Aslinda daha erken yazicaktim hatta yazmistim da amaaa dana Logan butun bolumu telefonu flappy bird oynamak icin aldiginda silmis tabi neticeye bakmak lazim :D
Artemis's POV
Louis kolunu gözlerinin üzerine kapatmış sırtüstü yatıyordu.
Sessizliğe odaklanmaya çalışıyordu.
Televizyonu kapalıydı, perdeleri çekilmişti ve banyonun gürültücü havalandırması durmuştu.
Her şey Louis ile biikte mükemmel derecede sessizliğe bürünmüştü. Ta ki Elena kapıyı açıp planı mahvedene kadar.
"Louis, rahatsız etmek istemezdim ama ziyaretçilerin var."
Louis ani gelen sinirini yutkunarak bir tükürük gibi geri gönderdi ve kolunu yüzünden çekip gözlerini açtı.
"Ne güzel görüş günü!" dedi ve yerinden kalkıp bos yatağa fırlattığı çizgili tişörtünü üzerine geçirdi.
Elena, bir an tereddüt etsede kapıyı tamamen açıp önünden çekildi.
Önde Lottie arkada Johanna içeri girdiklerinde Lottie elindeki çiçekleri boş yatağa attı ve ne yapacağını umursamadan abisine koşup sarıldı. "Louis! Seni özledim."
Louis kardeşinin yaptığı bu hareketle aniden nefesini tutuverdi ve gözleri otomatik olarak hemşiresine döndü.
Elena panikle parlayan gözleri gördüğünde Louis nin gerilediğini hissetti ve seri hareketlerle yanlarına yaklaştı. "Hoşgeldiniz, Bay Tomlinson hala bir oda arkadaşına sahip değil yani yatak boş lütfen oturun." Elena kaba sayılan bi hareketle Lottie'yi abisinden ayırdı ve yatağa oturttu. Johanna da ne olduğunu anlamış gibi kızının yanına oturdu ve kalkıp tekrar sarılmasını engellemek için Lottie'nin kolunu tuttu.
Elena Louis'ye tekrar baktığında oturması için ona bi el hareketi gönderdi
"Çiçekleri ben alırım." dedi ve yatakta furan çiçekleri alıp plastik vazolardan birini almak için banyoya yöneldi.
"Nasılsın Lou?"
Louis annesine baktı.
"Iyi."
"Daha önce gelmek istedik ama ben biraz kafanı toplamak isteyeceğini düşündüm bu yüzden-"
"Önemli değil, ben iyiyim. Her şey harika. Bu arada bende seni özledim Charlotte." dedi ve hafifçe gülümsedi.
Elena Louis'nin son bir haftadır yaptığı gibi onlara da saldırmadığı için dua ederek ellerinde çiçekle içeri girdi.
"Bu arkadaşım Elena." Elena hiç beklemediği bu takdim karşısında şaşkınca durdu ve kendine geldiğinde elindekileri komodine bırakıp elini uzattı.
"Evet kendimi tanıtmadım afedersiniz. Bay Tomlinson'un gündüz hemşiresiyim." Louis gözlerini devirdi.
"Bu kadar resmi olduğuna bakmayın bana kuyruğunu göstermeyi bile teklif etti."
Johanna ve Lottie ağızları açık ona bakarken Elena kızardı.
"Şey aramızda bir şaka var da. Louis'nin ne zaman şaka yapacağı ne zaman sizi boğacağı belli olmuyor bu sıralar."
"Huyum kurusun" diye mırıldandı Louis sessizce.
Elena tanışma merasimini bitirdi ve Louis onu tepelerinde dikilmemesi konusunda nazikçe azarladığında Louis'nin yanına bor düşes esasında oturdu.
Ziyarek boyunca Johanna sessiz kalmış ve çocuklarının konuşmasını dinlemişti. Louis kendini tutmayı hatta gayet kibar ve iyi konuşmayı başarmıştı ki bu Johanna'nın omuzlarındaki tüm yükü almıştı. Eğer Louis buraya geleceğini öğrendiği günki gibi buradan çıkmak istiyorum diye bağırmaya başlasaydı büyük ihtimalle oğlunu alıp buradan giderdi.
Ama her şey yolunda görünüyordu.
Louis annesi ve kardeşi giderken yalnızca el sallayabilmişti. Oscarlık bir performans sergilemişti ama sarılmak onun için fazlaydı.
Elena kapıyı arkalarından kapattığında Louis derin bir nefes verip oturdu ve başını ellerinin arasına aldı.
"Louis, arka çıktım ama annen doktorunla konusacaktır. Bir haftadır beni ve diger hemsireyi bir dövmediğin kaldı. Ayrıca kilo veriyorsun."
"Biliyorum." Elena yere bakan Louis'yi izledi.
"Ailen çok tatlı. Kardeşin çok güzel bir kız."
"Seni kırdıysam affet." Elena gülümsedi.
"Beni boşver. Sen iyi birisin Louis. Kim olduğunu görebiliyorum." Louis güldü.
"Seni görüyorum mu? Avatar mı izledin?" Elena sonunda gülümseyen Louis'ye baktı ve kendini mutlu hissetti.
"Büyük ihtimalle mavi far ve kalemden oldu." Ellerini üniformasının geniş ceplerine daldırdı.
"Iyi ki gözlerin yeşil diye Shrek'ten replikler okumuyorsun deniz kızı."
Elena dişlerini göstererek sırıttı "Bil bakalım bu dahiyane esprilerden sonra ne geliyor aşkım?" Louis'nin gülümsemesi soldu ve dehşetle kendini sırt üstü yatağa bıraktı "Aah! Çık hayatımdan kadın!"
Elena zaferle yerinde zıpladı " Bende seni seviyorum! Evet ağzın sonunda açılmışken değerlendireceğim, beş dakikaya yemekle dönüyorum, uslu dur!"
"Senin sevgine.."
Elena kapının arkasından ağzını yayarak bağırdı "Terbiyesiiizz!" ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPEKTRUM (Louis Tomlinson Fanf.-Türkçe)
FanficKonuşuyorlar, konuşuyorlar, konuşuyorlar...Lanet olsun ki herkes sadece konuşuyor! Ama kimse onun ne istediğini sormuyor! Neden onun ne istediğini kimse sormuyor? Neden sadece bir kez onu dinlemiyorlar?! Ama birisi dinleyecek, o ıssız yolun kenarınd...