Εδώ και μέρες μενω πάλι στο σπίτι του Τζακ.Όπως πριν λίγο καιρό.Δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα...Εκτός απ'το ότι κοιμάμαι στο καναπέ διότι η Μπάρμπι κοιμάται μαζί του.Δεν έχει συμβεί τίποτα μεταξύ μας από τότε.
Ήταν πολύ νωρίς το πρωί.Το καταλάβαινα από το παράθυρο.Ακούω βήματα και βλέπω έναν Τζακ με ανακατεμένα μαλλιά και σχεδόν κλειστά μάτια.Γέλασα στην εικόνα.
-Τι κάνεις ξύπνια τέτοια ωρα;
-Ξύπνησα,δεν νυστάζω.
Ήρθε έκατσε στην ακρη του καναπέ.
-Σορρυ που κοιμάσαι στον καναπέ.Δεν ξέρω άμα βολευεσαι.
-Μια χαρά είναι.Για λίγες μέρες θα είναι μόνο.Μετά θα γυρίσω πίσω.
Γύρισε και με κοιταξε παράξενα.
-Γιατι;
Σήκωσα τους ώμους μου.
-Καλά,λέει και σηκώνεται.
-Έχω να ετοιμαστώ για να φύγω δουλειά αλλά να ξέρεις έχουμε να συζητήσουμε αυτό το θέμα εμείς οι δυο.
Κούνησε το κεφάλι και ξάπλωσα πάλι πίσω.
.
.
.
Μάζευα τον καναπέ μέχρι που κατέβηκε η Μπάρμπι από πάνω και ήρθε.
-Να σου πω,λέει και κάθησε σταυροπόδι στην πολυθρόνα.
-Τι εγινε;ρωτάω
-Εσύ με τον Τζακ πολύ κοντά δεν είστε ή είναι ηλιθια;;
Είσαι!!!!!
-Ούτε καν.Το σπίτι καθαρίζω μονο.Ούτως ή άλλως εχω σχέση εγω.
-Και γιατί μένεις εδω;
-Εεε κάτι προσωπικά.
-Πολυ καλά,λέει και σηκώνεται.Μακρυά από τον άντρα μου γιατί αλλιώς θα μπλέξεις άσχημα.
-Καλά,απαντησα.
Με απειλεί και από πάνω η ηλίθια.Άκου εκεί.
.
.
Το απόγευμα βγήκε ο Τζακ με την Μπάρμπι έξω βόλτα.Ναι έτσι θα την λέω δεν ξέρω καν πιο είναι το όνομα της και ούτε με νοιάζει.Όταν γύρισαν μπήκε αυτή με ένα σκυλάκι στα χέρια και το φιλούσε και έκανε σαν τρελη.Ο Τζακ έκλεισε την πόρτα και στριφογυριζε τα μάτια του.Γέλασα.
Ήρθε δίπλα μου και μου ψιθύρισε στο αυτί.
-Το βράδυ που θα φύγει έξω με τις φίλες της μην κοιμηθείς να μιλήσουμε.
-Οκευ
.
.
Περίμενα μέχρι τις 23.00 για να φύγει.Μετά από λίγο ήρθε ο Τζακ στο σαλόνι και έκατσε.
-Λοιπον;ρώτησα.
-Θες να λυθεί η υπόθεση με αυτόν που σε κυνηγάει συνέχεια και τον πατέρα σου;
-Όχι.
-Γιατι;Θα βοηθήσω εγώ και θα...
-Σε παρακαλώ,ειλικρινά αμα σε ενδιαφέρει άσε με να το λύσω μόνη μου.
-Δεν μπορείς.Ο τύπος είναι τρελός μαλακας.Φαντάσου τι θα γινόταν άμα δεν είχες το τηλέφωνο σου μέσα στο μπάνιο εκείνη την ημέρα.
-Σταματά!φώναξα.Σορρυ.Απλά δεν θέλω να ξέρω τι θα γινόταν.
-Ωραία και πες το αφήνουμε αυτό.Γιατί να μην μεινεις εδω;
-Δεν έχω λόγο να μείνω εδώ.Μόνο η ασφάλεια μου είναι.
-Μείνε για αυτό εδώ.
-Όχι.Γίνομαι βάρος.
-Μην το ξαναπεις αυτό,είπε και έβαλε μια τούφα από τα μαλλιά μου πίσω απ'το αυτί μου.Του χαμογέλασα και ήρθε πιο κοντά μου.Ειμασταν σε απόσταση αναπνοής.
-Πότε δεν θα γίνεις βάρος.Μόνο που σε βλέπω το πρωί μου φτιάχνεις την διάθεσή,είπε σιγά.
Κοίταξε τα χείλη μου και όρμησε πάνω μου.Με ξάπλωσε πίσω και έβαλα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του.Χελλοοουυυυυ
Καινούργιο κεφάλαιο επιτέλους.Σορρυ που άργησα να ανεβάσω.Αλλά προσπαθώ.
Ελπίζω να σας αρέσει.
YOU ARE READING
Ερωτευμενη Με Εναν Μπατσο(ολοκληρωμενη)
Teen Fiction-Σε θέλω,του ειπα κοφτα προσπαθώντας να αναπνεύσω. Με έβαλε απότομα από κάτω του, άνοιξε τα πόδια μου και πήρε θέση ανάμεσα τους. -Καιρός ήταν,ειπε. *Η περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο* 1ο in #ρομαντικο