Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη.Ήμουν αρκετά ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα.Είχα φορέσει ένα μαύρο jumpsuit με ψηλά μαύρα παπούτσια.Τα μαλλιά μου τα έκανα μια κοτσίδα αφού τα έκανα μπούκλες.Βαφτηκα ελαφρά γιατί ποτέ δεν μου άρεσαν τα έντονα βαψιματα.
Πήρα τον Τζακ τηλέφωνο και το σήκωσε απευθείας.
-Είσαι έτοιμη;
-Ναι,απαντησα.
-Οκευ ξεκινάω,ειπε και το έκλεισε.
Ετοίμασα μια τσάντα με πράγματα για την Αθηνά.Πήρα και ένα μικρό μαύρο τσαντάκι μαζί μου με τα βασικά μέσα.Χτύπησε η πόρτα και πήγα άνοιξα.Επεξεργάστηκε το ντύσιμο μου και έπειτα με κοίταξε στα μάτια.
-Είσαι πολύ όμορφη,ειπε.
-Ευχαριστώ,ψιθύρισα κοκκινιζωντας.
Πήγα έφερα την τσάντα της Αθήνας και του την έδωσα.Την πήγε στο αμάξι και εγώ πήρα στην αγκαλιά μου την Αθηνά.Μου άνοιξε την πόρτα και αφού τον κοίταξα στα μάτια μπήκα μέσα.Οδηγούσε μέχρι που φτάσαμε σε ένα τεράστιο σπίτι.Πάτησε κόρνα και η Ευανθία βγήκε τρέχοντας έξω.Μόλις με είδε με αγκάλιασε σφιχτά.
-Ωωω πόσο μου έλειψες,τσιριξε.Γέλασα με την συμπεριφορά της.Με την Ευανθία παλιά είχαμε δεθεί αρκετά μπορώ να πω.
-Να την παρω;με ρώτησε κοιτωντας την Αθηνά.
-Ναι,ειπα.
Την πήρε στην αγκαλιά της και αφού πήρε και την τσάντα με τα πράγματα έφυγε μέσα.Μπήκαμε ξανά στο αμάξι και ο Τζακ αρχισε να οδηγάει.
Έφτασε έξω από ένα εστιατόριο και αφού κατεβήκαμε από το αυτοκίνητο μπήκαμε μεσα.Καθόμασταν και τρώγαμε ώσπου ξεκίνησε να μου μιλάει.
-Πως σου φαίνεται η δουλειά;με ρώτησε.
-Καλά.Απλά δεν μου αρέσει που πρέπει να αφήνω την Αθηνά,απαντησα ήρεμα.
Ανασηκωσε τα φρύδια του.
-Βασικά ήθελα να φάμε για να μιλήσουμε λιγάκι,ειπε και έμπλεξε τα δάχτυλα του.
-Μιλάμε,του ειπα γελώντας.
-Εννοώ για τότε.Ξέρεις Εμιλια,ειπε κοιτωντας με στα μάτια.
-Μη,τον προειδοποίησα.
-Εμιλια...εκείνη την ημέρα που έμαθες για την Λουσι.Ειλικρινά δεν ξέρω πως αισθανθηκες.Και συγγνώμη για ότι σου έχω κάνει,ειπε.
Προσπαθούσα να μην κλάψω.Κοίταξα προς τα κάτω δαγκωνοντας τα χείλη μου μα ήταν αδύνατο.Τα δάκρυα έτρεχαν.
-Πρέπει να φύγω,ειπα και σηκώθηκα από το τραπέζι.Άφησα στα βιαστικά χρήματα πάνω στο τραπέζι και βγήκα έξω.Έβρεχε δυνατά.Περπατούσα στο πεζοδρόμιο ενώ έβρεχε.
-Εμιλια!τον άκουσα να φωναζει.
Προσπαθούσα να τρέξω πιο γρήγορα μα οι γόβες δεν με διευκόλυναν.Είχα γίνει μούσκεμα από τη βροχή.
-Άκουσε με,ειπε και ένιωσα το χέρι του να με τραβάει.Με γυρισε προς το μέρος του και με έφερε κοντά στο σώμα του.
-Θυμάσαι τι σου είχα πει πρώτου φυγω;μιλούσε δυνατά για να ακουστεί μέσα στην βροχή ενώ εγώ έκλαιγα.
-Σου είχα πει ότι σε λάτρευα.Και ακόμα σε λατρεύω,ειπε και ένωσε τα χείλη μας.Τα ζεστά του χείλη με ζεσταιναν μέσα στο κρύο.Έβαλε την γλώσσα του στο παιχνίδι και με φιλούσε δυνατά.Το σώμα μου ανατρίχιασε κάτω από το άγγιγμα του.Σταμάτησε το φιλί και με κοίταξε στα μάτια.Με τον αντίχειρα του χάιδεψε το μάγουλο μου.
-Έλα.Θα κρυώσεις,ειπε και με τραβηξε μεχρι το αμάξι.Μπήκαμε μέσα και αρχισε να οδηγεί προς το σπίτι του.Μόλις φτάσαμε κατεβήκαμε και μπήκαμε στην αυλή.Το σπίτι ήταν τεράστιο.Πήγαμε μπροστά στην πόρτα και προσπαθούσε να βάλει το κλειδί στην κλειδαριά ενώ έτρεμε.
-Τζακ,ειπα και γύρισε να με κοιτάξει........
Η συνεχεια στο επομενο😉
Γεια σαςςς!⚠⚠⚠Λοιπον αυτη την εβδομαδα θα ανεβαζω καθε δυο μερες καινουργιο κεφαλαιο γιατι δεν εμειναν πολλα.Οποτε την Τεταρτη θα ανεβει καινουργιο.⚠⚠⚠Μπαιιι❤
YOU ARE READING
Ερωτευμενη Με Εναν Μπατσο(ολοκληρωμενη)
Teen Fiction-Σε θέλω,του ειπα κοφτα προσπαθώντας να αναπνεύσω. Με έβαλε απότομα από κάτω του, άνοιξε τα πόδια μου και πήρε θέση ανάμεσα τους. -Καιρός ήταν,ειπε. *Η περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο* 1ο in #ρομαντικο