Au trecut vreo 2 săptămâni de când Kaneki a fost externat și nu mai știai nimic de el și asta te cam îngrijora, dar din cauza serviciului tău și din cauza facultății nu mai aveai timp de nimic. Așa că într-o zi ai mers la Anteiku cum o făceai odată cu prietenii tăi. Ajunsă acolo, ai început să citești o carte. Când a venit cineva să îți ia comanda, ai recunoscut vocea imediat . Ai sărit să îl iei în brațe, aproape căzând peste el.
A-ți mai stat și a-ți mai vorbit, până l-ai întrebat de ce are peticul ăla pe ochi și cum a ajuns la spital, și ai aflat că în seara în care a avut întâlnirea , el și Rize au avut accident , doar că Rize a murit și lui îi sau dat niște organe sănătoase.
Când era aproape de închidere, Kaneki s-a scuzat și a mers la baie.
Știi că nu e frumos, dar l-ai urmărit și l-ai văzut că plângea și i-ai văzut peticul căzând și ai putut vedea că avea un ochi roșu cu negru, că al unui ghouli.
_ Este ghoul?! Ca și monștrii care mi-au omorât părinții,spui tu în șoaptă,dar Kaneki tot a auzit și s-a întors spre tine privindu-te șocat , iar într-o secundă era în fața ta.
_(N/t), scuze! Rize a vrut să mă mănânce. Eu am fost îndrăgostit de ea și nu am putut să văd ce frumusețe am în fața ochilor, (n/t), te iubesc!
_Mă iubești?! MĂ IUBEȘTI?!?!DE ASTA ÎI FĂCEAI OCHI DULCI CURVEI ĂLEIA?!?! DACĂ EA A MURIT NU ÎNSEAMNĂ CĂ EU TREBUIE SĂ ÎI IAU LOCUL!!! Și spunând acestea îi trântești 2 palme și pleci înainte să începi să plângi incontrolabil.~După trei luni~
Ai început să te închizi în tine, dar tot mai mergeau la serviciu și la facultate.
Într-o seară după ce ai terminat la librărie, pe drumul spre casă ai văzut că era o bătălie între 2 ghouli. Ai încercat să te ascunzi, da noooo, te-au mirosit, așa că s-au oprit din luptă, venind spre tine :
_Uite ce bunăciune, eu zic să ne jucăm un pic cu ea înainte să o mâncăm, spun unul dintre ei, celălalt dândui dreptate.
Așteptai să mori,dar accea clipă nu venea. Când ai ridicat capul, ai văzut că cei doi erau morți, iar în fața ta era un băiat cu părul alb, doar că avea o mască pe față, și ți-ai dat seama că e un monstru că cei de mai devreme .
_ Poți să mă mănânci, nu am de ce să trăiesc, ai spus tu .
_ Eu te-am salvat ca să trăiești, ce ar spune cei dragi ?
_Nu mai am pe nimeni care să îi pese de mine .
_ Atunci eu ce sunt, spune acesta dându-și jos masca.
_ K-kaneki?
Acesta doar a dat din cap și te-a luat în stil mireasă, iar tu ți-ai lăsat capul pe pieptul lui.
Când ai ajuns, te-a pus direct în pat, iar când a vrut să plece i-ai prins mână și l-ai rugat să rămână, iar el a mers să doarmă pe canapea.
_ Nu, tu o să dormi cu mine și nu vreau să aud nimic, iar Kaneki doar a râs și s-a așezat lângă tine.
Tu i-ai luat mâna în mâinile tale mici și îi mângâiai obraji cu degetele mari.
_ Ascultă, îmi pare rău pentru ce am spus la cafenea , eu tot te iubesc, dar înainte că tu să mai spui ceva altceva acesta și-a lipit buzele de ale tale dând naștere unui sărut simplu,dar care transmitea grijă și afecțiune.
_ Mie îmi pare rău, tu ești mult mai bună decât Rize, te iubesc (n/t) , a spus și te-a sărutat , dar de data asta cu pasiune. Ți-a lins buza de jos, cerând permisiunea de a intra în cavitatea ta neexplorată .
A început un dans erotic cu limba ta, la fiecare atingere a lui tremurând.
Din cauza aerului, v-ați despărțit .
_ Ești sigură de asta?
_Da.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Atât pentru capitolul ăsta , următorul e hentai