Biliyorum fazla gecikti.Uzgunum. Aslinda vaktim vardi. Ama hic ilham gelmedi ve cok az begeni olmasi canimi sikti.Eger bir kac bolum sonra da bu kadar begeni olursa birakmayi dusunuyorum. Neyse bu bolumde yeni karakterler var. Aras'a Victoria 'ya ve asil karakterimiz Nicholas'a merhaba ! Resim Nicholas.
Aras : Johnny Deep
Victoria : Cameron Diaz
Nicholas : Francisco Lachowski
Baba mi demistim az once. iste simdi tam olarak sicti m.Ne dicem ben simdi?
"Anlamadim . "
" Seyy . Be...ben a.. aslinda " ne agzimda geveleyip duruyorum. Madem konuya sazan gibi daldim. cikmasini da bilmeliyim di mi ?
" Bayim . Su fotograftaki kisi..." Hazal fotografi babam olacak o adama uzatti. Ne ara onun eline gecmisti. En son bende degil miydi?
Hazal devam etti" O fotograftaki siz degil misiniz ? Yaninizdaki de... "
" Ebru " diye tamamladi babam yutkunarak. fotografi gozunu kisarak bir kac saniye inceledi. Elinde cevirerek " Bu ...bunu nerden buldunuz?"
Ben konusamiyordum . Babam beni boyle sorgularken bogazim dugumleniyordu. Kendimi bir pic gibi hissediyordum.Ne diye geldim ki babasiz ölmüyodum sonucta. Ama anneme soz verdim . Hem onun neden intihar ettigini de ogrenmeliydim. Bi nedeni olmali. Ama bu adama - babama - guvenmek istiyorum. Belki bana yardim eder.
Yine devreye Hazal girdi. "Ebru abla , ölmeden once bunu bira..."
" Nee?! " Babam yalpaladigi an kolundan endiseyle tuttum. Kolunu sert bir sekilde cekti. " O öldü mü? " O kadar aglamakli cikmisti ki sesi gozlerimden tekrar yaslar suzuldu. Bu sefer onun da gozlerinden yaslar dokuldu. Birden bana bir baba sefkatiyle sarilinca şaşirdim. Sonra benden ayrilip konusmaya basladi " Ben ... Seni... ilk defa goruyorum. Daha onceden haberim hic olmadi.Ebru 'yla nisanliydik. Onu gercekten cok asiktim . Ama bu hayatta askin asamadigi seyler de var. Onla evlenmek uzereyken bir takim engeller yuzunden ayrildik.Ve bir yabanci kadinla evlendim.Hem kariyerim icin hem de ..." O konustukca titremem artiyordu. Ama neden ona kizamiyordum. Annemi yuz ustu birakmisti hem de kariyer para her neyse boyle seyler icin. Ama bir yandan da ona, onun sevgisine o kadar muhtacim ki.
"Eger gercekten benim kizimsan... beni affedebilcek misin ? "
Kendimi bir turk filmindeymis gibi hissediyorum.Yillarca birbirinden habersiz baba kiz sonunda kavusur. Keske hep sonlar boyle bitse.
" Senin sevgine ihtiyacim var. Gecmis gecmiste kalir . Ben gömmeye calisicam . Sadece sana guvenebilir miyim?"
Tekrar sarildik. Cikarin mendilleri aglama zamani. Ama bu duygusalligin icine sicani da olmali tabi.
" şak şak şak " Ah Hazal ah! Hazal in bu haline babamda bende gulduk. Baba diyebiliyorum artik bu kadar kolay olacagini dusunmemistim.Aslinda fazla garip degil mi cok cabuk kabul etmesi.
" Artik kizimi bulduguma gore benimle yasayacak demektir. Hayatima hosgeldin minik kizim "
Nee? Bu kadar ani mi?
Hazal da ben de agzimiz acik ona bakarken kapiyi acip " Hadi ama. " dedi. Ama ben daha hazir degilim ki . Kendimi ona alistirmaya ikna etmeye sevdirmeye o kadar hazirlamistim.Birden bire boyle hepsi olunca kendimi fazla boslukta hissettim. Hazal dunden raziydi sanki hemen gitti. Yutkundum.Yeni bir yola giriyodum. Sanki cok fazla aniydi. Daha tam tanimiyodum bile ama yine deli cesaretimi kullanip sazan gibi atladim. Artik cidden donus yoktu. Ona guvendim ve ucunu bilmedigim bir yolda tanimadigim sadece babam oldugunu bildigim bir adama tutunarak yuruyordum.
Arabaya dogru gittik. Fazla tedirgindim. Babam bunu farkedince omzumdan tutup " bana guvenmelisin benim sana guvendigim gibi" diyerek cesaret verdi. Gulumseyip onaylarca basimi salladim. Bizi goren sofor once babama ön kapiyi acti .Sonra arka kapiyi acti . Ilk Hazal bindi . Sonra da ben. Araba cidden cok guzeldi. Beyaz super bir mercedes . Ama ne olursa olsun bu deri kokusu mide bulandiriciydi.
Hazal cok kisik bir sesle : " Bestee. Babanin boyle olacagini hic tahmin etmezdim.Ama sen onca acidan sonra bu mutlulugu fazlasiyla hakkettin. umarim hep mutlu olursun. Hatta oluruz. cunku seni birakmaya niyetim yok " dedi.
Gulumsedim." Sence guvenmekle dogru mu yapiyoruz ? Yani ..." Hazal in birdenbire yuzu dusunce canim iyice sikildi. Sanki o da bir an tereddut etti .
"Kizlar. Ne kaynatiyosunuz bakiyim. "
" Hiic. Kiz muhabbeti iste." Babam gulumseyip onune bakti. Hazal disari dogru bakiyordu. Ben de kafami cama cevirip yollari izledim. Hep yolculuklarda disariyi izlerken , gectigimiz her yol beni huzune bogardi. Sanki gecmisime veda edermiscesine. Simdi tam da o durumun iki katini hisediyorum. " elveda gecmis." diye fisildadim.
Araba cok buyuk bir bahceden gecti. Sanirim burasi evin bahcesiydi. Ne kadar buyuk ve yesildi. Ve her yerde degisik heykel figurleri vardi.
Araba durunca sofor kapiyi acti ve indik.Adimimi olabildigince cesurca atiyordum. Ama hala korkularim icimi kemiyordu. Disardan cesur duran urkek bir cocuk gibiydim.
Kapinin onune geldigimizde derin bir nefes aldim . Daha geri vermeden, babam: " Ilk kural : Bu kapidan girdikten sonra bi daha cikamazsiniz " dedigi an boguluyomus gibi oksuruk tuttu. Hazal da gozlerini portletmis ve korkmaya baslamisti.Babam hafifce sirtima vurdu ve guldu " Saka yapiyorum. Fazla gerginsiniz siz. Hapishaneye giriyomus havaniz vardi da "
Hazal da ben de derin bir oh cektik. O kadar ciddi soylemisti ki ...Sonra kapiyi caldi. Tonton cok seker bir teyze kapiyi acti. " Buyrun beyim." Kadina cok sicak bir sekilde gulumsedim ama babam cok soguktu. Aradaki mesafeyi korumak icindi sanirim ama bence cok sacma." Kizlar rahat olun . Artik kendi eviniz sayilir.Urkek ve saskin bakislarla etrafi suzerken sarisin bir kadin gozume ilisti. Guzel bir fizigi vardi. Olgun ve bakimli bir kadindi. Sanirim bu oydu.
Bizi gorunce yuzune cok yapmacik bir gulumseme yerlestirdi. Bu fazla rahatsiz ediciydi. Bende ona ayni sekilde gulumsedim.Sonra kafasini babama cevirip sinsi bir sekilde gulumsedi.Karsiliginda da belli belirsiz bir gulumseme aldi. " Misafirlerimize hosgeldin de Victoria " Victoria ? Bu kadini pek sevmedim.Umarim iyi geciniriz.
" Hosgeldiniz! " Turkceyi iyi kapmis ama biraz da olsa aksan farkediyo. Ama cok az.
Hazal ile ayni anda"Hosbulduk " dedik.Aslinda pek de hos bulmamistim.Kadinin bakislari cidden urkutucuydu.
Tam cehennemin icine giriyomus gibi hissederken duydugum ayak sesleriyle kafami merdivene cevirdim. Sirat koprusunden son anda donup cennete dusmustum sanki. Kahverengi havali saclari , kahverengi cekici gozleri, modellere tas cikaracak vucudu, salaş tshortunun bile gizleyemedigi karin kaslari, kendinden emin durusu , usta bir el tarafindan cizilmis gibi keskin yuz hatlari olan bir meteor karsimda duruyordu.
Beni ve Hazal 'i bastan asagi suzdu. Yuzu cok ifadesiz bakiyordu. Ne mutlu ne mutsuz ne kizgin ne saskin. Sadece bos.
Babam araya girdi."Victoria nin yegeni, NICHOLAS " Yegeni mi ? Olamaz ! Cidden isimiz var bu taş varlikla . Hayatima hosgeldin Nicholas .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığımdaki Işık ( askıda )
JugendliteraturHerkesin belli bir görme kapasitesi vardır. Gazetelerde okuduğunuz 3. sayfa olaylarını ne kadarını bilebilirsiniz ki. Ya cinayetin , entrikanın içine düşerseniz ... İntikam ateşi içini kaplarken aşkın ateşine yer açabilir misin ? Karanlığında boğulu...