SIYAHLI

195 9 0
                                    

        Jongin geldiği köprü altında gördüğü kalabalık ile gülümsedi. Sehun da o sırada kalabalığın içine karışmıştı. Kimse tek kelime etmeden deniz kenarındaki taşlara yürüdü ve ilk konuşan kişi Jongin'in yanındaki uzun boylu çocuktu.

      " Nasılsın Siyahlı ? Buralara ne zaman döneceksin bakalim? "

Jongin iç çekti ve dolu gözleri ile yanındaki çocuğa döndü.

    " Bu Siyahlı şu an birine hizmet etmek zorunda. Geçirdiği bir sikik kaza yüzünden bir daha motor kullanamayacak bu Siyahlı. On yıldır geçtiği bu pist yoldan bir daha geçemeyecek. Neden mi?"

Yutkundu ve arkasindaki kalabalığa döndü.

    " Çünkü SIYAHLINIZ  en büyük yarisindayken çok büyük bir hata yaptı ve hızla bir arabaya çarptı. Ardından beni tanımadığım bir çift kol aldı ve tanımadığım bir apartmana götürdü. Hafif hafif kendime geldiğimde yuzume yaklaştı ve fısıldadı ' sürtüğüm olmak ister misin asi yarışçı '  sonra ise bana pis pis bakarak acımadan sikti. Sonra ise bunun aslında bir rakibim olduğunu. Takıntılı olduğunu öğrendim. Evde baygin halde dururken beni kim buldu. Bu yanimdaki uzun Shownu. Artık niye mi motordan uzağım. Çünkü elimi her direksiyona koyusumda olanlar aklıma geliyor . Bedenimde gezinen pis eller. Kazadan dolayı kanayan vücudum. Kuruyan kanları sadistce emen o pislik. Bu yüzden kazandığım tüm kupaları ve motorumu satıp parayı size getirdim. SIYAHLINIZ sizin için hep siyahlarinda olacak. Ve... eğer birlikte cekindigimiz resmi en büyük halde asmazsaniz hepinizi öperim beyler."

    Gülen arkadaşları ile birlikte o da güldü. Gülerken gözünden iki damla yaş akti. O yaşlar da Sehun'u küle çevirdi sanki. Jongin elindeki çeki Shownu'ya teslim edip ona sarildiktan sonra seri ama birim adımlarla kalabalığın yanından çekip gitti.

       Sehun ise düşünüyordu. Ne kadar pislik olduğunu. Ne kadar kaba ve iğrenç olduğunu. Ne kadar bok biri olduğunu hissetti iliklerine kadar. SIYAHLI diye içinden geçirdi. Siyahlı güzeldi, yakışıklıydı, hayaliydi, koruma isteği uyandiriyordu ve dik basliydi. O zaman karar verdi Sehun. Bok hizmetcisini bok sevgilisi yapacaktı...

Siyahlı ♤ Sekai ♤ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin