Εδώ και μέρες είχαμε γυρίσει σπίτια μας.Βασικά μόνο εγώ.Ο Τζακ είχε εγκατασταθεί στο σπίτι μου.
Πήγα στο δωμάτιο και έβαλα τη νυχτικια μου.Μετά από λίγο χτύπησε το τηλέφωνο μου.Ήταν από την αστυνομία.Μου είπαν ότι δεν βρίσκουν πουθενά τον Τζέιμς και άμα τον δω να τους ενημερώσω.Το έκλεισα πανικόβλητη και έκατσα στον καναπέ.Χτυπησε η πόρτα και πήγα να δω από το ματάκι.Ήταν ο Τζακ.Είναι η ώρα που σχολαει.Του άνοιξα και τον φίλησα.Με σήκωσε στην αγκαλιά του και συνέχισε να με φιλάει.Σε κάποια φάση το σταμάτησε.
-Θα πάω να κάνω μπάνιο και μετά,είπε και μου έκλεισε το μάτι.Του κουνησα θετικά το κεφάλι.Βγήκε από το μπάνιο μόνο με μια πετσέτα τυλιγμένη γύρω του.Τα μαλλιά του ήταν βρεγμένα.Μου κόπηκε η ανάσα.Ήρθε δίπλα μου και μου άνοιξε την ρόμπα.Την έβγαλε και έμεινα με το φορεματάκι.Με έβαλε να κάτσω στην πολυθρόνα και αυτός έκατσε στο τραπέζι.Έκανε νόημα με το χέρι του να του δώσω κάτι.
-Εσώρουχο,ειπε απαιτητικά.Τρόμαξα από τον τόνο της φωνής του.
Το έβγαλα καθώς αυτός με παρατηρούσε.
-Σήκωσε το,ειπε δείχνοντας την νυχτικια.
Με τρόμαζε έτσι όπως έκανε.Έκανα αυτό που ήθελε και ήρθε από πάνω μου.Μου έδωσε δύο φιλιά και κατέβηκε στην περιοχή μου.Ένιωθα την καυτή του ανασα πάνω μου.Με άγγιξε με την γλώσσα του και τιναχτηκα.Έπειτα δύο δάχτυλα μπήκαν μέσα μου και αρχισε να με φιλάει.
-Θα μου πεις τι σε έχει πιάσει;τον ρώτησα κοφτά μέσα από τους αναστεναγμους μου.
-Τι με έπιασε,ειπε χαμογελώντας πονηρά.
Αρχισε να τα κουνάει πιο άγρια μέσα μου.
-Μμμ;ρώτησε.
-Γιατί είσαι απαιτητικός;τον ρώτησα.
-Δεν σου αρεσει;ρώτησε.Με έκανε και τελείωσα.Έβγαλε τα δάχτυλα του και με σήκωσε στην αγκαλιά του και μας πηγε στο δωμάτιο.Μου έβγαλε την νυχτικια και με έστησε στα τέσσερα.Ξαφνικά θυμήθηκα τον Τζέιμς.Αυτά που μου έκανε.Ήξερα ότι ο Τζακ δεν τα κάνει με τέτοιο τρόπο όμως.Ένα δάκρυ έτρεξε.Ξάπλωσα στα σεντόνια και γύρισα να τον κοιτάξω.Μόλις τον κοίταξα εκείνο το βλέμμα έφυγε από το πρόσωπο του.
-Τι έπαθες ματιά μου,με ρώτησε.
Κουνησα το κεφάλι πέρα δώθε σαν να του λέω τίποτα.Έφερε το πάπλωμα από πάνω μου και μπήκε μέσα και αυτός.Με έβαλε απευθείας στην αγκαλιά του.
-Εμ κοίταξε με,ειπε.Πόσο μου άρεσε όταν με έλεγε Εμ.Γύρισα και τον κοίταξα.
-Σε πονεσα;με ρώτησε.
-Δεν ήταν η πρώτη μου φορά Τζακ,του λέω γελώντας.
-Τοτε;
-Δεν μου αρέσει να αλλαζεις χαρακτήρα.Μου αρέσει ο τρυφερός Τζακ.Ο σημερινός μου θύμισε καταστάσεις που δεν θέλω να θυμάμαι ,του είπα ψιθυριστά.
-Συγνώμη,ειπε.
Ανέβηκε από πάνω μου και αρχισε να με φιλάει.Έβγαλε την πετσέτα από γύρω του.Απευθείας άνοιξα τα πόδια μου να τον υποδεχτω.Χαμογέλασε.
.
.
.
.
Ο Τζακ σηκώθηκε το πρωί και έφυγε στην δουλειά κανονικά.Όμως έχει νυχτώσει και δεν έχει γυρίσει και ούτε απαντάει στο τηλέφωνο.Έχω αρχίσει να ανησυχώ.Χελλοουυυυ
Τι κανετε;;;
Που λέτε να έχει εξαφανιστεί ο Τζακ;;
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο μπαιιιιι
YOU ARE READING
Ερωτευμενη Με Εναν Μπατσο(ολοκληρωμενη)
Teen Fiction-Σε θέλω,του ειπα κοφτα προσπαθώντας να αναπνεύσω. Με έβαλε απότομα από κάτω του, άνοιξε τα πόδια μου και πήρε θέση ανάμεσα τους. -Καιρός ήταν,ειπε. *Η περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο* 1ο in #ρομαντικο