykuya daldım.
Ertesi gece Aslı hala bendeydi okula da gitmeye ikna edememiştim onu inatçıydı biraz bana benziyordu aslında .Yemek yerken bir anda kapı çaldı kapıyı açtığımda arkamda Aslının şaşkınlıkla "Anne ,Baba " dediğini duydum Baba ... babam gelmişti tam karşımdaydı ve yanında annemi ve beni onun yüzünden terkettiği kadın boğazım düğümlemişti öylece kaldım sanki dünya çökmüşte ben altında kaldım öyle bişeydi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK
Mystery / ThrillerSen benden kaçarken ben aşktan kaçıyordum bilinmeyen bir şey vardı biz kaçtığımız herşeye kördüğüm olarak bağlanıyorduk . Kapak Tasarım : firdevsstrk