Kapitel 1

33 0 0
                                    

Det var slutet av sommaren. Den mest vidrigaste sommaren någonsin.
Det var kväll och jag satt vid mitt skrivbord pillade lite på datorn när det plötsligt plingade till.
Det var bara min mobil men jag ryckte ändå till, jag hade inte fått ett ända sms sedan vi flyttade.
Jag tog upp mobilen och kollade vem det var från.
På displayen stod det Annie<3.
Mitt hjärta tog ett glädjeskutt och det tändes ett hopp inom mig.
Annie hade varit min bästis sedan dagis, men när hon fick veta att jag skulle flytta började hon ignorera mig, hon hängde med dom andra tjejerna i klassen.
Varje gång jag gick förbi henne i koridoren slutade hon prata och bara tittade åt ett annat håll.
Jag hade försökt säga förlåt flera gånger men hon svarar typ något i stil med.
"Äckel"
Eller
"Du lämnar mig i skiten som du har orsakat"
Jag klickade in på medelandet och läste det som stod där.

Annie<3: Ungjävel, du tro att du är smart du gör ett fucking instakonto som du skriver skit om mig och mina vänner fy fan dig att du kunde lågt.
Jag bara satt där tårarna rann ner på kinden.
Jag orkar inte!

Det här var min första del av min första bok den var ganska kort men jag hoppas att ni tyckte om den:-)

By: Halfbloodprinsess

BortglömdTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang