3 ay sonra
"Sehun! Yine neredesin sen! Neden beni bırakıp gittin!" Jongin kendi kendine söylenirken saatine bakıyordu. O meşhur buluşmaya gec kalacaktı. O kadar heyecanliydi ki! O kadar cok kisinin onune çıkmak onu deli ediyordu bir yandan. Keske sehun simdi burada olsaydi diye düşündü içinden.
"Jongini görmek istemiyorum" diyerek mırıldanan Sehun ise düğününe hazırlanıyordu. Arkadaşının uzattığı kravati takarken "Onu özlemedin mi?" sorusunu cevapsiz bırakmıştı. Erkenden hazırlanıp düğün yerine gitmeyi ve şu sorulardan kurtulmak istiyordu.
Jongin giydiği simsiyah takım elbise ile koşarak evinden çıktı ve artık rahatlıkla surebildigi motoruna atladi ve yola koyuldu.
Sehun düğün yerine gelmişti ve etraftaki konuklari karşılıyordu. Gelenler gelini soruyor Sehun ise gülerek gecistirmeyi tercih ediyordu.
30 dakika sonra
Ve o an gelmisti. Jongin derin bir nefes alarak önünde serilen kırmızı halıda yürümeye başladı. Kalabalığın şaşkın miriltilarini takmadi ve buluştuğu kişiye odaklandi. Sehun'a. Onu beyazlar içine çeken sevgilisine dogru yürüdü. Sehun gözlerindeki yaşları gizlice silerken çapkın bir gülümseme ile sevgilisine bakiyordu.
"Seni o kadar cok ozledim ki Jongin. Ama sırf düğünden önce gelin gorulmez derler diye görmeye gelmedim"
Jongin sevgilisinin dediklerine gülümsedi ve gergince sevgilisinin elini tuttu.
3 ay önce tam bu gün Jongin kendini Sehun'a teslim etmisti. Ve şuan o Sehun'a, Sehun ise ona sahipti. Gerginligini atarak sevgilisini pistin ortasına sürükledi. Gelen arkadaşlarına el sallayarak Sehun'a döndü ve sevgilisinin kollari arasına girdi.
Okuyan herkese çok teşekkür ederim. Yazmak istediğiniz ne olursa olsun yazabilirsiniz. Görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahlı ♤ Sekai ♤
FanficJongin kıkırdadı. "KOLAY BIRISIN OH SEHUN" Sehun güldü. "BOKSUN KIM JONG IN"