Κεφαλαιο 26ο

3.9K 239 2
                                    

Ξύπνησα από το φως που χτυπούσε τα μάτια μου.Γύρισα να κοιτάξω τον Τζακ ο οποίος κοιμόταν ακόμα.Σκεπαστηκα καλύτερα επειδη κρύωνε το γυμνό μου σώμα και έκλεισα τα μάτια μου μα δεν με έπιανε ύπνος.Σηκώθηκα και άρχισα να μαζεύω τα ρούχα μου από το πάτωμα.
-Μην ξαναβάλεις ρούχα στο κρεβάτι,άκουσα να λέει.Χαμογέλασα απευθείας.Πήγα στο μπάνιο και έβαλα το μαγιό μου.
-Πως σου φαινομαι;ρώτησα.
-Κουκλάρα,ειπε.

Περπατούσαμε μαζί στην άκρη της θάλασσας ώσπου σε κάποια φάση τον σκουντηξα και έπεσε μέσα.Άρχισα να γελάω και να τρέχω μακριά του.Πήγα έκατσα στην ξαπλώστρα μου και περίμενα να γυρίσει.Τότε παρατηρώ διπλα μου μια μορφή.Γυρνάω και βλέπω τον Άλεξ.(το πρώην αγόρι της από το δεύτερο κεφαλαιο)
-Εμιλια τι κάνεις εδώ;ειπε με χαρά και μου έδωσε το χέρι του.
-Εεε ήρθα για λίγες μερες,ειπα.
-Μονή εισαι;με ρωτησε. Εκείνη τη στιγμή γυρνάω και βλέπω τον Τζακ να ερχετε προς το μέρος μας.
-Όχι είμαι με έναν φίλο,απαντάω.
-Διακόπτω τιποτα;ρωτάει ο Τζακ.
-Εεε οχι.Τζακ αυτός είναι ο Άλεξ ένας παλιός φίλος,ειπα.Δωσαν χέρια τελείως ψεύτικα.
-Εγώ να πηγαίνω,ειπε ο Άλεξ και έφυγε.
Έκατσε στην ξαπλώστρα του και καλά ήρεμος.Αλλά εγώ έβλεπα τις φλέβες του που φαινόταν από μακριά.Ήταν τσιτωμενος.Πήγα έκατσα στην άκρη της ξαπλωστρας.
-Τζακ;ρώτησα γλυκά.Καμία απάντηση.
-Τζακ μου;είπα όσο πιο γλυκά μπορούσα.
-Αγάπη μου;είπα ξανά.
-Έλα,απάντησε.
-Τι έχεις;ρώτησα.
-Ποιος ήταν αυτος;ρώτησε μες τα νεύρα.
-Αυτός είναι εκείνος που είχα χωρίσει μαζί του ένα βράδυ και μετά περπατούσα στο δρόμο και πήγε να με πατήσει ένα αμάξι που το οδηγούσε ένα πεισματάρης τύπος,του εξηγούσα ενώ αυτός χαμογελούσε.
-Και πάλι σε βλέπει ερωτικά,ειπε.
-Ρε Τζακ μη με νευριαζεις τώρα.Εγώ δηλαδή πως θες να αισθάνομαι που ξέρω ότι είσαι παντρεμένος;
Γύρισε μου έριξε ένα σκοτεινό βλέμμα και αρχισε να μαζεύει τα πράγματα του.
-Που πας τωρα;τον ρώτησα
-Σπίτι.Άμα θες έλα αλλιώς κάτσε να διασκεδάσεις με τον Άλεξ,ειπε και έφυγε.

Ανέβασα δεύτερο κεφαλαιο για σήμερα!Ναιιιιιιιιιιιιιι
Έτυχε να έχω χρόνο για αυτο😀
Ελπίζω να σας αρεσεεεε
Μπαιιιιιιιι

Ερωτευμενη Με Εναν Μπατσο(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now