FANGIRL STUFF-Jokes

652 26 152
                                    

Credit to the internet for this stuff:

...


FANGIRL STUFF

Remember when HP was just a printer

And four was just a number

And sugar cubes were just something you put in your tea

Remember when the doctor was just someone who gave you medicine

When ships were just big boats.

Now look at your life.

... 


If fangirls ruled the world:

All schools would be Hogwarts

All camps would be called camp half blood

Tumblr and Instagram would be the main kind of happiness

80% of boys would be named Peeta, Tobias, Percy, Augustus, Jace ect

The currency would be books

The furniture would be all made of mahogany

The countries would be named after ships and characters.

Pretty much. Don't you think Fangirls should rule the world?

...


I wonder what people without a fandom do with their lives.

I wonder....

...


Friend: can you stop fangirling for a literal MINUTE?

Me: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.  No.

...


Tributes: run a lot

Dauntless: run a lot

Runners: no kidding

Me: *runs down stairs* ooh I'm sooooo tired better take a nap

...


Reading is my therapy. Also the reason why I need therapy.

True

...


Me: JUST BECAUSE IMMA FANGIRL DOESN'T MEAN IM CRAZY

Entire Universe: ............

Me: Okay, maybe a little.

I'm more than a little crazy.

...

I'm just now realizing that if someone says to me, "I totally ship us" I will probably just start dating them then and there. 

...

Thanks for the read! Bye!

-Blue Raven

✔️ F is for Fandom -Fandom Jokes and RandomnessWhere stories live. Discover now