•KRALİÇENİN TOKASI•
+16
Rahatsız olabilirsiniz, okuyup okumamak size kalmış ;)
Onu öpen dudaklara zevkle karşılık verirken kadınlığın da ki tanıdık baskı gitmiş yerine başka bir el geçmişti.
Rüyasında adını sayıklayan ve kendini tatmin etmeye çalışan kadını gördüğü an artık daha fazla dayanamamış ve kadının üzerinde ki yerini almıştı adam. Uyku ile gerçeklik arasında giden kadının önce dudaklarına kendi dolgun dudaklarını bastırmış ve diliyle ağzını açmasını sağlamıştı. Saten, el kadar pijamanın içerisinden parmakları ile hala kendini tatmin etmeye çalışan kadının üzerine tam olarak abanamamıştı o sebeple küçük ağzını açan ve adama ıslak diliyle karşılık veren kadını önce tüm isteğiyle öpmüş ve üzerin de yılan gibi kıvrılmıştı, kadının çıplak bacağı kendi bacağına sürtünüyor Gölge'nin iyice zıvanadan çıkmasını sağlıyordu.
Kadının henüz salt arzuyla karşılık verdiği dakiklar da dudaklarını alışkın olduğu sıcaklıktan ayrırarak elinde ki deri eldivenlerden birini dişleriyle çıkarmış, Selin'in kadınlığında ki elini çekerek kendi uzun parmaklarını pijamanın içerisinden klitorisine yerleştirmişti. Elininin altında kalp gibi atan kadınlığın bir de ıslak oluşu adamın derin nefesler alıp vermesine ve eşzamanlı olarak eldivenli eliyle kadının kalçasını sıkmasına neden olmuştu. İşte bu iki hareket ile birlikte genç kadın uykudan tamamen arınmış ve tanıdık koku ile anlık korkusu buhar olup uçmuştu. Selin'in uyandığını gören Gölge pişkince sırıtarak "Günaydın küçük hanım!" demişti.
Selin henüz tam olarak üzerinde ki adamı görsel olarak seçemiyordu ancak öpüşlerine karşılık vermeden de duramıyordu. Kadınlığın da hissettiği iki parmak önce klitorisin de dairesel hareketler ile kendisini yokluyor ardından küçük deliğinde biraz oyalanarak zevki iki kat arttırarak ıslaklığı dağıtırıyordu.
Kalçasında ise ayrı bir soğukluk hissediyordu. Adamın elinde ki deri eldiveni fark etmemiş ve sol kalçasını yoğuran adama karşılık dizini bükerek yol açmıştı. Gölge iki bacağının arasına tek bacağını yerleştirmiş,diğer bacağını kızın yan tarafın da sabitlemişti."Gölge?" Gölge dudaklarını çekmiş ve kızın boynunda soluklarınıyordu. Parmakları ise kızı kıvrandırmaya devam ediyordu ancak kendisi şu an Selin'den daha beter durumdaydı,eğer kız onu rüyasında görmemiş olsaydı her şey çok daha kolay olacak ve Gölge kızı kontrol edip odadan çıkacaktı ancak "Gölge" diye inlemesi bütün iradesini yıkmıştı. Ya kız ona karşılık vermeseydi ne olacaktı? Bunlar anlık bir şekil de aklına geliyor ama elinin altında ki ıslaklık ile toz olup uçuyordu.
"Devam etmemi istiyor musun Selin? Benimle uçmak istiyor musun?" Kıza sorduğu sorudan olumsuz bir yanıt gelseydi eğer ardına bile bakmadan gidecekti ancak Selin istiyordu hem de hiç kimseyi istemediği kadar çok. Kız cevabını adamın saçlarına asılarak vermişti. Gölge'yi bu saatten sonra kimse durduramazdı!
Deri eldivenin bulunduğu eli ile kızın yüzünü avuçladı ve dişlerini kulak memesine geçirerek önce ısırdı ardından dilini ağır ağır dolaştırarak emmeye devam etti, aynı anda parmakları klitorsin de ki dairelere devam ediyordu,ikisinin de nefesleri sıklaşmış Gölge sertleşen organını çok zor kontrol ediyordu ve daha fazla dayanamayarak aletini bir bacağı kendi bacakları arasında duran kızın iç bacağına doğru sürtmeye başladı, kızla şimdilik bir birleşme hayal edemiyordu tüm kanının erkekliğin de toplanması, üstelik dar pantolonun için de sıkışması onu yapmayacağı hareketlere itiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE | SelCün
Fanfic"Gölge mi? Ne o kötü adamcılık mı oynuyorsunuz?" "Daha önce önce çok fazla kötü adam görmüş gibi konuşuyorsunuz!" ^ "G-Gölge! Napıyorsun sen?" Selin fısıldayarak konuşuyordu ancak bunun dahi adamda bıraktığı etkiyi bilmiyordu. Genç adamın parmakla...