(8) "Bulutlarin üstünde gibi"

229 34 8
                                    

100 begeniyi geçmişiz.Okuyan ve begenen herkese cok tesekkur ederim.Beni cok mutlu ettiniz. Lutfen elestirilerinizi bekleniyorum.Bu hafta yazililarim var .Bittigi anda yeni bolum yazicam.Multimedia da Beste ' miz var.

Iyi okumalar.

Yuzumu burusturmama karsilik dudaginin tek tarafi hafif yukari kivrildi. Kucuk de olsa bir tepki vermisti. Heykel falan sanmistim.

" Ben de Be..."

Parmagiyla agzimi bastirdi.Zaten o an konusamazdim. Kalbim sanki dudagimda atiyordu.

" Inan umurumda bile degil ufaklik. "

Ufaklikmis . Hıhh.Tum dusuncelerimi an itibariyle geri aliyorum.Bu cocuk ukalanin, kendini begenmisin, egoistin ... teki.Yakisikli falan da degi...Belki biraz yakisikli olabilir .Tamam baya yakisikli ama sadece bu kadar. Hala aptal.

Sinirden dislerimi sikarken

" Ben yukaridayim.Rahatsiz etmeyin " dedi ve yukari cikti ukala .

Bunu niye bana bakarak soyledi ki sanki.

" Ayse Sultan ,kizlara ustteki bos odayi ayarla. Kizlar simdilik orada kalin baska bos oda yok suan." Hazal da ben de sorun degil dermis gibi baktik.

"Ne lazimsa halledin siz. Benim bir toplanti gorusmem var. Halledip gelicem. " 

" Peki efendim.Siz merak etmeyin ."

Adinin Ayse oldugunu ogrendigim tonton tatli kadin yukari dogru yoneldi. Bizde arkasindan. Arkama baktigimda Victoria cok soguk gorunuyodu. Yapmacik gulumseyisi de bir yere kadardi tabi.Babamin yuzunde de tanimlayamadigim bir ifade vardi .Ikiside beni farkedince birbirimize hafif gulumseyip yukari ciktim.

Ahh ! Catikatlarina bayilirim.Her zaman catikatinda kucuk bir pencereli kutu gibi bir odamin olmasini hayal ederdim.Digerleri gibi luks buyuk odalari sevmezdim aksine itici bulurdum.Ama Hazal pek sevmezdi zaten hosnutsuzlugu yuzunden de belli oluyordu. Arkadan sarilip yanina gectim.

"Iste burasi kucuk hanimefendiler."diyip odanin kapisini acti.

"Woow !"

Gercekten harika bir odaydi .Tam sevdigim gibi. Baska insanlarin göt kadar dedigi yer . Ahsap detaylari vardi.Tahta kokusu burnumu doldururken tam bir agac ev havasi yaratiyordu. Bir yatak , kucuk sirin ahsap bir gardrop , masa. .Suslu bir boy aynasi.Yatagin yaninda da tek cekmeceli bir komidin.

" Siz rahatiniza bakin ben hemen yeni nevresimleri sereyim."

" Sen asagi in, isine bak. Biz ikimiz basimizin caresine bakariz. Onemli bir sey olursa sesleniriz ."

" Olur mu oyle sey ? "

En sicak bakislarimla omzuna dokunarak " Olur tabiki. Hatta dinlendikten sonra yardima gelmek istiyorum.Bu evin isi bitmez." diyip guldum. O da gulumsedi.Biraz da saskindi tabi.Tesekkur edip disari cikti. Acaba babamla o kadin nasil davraniyorlardi ona? Babam belki buna kizcakti ama umrumda bile degil.Ben buyum. Adaletsizliklere dayanamiyorum.Her insan esittir benim icin.

" Beste ! "

"Hm"

" Bu yatak benim. " deyip uzerine atlatti firsatci .Yanina hopladim.

" Ah ! Bacagimi ezdin cok agirsin .Ahhh!"

" Sen benim yatagimi kaparsin ha ! Al sana yatak sefasi ." deyip yastigi yuzune vurdum.O da eline diger yastigi alip savasi baslatmisti ki kapidan gelen alayli bir sesle durduk.

" Yatak yetmediyse birinizi misafir edebilirim bi kereligine. Yatagimda yer coook! "

" Bay ukala misafirlik mi teklif ediyo ? Hic sanmiyorum." Gozlerimi kisarak soyledim. O ise siritiyorken birden kaşlari catilmisti.Tamam ukalaydi ama gulunce cok yakisikli oluyordu. Ama nadir guluyo sanirim.

Yanima dogru gelince yataktan firladim.

" Diger kiz , Sen disari cik."  Diger kiz mi onun bi adi var . Ne diyorum ben? Uzerime dogru yuruyor ve ben neyi dusunuyorum.

" Napiyosun sen ? " " Uzerime yurumeyi kes." Beni duvarla arasina sıkıstırinca artik kacacak yer olmadigini anladim.

" Disari cikmicak misin ?"

Hazal bana uzgun bir ifadeyle bakip disari cikti.Bay ukalaya tam hesap soracakken bedenini iyice bana dayayip kulagima egildi .

" Senden hoslanmadim ufaklik.Kimsin niye burdasin bilmiyorum.Ama ne kadar sana gicik olsam da uyarmak istiyorum. O adama ve halama dikkat et ."

Kaslarimi catip ona baktim.Ne demek istiyordu ?

" Beni bu zirvaliklarla korkutup kaciracagini saniyorsan yan..."

" Nasil inanmak istiyorsan oyle inan. Benden bu kadar. " deyip burnumu sikti ve guldu.

Ah cok guzel ya . Bi bu cocuk eksikti hayatimda o da girdi sonunda tam oldu.Off. Annemin acisini bile yasayam...

Annem aklima gelince gozlerim doldu yine.Bogazimdan bir hickirigin kacmasini engelleyemedim.

" Neyin var ? " Eliyle cenemden hafifce tutup kaldirdi.

Yuzunde az onceki alayli tavir yoktu. Endise ve aci yuzunu kaplamisti.Elini cenemden cekip gozyaslarimi sildi.Gozlerim aglamaktan bulaniklasmis olsa bile daha once yuzunu bu kadar incelememistim. Yuz hatlari cok keskindi.Gozlerinin icinde kaybolacaktim sanki.

" Sisst .Aglama ."  deyip bana sarildi. Rahatlatmak istercesine sariliyordu ve bunu da basariyordu. Tütsü kokusunu andiran etkileyici kokusu burnumu doldururken hickiriklarim yavas yavas dinmeye baslamis yerini turbo gucuyle atan kalbim ve duzensiz nefes alisverisim almisti.O kadar cok yakindik ki yuzumun kipkirmizi olduguna da yemin edebilirdim. " Seni koruyacagim."

Birseyler fisildiyordu.Ama duyamadim.Herneyse ,suan kendimi bulutlarin ustunde gibi hissediyordum.Huzur dolu, ferah...Beni biraktigi an bulutlardan yere cakilcakmis gibiydim. Kollariyla benim dusmeme izin vermemek istercesine daha siki sardi beni.Sonra birden...Evet simdi gercekten huzur buldugum bulutun ustunden yere cakiliyordum.

Karanlığımdaki Işık ( askıda )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin