Ετοιμαζόμουν για να πάω σε ένα μασκέ πάρτυ.Το διοργάνωνε το σχολείο στο οποίο πήγαινε η κόρη της Εμμας.Με ζαλίσανε οπότε θα πάω μαζί τους.
Δεν είχα σκοπό να ντυθώ τίποτα.Φόρεσα ενα μαύρο στράπλες στενό φόρεμα με μαύρες γόβες.Μόλις ετοιμάστηκα ήρθε η Εμμα και με πήρε.
-Γιατί δεν ντύθηκες εσυ;;με ρώτησε κοιτώντας με παράξενα .
-Τι είμαι και να ντυθώ μωρό;;;Εξάλλου εγώ δεν ήθελα να έρθω.Εσείς με πιέσατε.
-Ότι πεις.Μόλις φτάσαμε κατεβήκαμε από το αμάξι και πήγαμε στον εξωτερικό χώρο όπου θα γινόταν η γιορτή.Θα έκαναν παράσταση τα μικρά παιδιά του σχολείου.Πήρα ένα ποτό και κάθησα σε μια γωνία αφού δεν είχα τι να κάνω.Την ησυχία μου διέκοψε ο ήχος του κινητού μου.Το κοίταξα.Ήταν ο Τζέιμς.Δεν είχα καμία όρεξη βραδιάτικα.Βγήκα λίγο έξω από την περίφραξη και το σήκωσα.
-Ναι;;;
-Γεια σου μωρό μου
-Τι θες;;;τον ρώτησα ξεφυσωντας.
-Έλεγα αν μπορούσες να περάσεις από δω καμία βολτίτσα μίας και βαριέμαι.
-Συγνωμη Τζέιμς αλλα είμαι εξω δεν μπορώ.
Το έκλεισε κατευθείαν.Τι ηλίθιος.Μόνο τις ορέξεις του σκέφτεται.Καθώς περπατούσα ξανά προς την είσοδο παρατήρησα ένα γνωστό πρόσωπο μπροστά.Ο Τζακ.Προχώρησα για να μπω μέσα και έβαλα μια τούφα από τα μαλλιά μου μπροστά στο πρόσωπο μου για να μην με δει.Καθώς περνούσα από την πόρτα ένα χέρι με τράβηξε προς τα πίσω.Με διαπέρασε ξανά ο ίδιος ηλεκτρισμός
-Νόμιζες ότι δεν θα σε καταλαβω;με ρώτησε.
-Γεια σου Τζακ,είπα τραυλιζοντας.Εμμ δεν κατάλαβα τι εννοείς.
-Καλά ντάξει.Απογοητεύτηκα,λέει.
-Για ποιο λογο;;;
-Έχει εδώ και πόσο καιρό περιμένω τηλεφώνημα σου.Αλλά τίποτα.
-Συγνωμη,είπα.
Πότε δεν τον πήρα τηλέφωνο.Δεν ξέρω γιατί δεν ήθελα.
-Βλέπω ότι και εσύ είπες να θυμηθείς τα παλιά χρονιά που ντυνομασταν με στολές;;τον ρωτησα.
-Εεε;;;
-Ντυθηκες και εσύ για την γιορτή εδω;;
Γέλασε.
-Γιατί γελας;;τον ρώτησα και ήπια μια γουλιά από το ποτό μου.
-Γιατί δεν ντύθηκα τίποτα την δουλειά μου κανω.
Μόλις το άκουσα γουρλωσα τα μάτια μου και πνιγηκα.Με χτύπησε απαλά στην πλάτη γελώντας.
-Τι εννοεις;;;τον ρώτησα προσπαθώντας να αναπνεύσω.
-Η δουλειά μου ειναι αστυνομικός.
Τέλεια.Και άμα μάθει για τον πατέρα μου θα τον κλείσει φυλακή.Που έμπλεξα;;;;
-Οκευ πρέπει να φύγω,είπα στα γρήγορα.
-Καλά τα λεμε.Και παρε κανένα τηλέφωνο καλα;;;
-Σίγουρα,του απάντησα χαμογελαστά.Εεεε λοιπόν με αστυνομικούς δεν πρέπει να μπλέξω.Δεν θέλω ο πατέρας μου να μπει φυλακή για κανέναν λόγο.
ESTÁS LEYENDO
Ερωτευμενη Με Εναν Μπατσο(ολοκληρωμενη)
Novela Juvenil-Σε θέλω,του ειπα κοφτα προσπαθώντας να αναπνεύσω. Με έβαλε απότομα από κάτω του, άνοιξε τα πόδια μου και πήρε θέση ανάμεσα τους. -Καιρός ήταν,ειπε. *Η περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο* 1ο in #ρομαντικο