Κεφαλαιο 15ο

4.9K 292 3
                                    

Ξύπνησα πρώτη το πρωί.Ηταν νωρίς.Ο Τζακ ακόμα κοιμόταν.Παρατηρούσα το όμορφο πρόσωπο του.Τα χείλη του.Τα μαλλιά του.Τα βλέφαρα του.
Μετά από λίγη ώρα παρατήρησα τα μάτια του να ανοίγουν.Με κοίταξε και μου χαμογέλασε.Με τράβηξε πάνω του και μου φίλησε το μέτωπο.
-Καλημέρα,είπε σιγά.
-Καλημέρα,είπα.
Έκανε να σηκωθεί.
-Που πας;;τον ρώτησα.
-Ξέρεις κάποια άτομα δουλεύουμε.
-Μη πας.Πάρε τηλέφωνο πες ότι θα πας πιο μετά.Σε παρακαλώ,του είπα.
Με κοίταξε παράξενα και πήρε τηλέφωνο.
-Σε 2 ωρες φεύγω πάντως,λέει.
Με εβαλε μέσα στην αγκαλιά του.
-Που είναι η Λουσι;;τον ρώτησα περίεργη.
-Όπου και να είναι δεν με νοιάζει.

Μετά από 2 ωρες ο Τζακ έφυγε στη δουλειά.Εγώ εστρωσα το κρεβάτι και έπειτα πήγα στην κουζίνα να κάνω πρωινό.Εκεί έκοβε βόλτες και το σκυλί της Λούσι.Μετά από λίγο μπήκε και αυτή μέσα και μη πω σε τη κατασταση ήταν.Αυτη στάνταρ πηγε με αλλον.Με το που έκλεισε η πόρτα χτυπάει το κουδούνι.Πηγαίνω και ανοίγω.Ήταν μια κοπέλα.
-Γεια σας είναι εδώ ο Τζακ;
Ααααα άντε πάλι!
-Όχι είναι στη δουλειά.Ποια είστε εάν επιτρέπετε;;τα είχα πάρει στο κρανίο.Τι λέει κάθε τρεις και λίγο θα ερχετε καινούργια;;
-Πείτε του ότι ήρθε η Ευανθία.Θα καταλάβει αυτός.
-Καλά,λέω και κλείνω την πόρτα.
Κατευθείαν τρέχω στο δωμάτιο ντύνομαι και πηγαίνω στο αστυνομικό τμήμα όπου δούλευε.Ρώτησα έναν αστυνόμο που είναι και μου είπε ότι μόλις βγήκε από την πίσω αυλή για ένα διάλλειμα.Κατέβηκα βιαστικά τις σκάλες και αυτές γυρισε απευθείας.
-Θα με επισκέπτεσαι και εδω;;ρώτησε.
Το έδωσα ένα δυνατό χαστούκι.
-Γιατί ήταν αυτο;;;ρώτησε και μπορούσα να καταλάβω από τις γωνίες του προσώπου του ότι άρχισε να νευριαζει.
-Ήρθε η Ευανθουλα στο σπίτι και σε ζητούσε,του λέω ειρωνικά.
Κατευθείαν άρχισε να γελάει.
-Γιατί γελάς ρε;;Τι;Ποια είναι αυτή η 3η γκόμενά σου;Καλά περνάτε μαζι;;τον ρώτουσα ενώ τον βαρουσα στο στέρνο.
Μου έδωσε ένα πεταχτο φιλί.
-Μην με ξαναγγιξεις,του τσιριξα.Άρχισα να απομακρυνομαι,ώσπου ακούστηκε η φωνή του.
-Απλά για να ξέρεις είναι η αδελφή μου,είπε γελώντας.Γύρισα και τον κοίταξα.Είναι τόσο όμορφος με αυτή τη στολή.
-Ζηλεψες εεε;φώναξε.Πήγα στα γρήγορα κοντά του.
-Μην το ξαναπεις αυτό,του ψιθύρισα.Αλλά έμεινα να κοιτάω αυτά τα πανέμορφα μάτια.
Πήγα να φύγω αλλά με τράβηξε από το χέρι.
-Το βράδυ θα έρθω στο σαλόνι,ψιθυρισε.Μου έκοψε την ανάσα και μόνο στην ιδέα.
Έφυγα ήσυχη στο σπίτι.Τι χαζή είμαι.Με το παραμικρό ζηλεύω.

Το βραδυ όντως ήρθε στο σαλόνι και ακολούθησαν τα κλασσικά.
.
.
.
Χελλοοοουυυυ
Χρόνια Πολλά!!!!!Καλά Χριστούγεννα σε όλους σας!!!Ελπίζω να σας άρεσε το καινούργιο κεφάλαιο.Θα προσπαθήσω να ανεβάζω πιο συχνά τώρα στις διακοπές.Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο μπαιιιι❤

Ερωτευμενη Με Εναν Μπατσο(ολοκληρωμενη)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant