Ακούγοντας το ξυπνητήρι του πετάχτηκα κατευθείαν.
-Ηρέμησε το κινητό είναι.Πέσε κοιμήσου,είπε και σηκώθηκε από το κρεβάτι.Απλωθηκα και με ξαναπήρε ο ύπνος.
.
.
.
Το κουδούνι χτυπούσε.Σηκώθηκα κοίταξα την ώρα.12:50
Έβαλα μια φόρμα και ένα μπλουζάκι στα γρήγορα και πήγα άνοιξα την πόρτα.Μια γυναίκα αυστηρά ντυμένη με μαύρη φούστα ασπρο πουκάμισο και μαύρες γόβες ήταν μπροστά στην πόρτα.
-Γεια σας μήπως είναι εδώ ο Τζακ;;είπε κοιτώντας μέσα.
-Όχι στην δουλειά είναι.Ποια είστε;;Για να του πω να σας πάρει τηλέφωνο.
-Η γυναίκα του.Αν επιτρέπεται φυσικά.. γιατί είσαι στο σπίτι του συζύγου μου;
Είχα μείνει με γουρλωμένα μάτια.Είναι παντρεμένος.Με άφηνε να μείνω στο σπίτι του ενώ ήταν παντρεμένος,με φιλούσε και μου είπε ψέματα και από πάνω ότι είναι ελεύθερος.Εεεε οχι!
-Καθαρίστρια είμαι,της είπα με ένα ψεύτικο χαμόγελό.Πηγαίνετε στην δουλειά του θα τον βρείτε εκεί λογικά.
-Μπα πες του ότι πέρασα να έρθει να με πάρει από το ξενοδοχείο.
-Καλά,είπα και έκλεισα την πόρτα.
Έπεσα στο πάτωμα και έκλαιγα.Είναι παντρεμένος.Και γω με αυτόν τον παντρεμένο είναι ερωτευμένη.Σηκώθηκα πήγα στο δωμάτιο έβγαλα την βαλίτσα που είχα φέρει και μάζεψα όλα τα πράγματα μου.Έκατσα στο καναπέ και περίμενα μέχρι το βράδυ να γυρίσει.Ξαφνικά άκουσα τα κλειδιά στην πόρτα.
-Καλησπέρα,είπε χαμογελαστός και μπήκε μέσα.Μόλις με είδε με την βαλιτσα παραξενευτηκε.
-Τι είναι αυτά;ρώτησε.
-Τα πραγματάκια μου και έφυγα,του είπα ειρωνικά.
-Γιατι;φώναξε.
-Έτσι απλά θέλω να γυρίσω σπίτι μου.Θα με πας ή θες να πάρω ταξί;
Δεν μίλησε.Ήρθε πήρε την βαλίτσα μου και βγήκε.Τον ακολούθησα και μπήκαμε στο αμάξι.Κανένας δεν μιλούσε.Ησυχία.Μόλις φτάσαμε κατέβηκα πηρα την βαλίτσα μου και πήγα από το παράθυρο του.
-Για να μην πεις ότι δεν σε ενημέρωσα και ολας ήρθε σήμερα το πρωί η γυναίκα σου στο σπίτι και σε ζητούσε,του είπα.
Κοίταξε κατευθείαν κάτω σαν ένοχος.Σήκωσε ξανά το κεφάλι του για να μιλήσει.Πήγε να πει κάτι αλλά τον διέκοψα.
-Δεν θέλω να μου ξαναμιλησεις.Γεια.
Γύρισα πλάτη και μπήκα μέσα.Δάκρυά έτρεχαν από τα μάτια μου.Ένιωθα προδομένη.Χελλοουυυυ γκαιςςςςςς...σορρυ που άργησα να ανεβάσω κεφάλαιο αλλα είμαι 2α Λυκείου και έχω πολύ διάβασμα.
YOU ARE READING
Ερωτευμενη Με Εναν Μπατσο(ολοκληρωμενη)
Teen Fiction-Σε θέλω,του ειπα κοφτα προσπαθώντας να αναπνεύσω. Με έβαλε απότομα από κάτω του, άνοιξε τα πόδια μου και πήρε θέση ανάμεσα τους. -Καιρός ήταν,ειπε. *Η περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο* 1ο in #ρομαντικο