Levi Ackerman (Attack on titan) partea 1

374 26 8
                                    

Legiunea de recunoaștere. Locul în care mulți se tem să ajungă. Însă nu și (n/t),chiar și dacă ai fost printre primii din clasă și puteai merge la PM (poliția militară) , dar nu te atrăgea. Erai prietenă cu toți din unitatea 104. Astăzi visele tale s-au împlinit , intrasei în Legiunea de Recunoaștere.
Ajunsă la castel împreună cu prietenii tăi să vă luați uniformele , iar după să mergeți în camerele voastre.
Dar nici bine nu faci colțul că te lovești de cineva și cădeți amândoi jos (n/a): că doar nu aveai cum să zbori.
_ Uită-te pe unde mergi , copil bezmetic!
_Eu sunt copil, tu ești mai scund ca mine !!
_ Așa vorbești tu cu superiorul tău?!
_ Î-îmi pare rău!
V-ați ridicat și a-ți mers fiecare în treabă lui.

Timeskyp (adus de Eren bătut de Levi):

Trecuseră câteva luni de când erai în Legiune . Începusei să îți placă de Levi, dar nu știai că și el se îndrăgostise de acei ochi (c/o) ,dar îi era frică să nu fie rănit, așa că își închisese sentimentele în el.
Urmă expediția Nr .60 , expediția din care ai scăpat mai mult moartă decât vie.

Flashback:

Călăreai pe calul tău când ai simțit că ești aruncată într-un copac și te lovești la cap. Înainte să închizi ochii auzi suntenul unui echipament tridimensional și ai simțit două brațe puternice care te iau de acolo și câteva lacrimi pe chipul tău .

End of flashback

Levi P.o.v :

Cât trecuse de când stătea pe acel pat? O zi, o săptămână, o lună. O săptămâna de când (n/t) stătea în acel pat fără să facă nimic. Avea fața atât de liniștită , că a unui înger.
De câte ori aveam liber mergeam să stau cu ea. Doar că foile au început să se adune și nu am mai avut timp să stau cu ea.
Astăzi când stăteam cu ea , Hanji și Erwin au venit și mi-au spus că dacă nu se trezea trebuia să o ia de aici.
_NU!NU PUTEȚI FACE ASTA, iar lacrimile au început să îmi alunece pe față, în timp ce strângeam în brațe trupul fetei cu părul (c/p) de care sunt îndrăgostit.
_Mmhh, H-heichou s-sunteți bine, și îmi dau seama că (n/t) se trezise.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bun! Știu că nu am mai scris demult, dar în loc să fac cu Mika din Owari no seraph mi-a venit ideea asta cu Levi, așa că na.
Vă pup!

Anime Boys x readerWhere stories live. Discover now