Κεφαλαιο 36ο

3.8K 218 1
                                    

-Καλησπέρα,ειπε με ένα χαμόγελο χαραγμένο στο πρόσωπό του.
Άνοιξα ελάχιστα το στόμα μου από τον ξαφνικό επισκέπτη.Κατάπια και σήκωσα τα μάτια μου προς τα πάνω.Ένιωθα μικροσκοπική.Είχε γίνει τεράστιος.Τα μπράτσα του ήταν ακόμα πιο τεράστια το ίδιο και η πλάτη του.Είχε γενιά λίγων ημερών που του πήγαιναν πολύ.Ένιωθα την μυρωδιά του κοντά μου και τρελαινομουν.
-Θα συνεχίσεις να με παρατηρήσεις για πολύ ώρα;ειπε και με έβγαλε από τις φαντασιώσεις μου.
-Τι..τι θες;είπα σιγανά.
-Βρε βρε βρε μας κάνατε την τιμή να μιλήσετε;ειπε κοιτώντας με με σηκωμένο φρύδι και ένα μικρό χαμόγελο.Δεν είχα καμία όρεξη να μιλήσω με κανέναν.Ήθελα να πάω για ύπνο.
-Τζακ λέγε νυστάζω,του ειπα.
-Να περασω;ρώτησε και χωρίς να πάρει απάντηση πήγε να κάνει το πρώτο βήμα.Μπήκα απευθείας μπροστά του σταματώντας τον.
-Γιατί δεν με αφήνεις να μπω;ύψωσε την φωνή του.
-Γιατί δεν γουστάρω,φώναξα εξοργισμενη χωρίς να το καταλάβω.Τότε άκουσα το κλάμα της Αθηνάς από μέσα.Γουρλωσε τα ματιά του και κοίταξε προς τα μέσα.
-Περίμενε εδώ,ειπα και έφυγα βιαστικά μέσα.Πήγα στο κρεβατάκι της και την πήρα αγκαλιά.Έκατσα σε μια κουνιστη πολυθρόνα που είχε στο δωματιάκι της και προσπαθούσα να την καθησυχασω.Την ώρα που έκλεισε τα ματάκια της μπήκε ο Τζακ με σιγανά βήματα μέσα.Μόλις κοίταξε προς το μέρος μου έμεινε στην πόρτα κοιτώντας με.Σηκώθηκα την έβαλα ξανά στο κρεβατάκι της.Του έκανα νόημα να βγει και εκλεισα την πορτα.
-Τι είναι αυτο;ρώτησε νευριασμένος.
-Μάτια δεν εχεις;Είναι το παιδί μου,του ειπα κοιτώντας αλλού.Δεν έπρεπε να μάθει την αλήθεια.Θα μου την έπαιρνε και θα γινόταν ότι και στον εφιάλτη μου.
-Και ποιος είναι ο πατέρας του;με ρώτησε.
-Εεε εμμ ο Άλεξ,πέταξα το πρώτο άτομο που ήταν κοντά μου.
-Μάλιστα,ειπε ήρεμος.Μα δεν κράτησε για πολύ.Άρπαξε με το χέρι του το πηγούνι μου απότομα και με έκανε να τον κοιταξω.
-Πόσο καιρό με κερατωνες;ειπε με σφιγμένα δόντια.
-Με πονάς,ειπα.Και εφυσε το κεφάλι μου.
-Φεύγω,ειπε και κατευθύνθηκε προς την πόρτα και αφού βγήκε την έκλεισε κοπανωντας την.
Ξεφυσηξα και αφού έκανα ένα μπάνιο πήγα για ύπνο.
.
.
.
Καθόμουν σε κάτι καναπέδες που είχε στο διάδρομο.Είχα καθαρίσει όλο το κτήριο αλλά περίμενα να φύγει ο Τζακ για να καθαρίσω και εκεί μέσα.Δεν υπήρχε περίπτωση να πάω να του μιλήσω.Από εκείνο το βράδυ που ήρθε στο σπίτι μου δεν έχουμε ανταλλάξει κουβέντα και τον αποφεύγω.

Η πόρτα του γραφείου του άνοιξε και κατέβηκε βιαστικός κάτω με μια κουπα στο χέρι.Ανέβηκε σιγά σιγά και κοίταξε προς το μέρος μου.Μπήκε μέσα και βγήκε χωρίς την κούπα.
-Έλα εδω,ειπε.
Πήγα προς το μέρος του.Κοιτούσα δεξιά και αριστερά μα πότε στα μάτια του.
-Θα φύγω αργά άμα θες μπες καθάρισε και φύγε,ειπε.
Μπήκα μέσα χωρίς να μιλήσω και άρχισα να σκουπίζω τριγύρω.Άκουσα το κλείσιμο της πόρτας και έπειτα ένιωθα ένα ζευγάρι μάτια πάνω μου.Συνέχισα να σκουπίζω μέχρι που άκουσα τα βήματα του κοντά μου.Έπιασε το χέρι μου και με γύρισε προς την μεριά του κολλώντας το σώμα μου με το δικό του.
-Άσε με,ειπα κοιτώντας προς τα κάτω.Με σκουντηξε και με κόλλησε στον τοίχο.Έβαλε το χέρι του στο πηγούνι μου και σήκωσε το κεφάλι μου ώστε να τον κοιτάω.Ήτανε σοβαρός.Το άλλο του χέρι από την μέση μου γλίστρησε στα οπίσθια μου και με ζουληξε.
-Πάρε τα κούλα σου από πάνω μου,φώναξα.
Γέλασε ελάχιστα και ακούμπησε τα χείλη του στον λαιμό μου.Άρχισε να μου αφήνει υγρά φιλιά.Έκλεισα τα μάτια μου απολαμβάνοντας το.Μα όταν κατάλαβα τι έκανα τον σκουντηξα ελαφρά.
-Άσε με,του ειπα μα ξαναορμιξε στον λαιμό μου.
-Τζακ...άφησε με,ειπα μα χωρίς να το ελέγξω μου ξέφυγε ένας αναστεναγμός.
-Αφού σου αρέσει,ειπε γελώντας πονηρά και κατεύθυνε τα χείλη του στα δικά μου.Πριν με αγγίξουν τα χείλη του έφυγα τρέχοντας προς την πόρτα.Πήγα να την ανοίξω μα δεν άνοιγε.Γύρισα προς το μερος του φοβισμένη και τον είδα να με κοιτάει χαμογελώντας ενώ έπαιζε με ένα ζευγάρι κλειδια στα χέρια του.
-Άφησε με να φύγω,κλαψουρισα.Κούνησε αρνητικά το κεφάλι του και μου ήρθε να βάλω τα κλάματα.Θέλω να πάω σπίτι.Δίπλα στην Αθηνά.
-Τι θες από εμενα;ρώτησα με βουρκωμένα μάτια.
-Λοιπόν θα σε αφήσω να φύγεις υπό δύο όρους,ειπε πλησιάζοντας με.
-Τι;ρώτησα.Ήρθε διπλα μου με τράβηξε απαλά και με έβαλε να κάτσω στον καναπέ.
-Λοιπόν...ο πρώτος όρος είναι ότι θα γίνεις γραμματέας μου και ο δεύτερος είναι θα έρθεις στο σπίτι μου μια μέρα ή θα βγούμε για φαγητό.
-Όχι,είπα σοβαρή.
-Πολυ καλά,ειπε και άπλωσε τα πόδια του στον καναπέ.
Εγώ το μόνο που σκεφτόμουν είναι η Αθηνά.Το παιδί μου.Πότε δεν έχω κοιμηθεί μακρυά της.Η Ρανια θα είναι δίπλα της αλλά ανησυχώ.Έστειλα στα γρήγορα ένα μήνυμα και ξάπλωσα προς τα πίσω στον καναπέ.Του έριχνα θυμωμένα βλέμματα αλλά αυτός κοιτούσε το ταβάνι.Τα βλέφαρα μου έκλεισαν σιγά σιγά και με πήρε ο ύπνος.

Γεια σαςςς☺Τι κανετε;;;
Καινουργιο κεφαλαιο λοιπον😁
Το επομενο θα ανεβει το Σαββατο
Μπαιιιιι

Ερωτευμενη Με Εναν Μπατσο(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now