Κεφαλαιο 5ο

8.6K 445 10
                                    

Καθόμουν στον καναπέ και κοιτούσα τηλεόραση όταν ξαφνικά χτύπησε το κινητο μου το σήκωσα κατευθείαν.
-Ναι;;
-Στο σπίτι μου τώρα χωρίς αντιρρήσεις.
Ήταν ο Τζέιμς.
Δεν μπορώ άλλο.Με βασανίζει.Με ελέγχει.Αλλά πρέπει να πάω.
Πήγα φορεσα ένα μπουφάν και βγήκα έξω.Κοίταξα για λίγο τα αστέρια.Ο ουρανός ήταν ίδιος όπως εκείνο το βράδυ που γνώρισα τον Τζακ.

Μόλις έφτασα σπίτι του Τζέιμς χτύπησα κουδούνι και περίμενα να ανοίξει.Άνοιξε η πόρτα και με τράβηξε με δύναμη μέσα.
-Στο δωμάτιο τώρα,μου φώναξε.
-Πας καλα;;;
Με έπιασε από τα μαλλιά και με έφερε μπροστά στο πρόσωπο του.Τσιριξα απο τον πόνο.
-Στο δωμάτιο τώρα είπα,ετριξε μέσα από τα δόντια του.Μύριζε αλκοόλ.Ήταν μεθυσμένος.
Περπάτησα μέσα και μπήκε και αυτός από πίσω.Έβγαλε την μπλούζα του και άρχισε να λυνει την ζώνη του.
-Τζέιμς σε παρακαλώ δεν θέλω άλλο κατάλαβε το.
-Δεν με νοιάζει καθόλου.Άμα δεν θες ο πατέρας σου να μπει πίσω από τα κάγκελα της φυλακής θα κάθεσαι να σε πηδάω.
Αηδιασα μονο από τον τρόπο που μιλούσε.
Ήρθε από πάνω μου.
-Τζέιμς σε παρακαλώ,είπα και ένα δάκρυ έπεσε.
-Παρακαλά όσο θες,είπε
-Όχι,τσιριξα.
Με πάτησε μια σφαλιάρα και άρχισε με την βία να μου βγάζει την μπλούζα ενω εγω προσπαθούσα να τον διώξω.Έβγαλε το σουτιέν μου και με την ζώνη του μου έδεσε τα χέρια παρα πολυ σφιχτά.
-Τζέιμς σε παρακαλώ λύσε με πονάω,είπα κλαίγοντας.
-Δεν με νοιάζει.
Αφού μείναμε και οι δύο γυμνοί μπήκε βίαια μέσα μου.Εγώ έκλαιγα και τον χτυπούσα με τα πόδια μου όσο μπορουσα.Είχα κλειστά τα μάτια μου.Δεν ήθελα να βλέπω αυτό το τέρας μπροστά μου.Ξαφνικά ένιωθα τσούξιμο από ένα αντικείμενο στα μπούτια μου και στα πλευρά μου.Δεν άνοιξα τα μάτια μου να κοιτάξω καν τι ήταν.Έκλαιγα με λυγμούς.Αφου τελειωσε με ξελυσε και σαν το ζώο έπεσε ξερός δίπλα και κοιμήθηκε.Σηκώθηκα κλαίγοντας και άρχισα να ντυνομαι πονουσα παντού.Βγήκα έξω από το σπίτι του και έκατσα στο πεζοδρόμιο κλαίγοντας.Δεν μπορούσα να ηρεμισω.Άνοιξα το κινητο μου και πήρα όποιο νούμερο βρήκα
-Παρακαλω;;ακούστηκε η φωνή του από μέσα.
-Τζακ;;ρώτησε κλαίγοντας.
-Εμιλια;Τι επαθες;;Γιατί κλαίς;
-Τζακ σε παρακαλώ έλα να με πάρεις,είπα κλαιγωντας.Του είπα την διεύθυνση και ύστερα από λίγο ήρθε.Κατέβηκε από το αυτοκίνητο βιαστικά.Σηκώθηκα και έτρεξα στην αγκαλιά του.Τυλιξα τα χέρια μου γύρω του.Έχωσα το κεφάλι μου στο στέρνο του.Στην αρχή παραξενευτηκε αλλα μετα τύλιξε τα χέρια του γύρω μου.Ένιωθα ασφάλεια.Μυριζα το τέλειο αρρωμα του.Πήρε το κεφάλι μου ανάμεσα στα χέρια τού.
-Γιατί είσαι ετσι;;;με ρώτησε κοιτώντας με στα μάτια.
Κουνησα το κεφάλι μου πέρα δώθε.
Με έπιασε από το χέρι και με έβαλε μέσα στο αυτοκίνητο.

Με έφερε σπίτι του.Με ξάπλωσε στο κρεβάτι του και ήρθε με πάγο δίπλα μου.
-Που πονας;;;με ρώτησε
-Στα πλευρά,απαντησα.
Σήκωσε απαλά την μπλούζα μου.Ανατριχιασα κατευθείαν.Εβαλε τον πάγο πάνω στο πλευρό μου και με κοίταξε στα μάτια.
-Θες να μου πεις τι εγινε;;ρώτησε.
Άρχισα να δακρύζω πάλι.Αυτό ήτανε βιασμός που μόλις μου είχε κάνει εκεινος ο άνθρωπος.
-Σσσς ηρέμησε,ειπε και σκούπισε με τον αντίχειρα του τα δάκρυά μου.
-Με βίασε,του είπα κοιτώντας αλλού.
-Τι;Ποιος;φώναξε.Αυτό δεν θα το αφήσω έτσι.Θα του κάνεις καταγγελία οποιος και να ειναι και θα μπει φυλακή,είπε αποφασισμένος.
-Τζακ σε παρακαλώ σταματα τώρα.Δεν είναι ώρα.
-Ντάξει,είπε.

Ξάπλωσε δίπλα μου.Δεν μπορούσα να κοιμηθώ.Ένιωθα άβολα.Γύρισα από την μεριά του.Κοιταζομασταν στα μάτια.Έφερε το χέρι του στο μάγουλο μου και με χάιδεψε απαλά.Χαμογέλασα κατευθείαν.Χωρίς να μπορώ να με ελέγξω πήγα πιο κοντά του και τον κοίταξα καλύτερα στα μάτια.Έσκυψα στα χείλη του και τον φίλησα απαλά.Πέρασε το χέρι του γύρω από την μέση μου και συνέχισε να με φιλάει.Τραβηχτηκα και τον ξανακοιταξα στα μάτια.
-Καληνύχτα,μου είπε απαλά χαμογελώντας.
-Καληνύχτα,απαντησα και του έδωσα αλλο ενα γλυκό πεταχτο φιλί.Χωθηκα στην αγκαλιά του και κοιμήθηκα.Ένιωθα ασφάλεια,ηρεμία,γαλήνη.Η μυρωδιά του με ζαλιζε.Η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατά.Τον έχω ερωτευτεί αυτόν τον άνθρωπο.

Χελλοουυυυυυυυυ
Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο
Τι λέτε να του πει η Εμιλια όλη την αλήθεια για την οικογένεια της ή θα το κρατήσει κρυφο;;;

Ερωτευμενη Με Εναν Μπατσο(ολοκληρωμενη)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz