Merhaaaa :))) Hikayeye diğeriyle beraber yürütemediğim için ara vermiştim, beklettiğim için çok üözür dilerim ama sıra bunda ;) Umarım kütüphanelerinizden çıkartmamışsınızdır iyi okumalarrr :*
Karşımda duran Adelyn’i gördüğüm an yerimde sıçradım…
Kapıyı hızlıca kapattım ve kilitledim.
‘’Günaydın. Uyanmak için cidden erken bir saat.’’ Klozetin üzerinde ellerini bacaklarının altına sıkıştırmış öylece oturarak bana bakıyordu.
Bir karış açık kalmış ağızımı kapatmayı akıl edebildiğimde. Sessizce. ‘’Ne arıyorsun burada? Buraya nasıl girdin?!’’ diye çıkıştım. Evet, gerçekten uyanıp birini odasına gizlice girip banyosunda pusu kurmak için erken bir saatti.
Omuz silkti. ‘’Uykum kaçtı.’’ Parmağımı dudağıma götürdüm ve sessiz olmasını işaret ettim.
‘’Seni burada yakalarlarsa başın belaya girer. Hatta benim de girer.’’
‘’Buradan kurtulursun belki de.’’
‘’Buraya alışmaya çalışıyorum, ailemi hayal kırıklığına uğratmayacağım.’’ Sırtımı dayadığım kapı tıklatıldığında kalbim korkuyla çarptı.
‘’Bay Tomlinson kiminle konuşuyorsunuz?’’
‘’Sadece şarkı sözleri.’’ Diye kadını başımdan savmaya çalışsam da kapının diğer tarafında sıkılmış yüzünü ve ellerini beline koyuşunu görebiliyordum.
‘’İçeriye bakmam gerekiyor.’’ Gözlerim kocaman açılmıştı ama Adelyn’in yaptığı tek şey kıkırdamaktı.
‘’Eğleniyor musun?!’’ siye fısıldadım sinirle.
‘’Bayağı.’’
‘’Ç-çıplağım burada!’’
‘’Ne kadar ortak noktamız var! Ben de hep duştan önce soyunurum. Kapıyı açar mısınız?’’ Bir rehabilitasyon merkezi olarak tek ve en büyük kusurları büyük ihtimalle personelleriydi.
Adelyn’i kaldırdım ve banyoya soktum. Üzerimi ve altımdaki eşofmanı çıkartıp gelişigüzel yere fırlattım, kilidi açtım ve hızlıca kendimi banyo küvetinin içine, Adelyn’in önüne siper şeklinde attım. Duş perdesini çekip etrafımıza sardım ve bunu yaparak Adelyn’i duvar ile arama sıkıştırmış oldum.
‘’Evet!’’
Hemşire kapıyı açıp içeri şöyle bir baktı. Yere attığım iki parça eşyamı oflayarak yerden topladı ve tek kaşını kaldırıp bana baktı. ‘’İç çamaşırınızla mı yıkanıyorsunuz?’’ Sinirle kükredim.
‘’Evet, soğuk oluyor da!’’ Kadın elindekileri klozetin üzerine bıraktıktan sonra tekrar bana döndü
‘’Eğer bu şekilde bağırmaya devam ederseniz, Bay Tomlinson. Raporunuza saldırı ataklarını eklemek zorunda kalacağım.’’
‘’Biraz daha konuşursan saldırı ataklarımı uygulamaya başlayacağım!’’ Elena’yla yaptığımız başlangıçtan dolayı bir an dejavu olduğumu düşünsem de bu kadını Elena’nın aksine hiç sevmemiştim.
Kapıyı kapatıp dışarı çıktığında. Adelyn arkamdan çıktı
‘’Fazla agresifleşmesene gecenin üçünde görüp duracağın kadını durduk yere kendine karşı kışkırtıyorsun.’’ Küvetten çıkıp aynanın önündeki tezgaha tırmandı ve oturdu.
‘’Nasihat edeceğin yerde neden gecenin bir yarısı burada olduğunu söyleyecek misin artık?’’ sesimin daha fazla duyulmaması için çeşmeyi açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPEKTRUM (Louis Tomlinson Fanf.-Türkçe)
ФанфикKonuşuyorlar, konuşuyorlar, konuşuyorlar...Lanet olsun ki herkes sadece konuşuyor! Ama kimse onun ne istediğini sormuyor! Neden onun ne istediğini kimse sormuyor? Neden sadece bir kez onu dinlemiyorlar?! Ama birisi dinleyecek, o ıssız yolun kenarınd...