Normal p.o.v
Când îți dăduseli seama cine te îmbrățișa, obrajii tăi au început să ardă, până când ți-ai că ceva îți atingea buzele. Când ți-ai deschis ochii pe care nu știai că erau închiși, ai văzut că Levi te săruta. Când s-a depărtat de tine, tu erai roșie ca focul.
_P-pentru ce a f-fost a-a-asta, H-heichou,ai început tu să te bâlbâi .
_ De acum tu îmi spui Levi, iar eu (n/t) bine, întrebă acesta, tu doar aprobând cu o mișcare a capului. Și te-am sărutat fiindcă te iubesc, baka!
_ Și eu te iubesc, Levi!!
Acesta te luă în brațe în stil mireasă, și se porni spre camera lui.
_Unde merg- dar nu ai apucat să continui fiindcă brunetul își lipise buzele de ale tale.
_Vreau să îți arăt cât de mult te iubesc, iar tu ai roșit până la urechi.
Acesta te pune ușor pe pat și începe să îți sărute gâtul, și să îți dea jos piesele de vestimentație care vă incomodau, ajungând amândoi doar lenjerie intimă. El îți legase mâinile cu cravata sa de tăblia patului. Îți dă sutienul jos și începe să îți tachineze bustul cu mâinile.
Scăpase și de acelea, pentru a te putea penetra puternic. Fiind prima dată pentru tine, lacrimile au început să îți ajungă până la gât.
_Prima oară,Huh?
_D-da, spui tu în timp ce brunetul îți săruta lacrimile.
_Promit că la final o să-ți placă.
Începuse să împingă ușor în tine, tu încă simțind acea durere nenorocită . Dar în scurt timp se transformă în plăcere, tu începând să gemi.
_M-mai repede..., ai încercat tu să spui.
_ Să ce, întrebă acesta.
_ T-tragemi-o mai repede, iar în acest timp el mări viteza, până un lichid se află acum în tine.
După ce a ieșit din tine, Levi se puse pe pat, iar tu în brațele lui, acoperindu-vă cu o pătura.
_Te iubesc,(n/t)!
_ Și eu te iubesc, Levi!
Și a-ți adormit, neștiind că toți prietenii tăi au ascultat la ușă , fețele lor acum fiind roșii.~Peste 10 ani~
Tu și Levi v-ați căsătorit, a-ți avut 2 gemeni: o fată pe nume Sarah și un băiat pe nume Sebastian.