Kaneki Ken partea 3 hentai ( Tokyo Ghoul)

389 22 11
                                    

_Da, ai răspuns tu începând ca obrajii tăi să prindă o nuanță roșiatică fiindcă era prima dată pentru tine.
_ Ești așa drăguță când roșești, în seară asta te voi face să îmi gemi numele, a spus acesta senzual la urechea ta după care a început să se joace cu lobul urechii.
După asta a început să îți atace gâtul mușcând în unele locuri și apoi ameliorând durerea cu limba.
A început să coboare din ce în ce mai jos până a ajuns la bluză, care a zburat pe jos, la fel ca și tricoul său.
A plasat săruturi până a ajuns la dunga pantalonilor pe care i-a dat jos.

Acum tu erai doar în lenjerie, iar el mai avea pantalonii, dar nu pentru mult timp.
A început să îsi plimbe mâinile pe spate, până a ajuns la sutien și l-a desfăcut și a ajuns și el pe jos.

Din instinct ți-ai acoperit sânii cu mâinile, dar Kaneki le-a luat și le-a sărutat
_Nu te ascunde, ești perfectă pentru mine, a spus și a început să îi sărute și să îi muște, tu scăpând un geamăt involuntar, acesta doar zâmbind și continuând .
Ai simțit cum jucăria lui era sub feminitatea ta care pulsa.
_ Te-ai udat doar din asta, spune el zâmbind.
_ N-nu mai s-spune chestii din astea. E stânjenitor!
Acesta doar a continuat până a ajuns la chiloți pe care i-a dat jos, la fel ca și boxerii și s-a poziționat la intrarea ta:
_ Prima dată,tu doar ai dat din cap, atunci o să fiu blând.
Atunci ai simțit cea mai mare durere, așa că ți-ai înfipt unghiile în spatele lui Kaneki, iar lacrimile au început să îți curgă lacrimile pe obrajii roșii.
Kaneki ți-a șters lacrimile și a așteptat să te obișnuiești cu el în tine. I-ai dat undă verde , așa că a început să se miște lent
_ La final te voi după pe culmile plăcerii.
Dintr-o dată toată durerea s-a transformat în plăcere, tu începând să gemi.
_Kaneki.....ah.....mai repede....ah, ai încercat să spui.
_Geme-mi numele.
_K-kaneki.
_Mai tare!
_K-kaneki!
_MAI TARE!
_KANEKI!!!
Acesta a început să se miște mai repede până când amândoi a-ți ajuns la sfârșit, acum un lichid alb fiind în interiorul tău.
El te-a luat in brațe, ți-a dat un pupic pe frunte și ai adormit la pietul lui gol.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deci, am terminat cu Kaneki. Nu pot crede că am scris așa ceva!
Următorul reader e cu un băiat blond, atât zic.
V-am pupat!

Anime Boys x readerWhere stories live. Discover now