Κεφαλαιο 39ο

3.9K 216 1
                                    

Ετοιμαζόμουν για να φύγω στην δουλειά μα δεν ήξερα τι να φορέσω.Ήτανε πρώτη μέρα στην εταιρία.Θα με περάσει για χαζή με αυτό που θα κάνω μα δεν πειράζει.Έπιασα το κινητό μου και πήρα τον Τζακ τηλέφωνο.
-Καλημέρα που εισαι;με ρωτησε.
-Καλημέρα εεε ετοιμάζομαι.Πήρα γιατί ήθελα να ρωτήσω κάτι αλλά μη γελάσεις,του ειπα.
-Ακούω,ειπε.
-Τι φοράνε οι γυναίκες στο γραφείο;ρώτησα σοβαρή.Τον άκουσα να γελάει.
-Πουκάμισο με φούστα,είπε μες τα γέλια του.
-Καλά γεια,ειπα και το έκλεισα.
Έβαλα ένα άσπρο πουκάμισο με μια μαύρη στενή μακρυά φούστα.Φόρεσα τα μαύρα ψηλά μου παπούτσια και αφού ήρθε η Ρανια έφυγα.

Περπατούσα στο διάδρομο αγχωμένη.Μόλις έφτασα μπροστά από την πορτα του χτύπησα.
-Περάστε,ακούστηκε από μέσα.
Άνοιξα την πόρτα και περπάτησα αργά προς τα μέσα.Καθόταν στο γραφείο του και κοιτούσε κάτι χαρτιά.
-Καλημέρα,ειπα.Και μόνο τότε τράβηξε το βλέμμα του από τα χαρτιά.Με κοίταξε από την κορυφή ως τα νύχια και χαμογέλασε.Σηκώθηκε και ήρθε μπροστά μου.
-Έλα να σου δείξω το γραφείο σου,είπε.Τον ακολούθησα.Βγήκαμε από το γραφείο του και μπήκαμε στο ακριβώς διπλα.Δεν ήταν μεγάλος ο χώρος αλλά ήταν αρκετά χαριτωμένο.
-Πως σου φαινεται;είπε.
-Τέλειο,απαντησα.
-Τι είναι όλα αυτά,ρώτησα κοιτωντας 3 στοίβες με χαρτιά πάνω στο γραφείο.
-Θα τα ξεχωρίσεις σε φακέλους αναλόγως με το θέμα τους,μου εξήγησε.
-Οκευ
-Εγώ φεύγω.Άμα χρειαστείς κάτι διπλα ειμαι,ειπε βγαίνοντας έξω και κλείνοντας μου το μάτι.
Έκατσα στην καρέκλα και άρχισα την δουλειά.

Κοίταξα την ώρα.Ήταν 15.30 και είχα τρομερό πονοκέφαλο.Κατέβηκα κάτω πήρα ένα ποτήρι νερό και μπήκα πάλι μέσα στο γραφείο μου βγάζοντας ένα ντεπον από την τσάντα μου.Εκεί που καθόμουν κάποιος χτύπησε την πόρτα.
-Ναι;είπα τρίβοντας με τα δάχτυλα μου το κεφάλι μου.
-Ήρθα να δω πως τα πας,ειπε ο Τζακ μπαίνοντας μεσα.
-Καλά,ειπα.
-Φαίνεσαι κουρασμένη.Τι εχεις;ρώτησε βάζοντας τα χέρια του στις τσέπες.
-Τίποτα απλά πονάει το κεφάλι μου,απαντησα.
Ήρθε πίσω από την καρέκλα μου και έβαλε τα μαλλιά μου στην μια μεριά του ώμου μου.
-Τι...τι κανεις;τον ρώτησα.
-Μασάζ,απάντησε απλά.
Έβαλε τα χέρια του στους ώμους μου και αρχισε να με τρίβει αργά αργά.Ένιωθα το δέρμα μου να ανατριχιάζει μονο που με άγγιζε.Χαλαρωσα προς τα πίσω και συνέχισε για λίγη ώρα.Χωρίς να το καταλάβω με πήρε ο ύπνος.

Άνοιξα τα μάτια μου σιγά σιγά εντοπίζοντας το γραφείο του Τζακ και αυτόν να δουλεύει.Ήτανε προσηλωμένος στα χαρτιά.Με είχε σκεπάσει με το σακάκι του και τα παπούτσια μου ήταν ακουμπισμενα στο πάτωμα.Σηκώθηκα και φόρεσα τα παπούτσια μου.Πήρα το σακάκι του και άρχισα να περπατάω προς το μέρος του.Σήκωσε το κεφάλι του και με κοίταξε.Του άφησα το σακάκι στην καρέκλα και έκατσα σε μια μπροστά από το γραφείο του.Άφησε ένα μικρό γελακι.
-Όταν συνειδητοποίησα ότι κοιμόσουν ξαφνιάστηκα,ειπε και γέλασα λίγο.
-Συγγνώμη που κοιμήθηκα,ειπα.
-Δεν πειράζει,ειπε γελώντας.
-Λοιπόν τι λες αύριο το βράδυ να πάμε για φαγητο;με ρώτησε.
-Καλά,ειπα ξεφυσωντας.
-Γιατί ξεφυσας;ρώτησε και έκατσε καλύτερα στην καρέκλα του.
-Εεε δεν με ρώτησες άμα θέλω να έρθω μαζί σου.Με απειλησες για να πάρεις την απάντηση που ήθελες,του εξήγησα.Χαμογέλασε και πέρασε την γλώσσα του πάνω από τα χείλη του.
-Άμα δεν ήθελες να έρθεις να μην έλεγες καλά.Θα σου έκανα αλλά όμως,ειπε και μου έκλεισε το μάτι.
Πήρα μια βαθιά ανάσα και μόνο στην σκέψη.
-Τζακ δεν γίνεται.Έχω την Αθηνά.Όλο την αφήνω σε αυτή τη κοπέλα,του ειπα.
-Θα την φέρεις σπίτι μου.Είναι η αδελφή μου εδώ αυτές τις μέρες,ειπε.
-Αλήθεια;Είναι εδώ η Ευανθία;ρώτησα ενθουσιασμένη.
-Χαρούμενη σε βλέπω.Την πρώτη φορά που την αντικρισες όμως δεν ήσουν έτσι,ειπε με το ένα φρύδι σηκωμένο.
Άμα γυρνούσε η συζήτηση στα παλιά εγώ καλύτερα να έφευγα.
-Εμμ καλύτερα να πηγαίνω,ειπα και σηκώθηκα.
-Μπορείς να πας σπίτι εάν θες,μου είπε.
-Ευχαριστώ,ειπα και έφυγα.Πήγα μάζεψα τα πράγματα μου και έφυγα.

Γεια σαςς!Καινουριο κεφαλαιοοο
Λοιπον θα θελατε να ανεβαζω καθε Δευτερα Τεταρτη και Σαββατο καινουργιο κεφαλαιο;;;Δεν εμειναν και πολλα σε λιγο τελειωνει.Το επομενο θα ανεβει την Δευτερα.Μπαιιιιιι❤

Ερωτευμενη Με Εναν Μπατσο(ολοκληρωμενη)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz