7. 1. 1980
Stalo se něco naprosto neuvěřitelnýho!
S Daniellem si povídáme celý den a včera bylo hlavní téma Elizabeth.
"Jak se má?" zeptal se. Podívala jsem se na Elizabeth sedící vedle mě a ta ukázala palec nahoru.
"Prý dobře."
"Takže s tebou normálně komunikuje jako normální člověk?"
"Víš Danielly, ona byla člověk... A k té komunikaci... Nikdy nezavře pusu... Jau! Proč mě mlátíš?" vykřikla jsem, protože mě Elizabeth majzla do ramene. Chytila jsem se za "zraněné" rameno a předstírala, že jsem uražená. Daniell se usmál a já se nedokázala dívat na nic jiného než na něj. Má opravdu úžasný úsměv...
Elizabeth mi přelétla před obličejem.
"Haló, haló volá tě záhrobí, máme špatné spojení!" zaťukala mi na čelo. Rychle jsem zamrkala.
"Anastasie, měl bych ti něco říct." Podívala jsem se Daniellovi do očí. Trošku jsem se bála. Přisedl si ke mě blíž, byl ode mě jen malý kousek. "Špatně se to říká, no zkusím to vysvětlit jinak.... " Rychle se ke mě naklonil a naše rty se spojily. V břiše mi létalo milión motýlků. Moje srdce se zastavilo a pak se rozběhlo 10x rychleji. Přiznávám, byla to moje první pusa a bylo to naprosto úžasné! Takhle dopadnete, když žijete v blázinci.
Najednou se ode mě odtáhl a rychle odešel. Očima jsem hledala Elizabeth. Seděla v růžku postele a rukou si zakrývala pusu. Pak se celá zkoprnělá usmála.
"No do prdele!" vykřikla.
8. 1. 1980
Jsem úplně zničena a na dně... Nemám žádnou energii, prostě nemám nic. Nechci s nikým mluvit... Možná výjimka je Daniell... No, co se stalo? Probudila jsem se uprostřed noci a měla strašně divný pocit.
"Elizabeth, jsi v pořádku?" zeptala jsem se, abych ji zkontrolovala, ale žádná odpověď nepřišla.
"Elizabeth?" zeptala jsem se znovu. V břiše mi začala růst nervozita a strach. Několikrát jsem na ni volala a hledala jí. Pak jsem se v záchvatu paniky nahlas rozbrečela. Otevřeli se dveře a dovnitř vběhl Daniell.
"Anastasie! Co se děje?!" Sednul si ke mě na zem a chytil mě za ruce.
"Elizabeth... ona je pryč!" vykřikla jsem. Ona je moje všechno, celý můj život. Nevím, co budu dělat... Elizabeth, chybíš mi...
Takže... :D Na tenhle výtvor jsem docela pyšná :D Děkuju za všechny reads :3333 Komentáře a votes mě vždycky potěší :) -Witty