Κεφαλαιο 19ο

4.6K 260 2
                                    

Ξύπνησα νωρίς νωρις σήμερα και κεφάτη.Μακάρι να μπορέσει να τελειώσει όλη αυτή η ιστορία με τον Τζέιμς ή σήμερα ή αύριο.

Έβαλα ένα τζιν και μια άσπρη μπλούζα και έφυγα.Πήγα στην αστυνομία.Το είχα αποφασίσει.Θα τον κάνω μήνυση.

Βγήκα χαρούμενη από το αστυνομικό τμήμα και μπηκα στο αυτοκινητο μου.Ναι.Αυτοκινητο.Με τα χρήματα που μου άφησε ο πατέρας μου αγόρασα καταρχήν ένα αυτοκινητο.

Τον έκανα μήνυση για βιασμό.Και όχι μόνο.Μου είπαν ότι με αυτά τα στοιχεία μπορεί να μπει φυλακή και ότι θα με ενημερώσουν αν τον πιάσουν.Μου είπαν επίσης ότι τον ψάχνουν εδώ και καιρό λόγω ναρκωτικών.
Γύρισα στο σπίτι της Εμμας και της είπα ότι έγινε.

Το απόγευμα πήρα το αμάξι μου και αποφάσισα να πάω στο σπίτι μου να πάρω όλα μου τα πράγματα.Θα μείνω στην Εμμα μέχρι να βρω ένα καινούργιο σπίτι.
Πήγα και πήρα όλα μου τα ρούχα,τα καλλυντικά μου και δύο τρία πράγματα που ηθελα.
Μπήκα στο αμάξι και άρχισα να οδηγαω.Παρατήρησα ένα αμάξι από πίσω μου να με ακολουθεί.Οπότε άρχισα να πηγαίνω όπου να ναι για να δω αν θα με ακολουθήσει.Και ήξερα ποιανού ήταν αυτό το αμάξι.Του Τζακ.Έφτασα σε κάτι χωράφια και σταμάτησα εκεί.Ήρθε ακριβώς δίπλα μου το αμάξι του και σταμάτησε.Κατέβηκε και ήρθε στην πόρτα μου.Έκλεισα τις ασφάλειες του αυτοκινήτου.
-Άνοιξε μου τώρα,είπε.
-Γιατι;τον ρώτησα.
-Έτσι.Θέλω να μιλήσουμε,είπε.
-Όχι,του είπα.Και έκανα να βάλω μπρος το αμάξι.
-Μη μη μη,είπε.
Άνοιξα το παράθυρο.
-Δεν ξέρω τι συμβαίνει αλλά άκουσε με.Στις 21.00 το βράδυ να είσαι ένα στενό πιο κάτω από το σπίτι μου με λίγα πράγματα.Θα πάμε κάπου για λίγες μέρες.Τι λες;
-Δεν έχω όρεξη,είπα.
-Εγώ θα σε περιμένω πάντως,είπε και μου χαμογέλασε.
Αχ αυτό το χαμόγελο.Έβαλα μπρος και εφυγα.

Η ώρα ήταν 20.00 και ετοίμαζα κάποια πράγματα.Ναι θα πήγαινα δεν μπορούσα να αντισταθώ.Περπάτησα μέχρι το στενό πιο κάτω από το σπίτι του και τον περίμενα.Μετά από λίγη ώρα πέρασε με το αμάξι του.Κατέβηκε και έβαλε τα πράγματα μου στο πορτ-μπαγκάζ.Πήγα να μπω αλλά με γύρισε απότομα.Μου έδωσε ένα πεταχτο φιλί.
-Εννοείται πως θα ερχόσουν,είπε.Του χαμογέλασα.Μετά θα άνοιγα το θέμα.
Άρχισε να οδηγάει.
-Που παμε;τον ρώτησα.
-Θα δεις,ειπε.

Γεια σαςςςςςς
Επιτέλους καινούργιο κεφάλαιο.Ελπίζω να σας αρέσει.Αύριο μάλλον θα ανεβάσω καινούργιο.Μπαιιιι

Ερωτευμενη Με Εναν Μπατσο(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now