19. Bölüm

521 42 9
                                    

''Bana arkadaş edinmemi söyleyen sendin. Benim için iyi bir arkadaştı, beni dinliyordu, mutlu etmeye çalışıyordu hemde ona karşı davranışlarıma rağmen.''

Elena nefes verdi ve elindeki kanlı bezi metal tabağa bıraktı.

 ''Louis, sana arkadaş bulmanı söyledim evet, ama ne sana ne de başka bir kimseye birbirini kesen, saçma sapan ilişkilere giren ya da manyakça kan ayinleri yapan bir arkadaşlık ilişkisi önermedim. Senin psikolojini düzeltebilecek biri gerekiyordu alt üst edecek biri değil.''

 Louis kaşlarını çattı ''Deliler evinin orta yerinde seçme şansın çok olmuyor hemşire.''

 ''Böyle bir yola gireceğini anladığında 'Arkadaşa ihtiyacım yok Elena, seninle konuşmak iyi geliyor' gibi bir şey diyebilirdin.''

 ''Adelyn'in ürkünç şeyler yapmış olduğunun farkındayım ama o kadar da psikopat biri değil tamam mı? Sen beni kıskanıyor musun?'' dedi Louis gözlerini kısarak. Elena'yla kelimenin tam anlamıyla onu takmadı

 ''Louis inan bana ilerleyen zamanlarda hasta-hemşire fantazilerinde yardımcı olmayı çok isterim ama şu an değil. Çiziklerden zebraya dönmüşssün, bunu doktorlardan nasıl saklayabileceğimizi düşünüyorsun?''

 ''Sanki her gün gelip gidiyorlar.''

''Şansına güvenme, çok güvenilir olsa burada olmazdın. Ayrıca asıl konu doktorlar değil Louis. İyileşmeye başlamıştın.''

 Louis alayla güldü ve dudaklarını kemirdi ''Güldürme beni Elena ben hiç iyileşmeye yakın olmadım. Buraya geldiğimden beri, asla.''

 ''Ben hemşireyim benden iyi mi bileceksin?''

 ''Tabiki senden iyi bileceğim, benim yaşadıklarımı benden iyi hiç kimse bilemez. Tanrı bile.''

 Elena bir an ne diyeceğini bilemedi ve Louis kafasını çevirince o da işine devam etmek üzere yeni bir parça bez kesti ve ilaca batırdı.

 Doktorla konuşması gerektiğini biliyordu. Ama Louis'nin bilmesine gerek yoktu...

 

Louis tavana bakarak öylece yatıyordu.

Gelen giden olmadığı için televizyonu açıp saçma sapan bir belgesel kanalını açık bırakmıştı. Biraz sese ihtiyacı vardı, ne olduğu mühim değildi sadece şu an sessizlik gürültüden daha sağır edici geliyordu.

 Büyük ihtimalle maymunların çiftleşmesi ya da uzaya gönderilen ilk uyduyla ilgili bir şeydi ama ikisinin ayırdına varamayacak kadar uzaklardaydı.

 Adelyn gelmemişti.

 Elena Louis'yi odasına geri bıraktığından beri gelen giden yoktu. Sadece Elena bir kez daha gelmiş ve halıya işlemiş kırmızılığı çıkartmaya çalışmıştı. Olmadığındaysa bir çare bulmak için odadan tekrar çıkmıştı.

 Evet, Adelyn yoktu.

Odasına gidip onu görmeyi ve milyonuncu kere özür dilemeyi istiyordu ama Elena, 'ayin kalıntıları'ndan kurtulana kadar odasından kalmasını söylemişti. Ki, bu kez hemşiresini dinleyecekti, zaten onunda başını belaya sokmuştu ve problem çocuk Louis, artık kendisini frenlemeliydi.

 Acaba Adelyn ona bu kez affedemeyecek kadar kızmış mıydı? Ya da geri gelmeme nedeni odadan o şekilde fırlar fırlamaz bir görevliye yakalanmış olması mıydı? Peki Elena nerede kalmıştı? Doktorla konuşuyor olabilir miydi?

SPEKTRUM (Louis Tomlinson Fanf.-Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin