Kilka tygodni później..
*Matteo*
Minęło już pół roku, od kiedy Luna jest w śpiączce. Jej stan jest stabilny, moja nadzieja z każdym dniem słabnie. Nasz synek ma już 2 latka, nauczył się chodzić i siedzieć.Odkąd ostatnio Luna uścisnęła mi rękę, żadnych innych znaków mi nie okazała. Tak naprawdę jestem już zrozpaczony i nie wiem już co mam robić.
-Luna, słyszysz mnie? Cóż, nie wiem, ale minęło już dużo czasu odkąd cię z nami nie ma. Proszę kochanie wróć do nas. Ja obiecuję, że nigdy nie dotknę alkoholu i nigdy na ciebie nie nakrzyczę tylko błagam obudź się. Czekamy tutaj na ciebie. Nasz synek bardzo tęskni. Wiesz, że nauczył się mówić mama? Czasami tutaj przychodzi i razem z nim nad tobą czuwamy. Bardzo Cię kocham i napisałem dla ciebie piosenkę. Mam nadzieję, że ci się spodoba naprawdę długo nad nią pracowałem.Jak wybrać księżniczkę?
Jak się dowiedzieć, czy to jedna z nich
Ta, która ma nadzieję, że będę jej księciem z bajki.
Jak mogę odkryć sposób
Jedyne piękno, to to trzymane wewnątrzDaj światło moim zmysłom
Daj mi jakiś znak
Teraz to nie jestem ja,
To jest miłość
I czuję jakbym się budziłNie wiem kim jestem,
Ani dokąd idę
Chociaż myślałem, że to było oczywisteNie chcę czuć się jak tchórz
Mam tylko nadzieję, że nie jest za późno
Aby podążać za sercem.Jak wybrać księżniczkę?
Dniem i nocą myślę o niej,
O jej spojrzeniu
I mówię o miłości.Jak mogę odkryć drogę
By znaleźć się przed nią
I posłuchać jej serca.Gdy ostatnie struny gitary zostały przeze pociągnięte, spojrzałem na twarz Luny. Zamiast obojętnego wyrazu twarzy to pojawił się uśmiech. Jej policzki nabrały rumieńców, wory pod oczami zniknęły. Zawołałem lekarza pytając skąd taka zmiana.
-Co może być tego przyczyną.
-Najwyraźniej stan pani Valente się poprawia. Jest Pan dla niej bardzo ważną osobą i Pana obecność widocznie dodaje jej tylko sił. Być może już niedługo się obudzi."Być może już niedługo się obudzi" - te słowa miałem cały czas w głowie.
***
Hejo, hejka, siema co tam słychać?
Luna nadal w śpiączce, a mi się kończy wena :(
Wielki smuteg.
Jak tam przygotowania do szkoły? Jeszcze tylko tydzień!!
Każdy komentarz 💬 i gwiazdka 🌟 motywują.
Dziękuję ~_asia_xx 💋
CZYTASZ
Miłość Ponad Wszystko || Lutteo (cz. II) 🔏
FanfictionDruga część Bezpieczeństwo Ponad Wszystko || Lutteo. 💞 Czy miłość jest silniejsza niż sądzimy? ~By:_asia_xx 💋 Start: 21.08.17r. Meta: 01.09.17r 10.09.17r - #892