HUG

163 5 0
                                    

Jongin opusmekten kesilen nefesini düzenlemek için dudaklarını ayırdı ve derin nefesler almaya başladı. Gömleğinin en üst düğmesini açtı ve sakinlesmek adına yanında oturduğu adamın kravatı ile oynamaya başladı. Sehun onu aşırı derecede etkiliyordu. Güvende hissettiriyordu bir de..

Sehun ise kravatı ile oynayan ve hızlıca nefes alan gence hayranlıkla bakıyordu. Aşırı ateşli ve aynı zamanda tatliydi. Siyah takımlarının içinde Sehun'a zıt bir görüntü oluşturuyordu. " beni deli ediyorsun " diye geçirdi içinden. Sonra ise elini yavaşça Jongin'in saçlarına çıkarıp çocuk sever gibi sevdi.

Jongin bir şey söylemek için ağzını açmıştı ki vazgeçip kapattı ve ayağa kalkarak gitmek için hazırlandı. Sehun ise o ayağı kalktığı anda onun bileğini nazikçe kavramisti.

" Ne soyleyecektin? "

Jongin kızarmış ve karşı konulamaz dudaklarıyla Sehun'a döndü

" Saçma ve erken bulursun diye söylemekten vazgeçtim efendim. "

Sehun ısrarcı bakışlarını dikti genç olana.

" Sadece kucaginiza gelmeyi isteyecektim"

Diye fısıldadı Jongin.
Sehun ise yüzündeki memnun gülümseme ile onu tam önüne çekti ve baldirlarindan tutarak dizlerini kırıp dizine oturmasını sağladı.
Ikisinin de kalbi yerinden çıkmak üzereydi. Jongin biraz daha Sehun'a doğru kaydı ve ellerini omzunda yavaş bir tura çıkardı.

" Biliyor musun Jongin. Sanırım efendi-hizmetci veya Babacik - prenses fantezim oluşacak senin yüzünden"

Jongin kahkaha attı.

" Bir süre böyle kalabilir mıyım Babacik? "

Sehun arka arkaya öksürdü ve üstündeki bedeni iyice kendine yasladı. Tam dudak hizasında olan çenesine iki küçük öpücük kondurup esmer boynuna küçük bir ısırık bıraktı.

" Beni deli ediyorsun Jongin.. Çok fazla "

Jongin ellerini patronunun ensesine çıkardı ve Sehun'un anlina derin bi öpücük kondurdu.

" Şimdiden kollarında yaşamak istiyorum sanırım."

Sehun ise önündeki tatlı varlığı kucağına iyice yerlestirdikten sonra elleri ile esmerin yüzünü hafifçe kavradı.

" deli gibi aşık oluyorum sana"

Siyahlı ♤ Sekai ♤ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin