3.Bölüm

28 1 0
                                    

Miraç Yemen... işte elimdeki bu tek isim bizi katile götürebilirdi. Belki de katil oydu? Kimdi bu Miraç? Ölen Selin Bayrak'la nasıl bağlantılar kurdular veyahut Bayrak ailesi ile bir bağlantısı var mıydı?  Kafamın içinde gezinen bu soruların cevabını öğrenmeliydim. Bu yüzden belki de saatlerce aylarca çalışmam gerekiyordu ama bu olayı çözecektim. Ölen biri vardı ve buna sebep olanı bulmak zorundaydım. Benim mesleğim buydu.

Sekreterim Zeynep'e rahat çalışmak için izin verdim ve Miraç'ı araştırmaya başladım, bir detay dikkatimi çekti. Onun da yetimhane kaydı vardı. Büyüdüğü yetimhaneye gittim onun hakkında daha çok şey öğrenmek için...

Müdürün olduğunu düşündüğüm odaya kapıyı vurup içeri girdim. "Merhaba Ben Dedektif Zerya Güneş." dedim hafif tebessüm ederek. Elimi sıkarak "Merhaba ben Feride Öztoprak Buranın müdürüyüm dedi .Ortalama 50 yaşlarında olduğunu düşündüğüm kadın meraklı gözlerle bakıyordu bana...

Onu daha fazla meraklandırmadan söze girdim. "Bir olayı çözmeye çalışıyorum da sizden bilgi almak istiyordum. Miraç Yemen hakkında.."

Kadının Miraç adını duyunca içinin ezildiğini hissettim bakışlarından ve şunları söyledi: "Miraç buraya geldiğinde 8 yaşındaydı o kadar korkmuş bir şekildeydi ki... Titriyordu küçük bir çocuktu. Kimsesizdi." kadının sesi titriyordu, sanki o anları tekrar yaşıyordu, yutkunduktan sonra devam etti: "Buradaki çocuklar gibi eziyet gördü..."

Kadın hıçkırıklara boğuldu. Bense kaşlarım çatık onu dinliyordum. Hıçkırıklar arasında "Hayatını biz mahvettik hepsi bizim yüzümüzden!" dedi. Kadını sakinleştirmeye çalıştım ve biraz sakinleştiğinde "Peki şuan nerede, ne yapıyor, biliyor musunuz?" dedim meraklı gözlerle kadına bakarken.

"Yurda yakın bir sitede güvenlik görevlisi diye biliyorum. Dur adresini yazayım." dedi ve bir kağıda adresi yazıp verdi.

"Hoşçakalın. Bilgiler için teşekkür ederim." diyerek oradan ayrıldım.

Elimdeki nota baka baka siteyi bulmaya çalışıyordum. Yakın olduğu için arabamla gitmiyordum. Yürüyerek ve sokaktaki insanlara sora sora buldum koca siteyi. Güvenlik tarafında biri vardı. Kahverengi saçlı, koyu kahve gözlü, benden uzun, kirli sakallı bir adam duruyordu. Sanırım oydu. Omuzlarımı dikleştirip ilerledim.

"Merhaba burada Miraç Yemen adında biri çalışıyormuş. Onu bulmaya çalışıyorum, nerede acaba?" diye sordum tek kaşımı kaldırıp.

O da "Buyrun, benim." dedi.

İşte bulmuştum belki de Selin Bayrak'ın ölümüne sebep olan Miraç Yemen tam karşımdaydı. Ciddi, gergin ve kaşlarımı çatarak "Sizinle Selin Bayrak hakkında konuşmak istiyorum." dedim.

Belli olan yüz hatları gerildi ve belli etmemek için kafasını eğerek hafif gülümsemişti. Hafif gülümsemesinde dahi oluşan yanağındaki gamzelerine ilişti gözlerim.

"İşte tanıştık seninle Miraç Yemen." dedim içimden...

Y.N.: İnşallah bölümü beğenirsiniz bakalım diğer bölüm Miraç'la Zerya neler yaşayacak? Sizi seviyorum. ❤





KAÇAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin