Κεφαλαιο 6ο

8.3K 392 4
                                    

-Εμιλια;;;Εμιλια;;;ένιωθα ένα σκουντηγμα στον ώμο μου.Άνοιξα τα μάτια μου και είδα τα δύο όμορφα μάτια του.Πονούσα παντού.
-Καλημέρα,του είπα χαμογελώντας.
-Καλημέρα.Λοιπόν στα λέω γρήγορα επειδη πρέπει να φύγω.Πρωινό σου έφτιαξα είναι πάνω στο τραπέζι.Πρέπει να φύγω το απόγευμα θα είμαι πίσω ελπίζω.Μην φύγεις στο σπίτι σου ενταξει;;;;
-Ντάξει
-Ωραία φεύγω,μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο και έφυγε τρέχοντας.Τι γλυκός που είναι.

Αφού έφαγα ανέβηκα πάνω και άνοιξα την ντουλάπα του.Πήρα μια μπλούζα του και μια φόρμα και τα φόρεσα.Την φόρμα έπρεπε να σφίξω το κορδόνι για να μην μου πέφτει τόσο μεγάλη που ήταν.Έκατσα ειδα τηλεόραση και μετά από αρκετή ώρα αποφάσισα να φτιάξω κάτι να φάμε.Κοίταξα τα υλικά που είχε στο ντουλάπι και αποφάσισα να φτιάξω μια καρμποναρα.
Εφαγα και μετά επλυνα ότι είχα χρησιμοποιήσει.Πήγα ξάπλωσα ξανά στο κρεβάτι και κοιμήθηκα.

Καθόμουν στο κρεβάτι και κοιτουσα το ταβάνι.Σκεφτόμουν πολλά πράγματα.Όταν ξαφνικά άκουσα τα κλειδιά της πόρτας.Σηκώθηκα ενθουσιασμένη και έτρεξα προς την πόρτα.
-Γεια,του είπα με ένα χαμόγελο.
-Γεια σου,είπε και εκείνος με ένα χαμόγελο.Φαινόταν κουρασμένος.
Φορούσε την στολή του.Πόσο του πήγαινε.Ήτανε τέλειος.Τόσο σέξυ.
-Θες να φας;;;Έφτιαξα μακαρόνια;;
-Ναι όσο βάζεις εσύ φαγητό εγω πάω να κανω ενα ντουζ.
-Εντάξει.

Αφού έβαλα φαγητό κάθησα στο τραπέζι και τον περίμενα.Εμφανίστηκε φορώντας μόνο μια φόρμα.Τα μάτια μου έπεσαν στους κοιλιακούς του.Ήτανε τόσο γυμνασμένος.
Ξεροβηξε και ξεκολλησα απο πανω του.Τον κοίταξα στο πρόσωπο και έβγαλε ένα μικρό γελακι.Κοίταξα αλλού κοκκινιζοντας.Έκατσε και άρχισε να τρώει.Δεν μίλησε κανένας μας.Μόλις τελείωσε έκατσε καλύτερα στην καρέκλα και με κοίταξε σοβαρός.
-Θες να μου πεις για αυτό που έγινε εχθες;;;
-Δεν έχω όρεξη να μιλήσω για αυτό το θέμα ακόμα.
-Όπως θες.
Σηκώθηκε και πήγε στο σαλόνι.Τον ακολούθησα.
-Θες να δούμε μια ταινία;;;
-Ναι.
-Ωραία μισό.
Σηκώθηκε και γύρισε με μια τεράστια σακούλα ποπκόρν.Γέλασα κατευθείαν.
Εβαλε την ταινία.Ήτανε μια ταινια δράσης με όπλα και σκοτωμους.Είχα πορωθει στην τηλεόραση και κοιτούσα.Χτύπησε το κινητό μου.
-Μην το σηκώσεις,μου είπε βιαστικά.
-Καλά απλά θα δω ποιος είναι.
Πήγα πηρα το κινητό μου και κοίταξα.Ήταν ο Τζέιμς.Δεν μπορούσα να μην το σηκώσω.
-Αυτός είναι;με ρώτησε.Κουνησα θετικά το κεφάλι μου.Κατευθείαν νευριασε.
-Φέρε το τηλέφωνο.
-Όχι Τζακ δεν θα το σηκώσεις εσυ.
-Καλά τότε σήκωσε το και βάλε ηχείο.
Το σήκωσα και έβαλα ηχείο.
-Ναι;;;
-Μωράκι μου
-Τι θελεις;;;
-Άντε έλα καμία βόλτα από εδώ και δεν δέχομαι αντιρρήσεις.
-Δεν μπορώ να έρθω.
-Γιατι;;;
Επρεπε να βρω μια φθηνή δικαιολογια.
-Εεε έχω περιοδο, απαντησα γρήγορα.
Το έκλεισε κατευθείαν.Κοίταξα τον Τζακ.Φαινόντουσαν οι φλέβες στον λαιμό του και έσφιγγε τα δόντια του.Του έπιασα το χέρι.
-Ηρέμησε.
-Πως μπορείς να είσαι τόσο ήρεμη με όσα έγιναν εχθές;;;
-Και τι μπορώ να κάνω να κλαιω συνεχως;;
Δεν απάντησε.
-Και γιατί σε παίρνει τηλέφωνο να πας εκει;;;
-Είναι από τα πράγματα που δεν μπορώ να σου πω.
-Καλά καληνύχτα,είπε και έφυγε προς το δωμάτιο.Έσβησα τα φώτα και πήγα και εγώ στο δωμάτιο.Ξάπλωσα δίπλα του.Ειχε κλειστά μάτια.Εγώ δεν είχα ύπνο.Γύρισα και τον κοίταξα.Φαινόταν τόσο γαλήνιος.Χαιδεψα το μάγουλό του και τα χείλη του με τον αντίχειρα μου.
-Μπορώ να μάθω γιατί με πασπατευεις;;;
Είπε ξαφνικά.Πετάχτηκα στην άλλη μεριά.Τρόμαξα τόσο πολύ.Κρατούσα την καρδιά μου να ηρεμήσω.Ξάπλωσα ανάσκελα και προσπάθησα να κοιμηθώ.Αποτυχία.Απλά καθόμουν και κοιτουσα το ταβάνι.Στήριξε το κεφάλι του στον ένα του ώμο και με κοίταξε χαμογελαστός.
-Γιατί χαμογελας;;τον ρώτησα.
-Γιατί σε τρόμαξα,απαντάει και μου χαμογελάει.
-Καλά
-Και γιατί με αγγιζες;;;ρωτάει πάλι χαμογελώντας.
-Εεε;;;Έτσι
-Μμμμμ
Έπεσε και κοιμήθηκε.Εγώ πάλι δεν μπορούσα να κοιμηθώ.Τον σκουντηξα στον ώμο.
-Τζακ,ψιθύρισα
Τζακ Τζακ Τζακ Τζακ,έλεγα συνεχώς.
-Τι έγινε και με ξυπνας;;;ρωτάει με αγουροξυπνημενη φωνή.
-Τίποτα,απαντάω.
Άρχισε να γελάει.
-Τότε;;;
-Δεν νυστάζω και βαριέμαι μόνη μου.
Ξανα γέλασε.Πόσο όμορφα γελάει.Ορμηξα πάνω του και τον φίλησα.Πέρασε τα χέρια του γύρω από την μέση μου και συνέχισε να με φιλάει.Μας γύρισε και με έβαλε από κάτω.Συνέχισε να με φιλάει και έβαλε και τις γλώσσες στο παιχνίδι.Άρχισε να μου φιλάει τον λαιμό και πήγε να κατεβάσει το παντελόνι μου.Του έπιασα τα χέρια.
-Τζακ δεν μπορώ.Όχι μετά το χθεσινό,του είπα κοιτώντας τον στα μάτια.
-Ντάξει καταλαβαίνω,είπε και μου έδωσε ένα φιλί ακόμα.
-Πονάω παντού,του είπα κλαψιαρικα.
-Εμμ λογικό.
-Ααα μωρέ με καθησυχασες τωρα.Ευχαριστω.
Άρχισε να γελάει.Του έπιασα το ένα χέρι.
-Γιατί το κάνουμε αυτό;;τον ρώτησα
-Ποιό;;
-Εεε ολο αυτο.Καθε βραδυ.
Ανασηκωσε τους ώμους του.
-Γιατί με κρατάς σπίτι σου;;τον ρώτησα.
-Ενδιαφέρομαι για εσένα,είπε και μου χάιδεψε απαλά το μάγουλό.
-Ωραία αμα το πάμε με την φιλοσοφία σου και εγώ ενδιαφέρομαι.
Γέλασε ξανά.

Εμιλια----->Emilia Clarke
Τζακ------>Channing Tatum
Τζειμς----->Zac Efron
Εμμα----->Emma Watson

Χελλοουυυυυυυυυ
Έβαλα στα ονοματα και από έναν ηθοποιό για να έχετε μια εικόνα.Άμα δεν σας αρέσουν οι ηθοποιοί που έβαλα πείτε μου ποιον προτιμάτε.
Τα λεμεεεεε😙

Ερωτευμενη Με Εναν Μπατσο(ολοκληρωμενη)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant