"Vampirii!! Cele mai josnice creaturi din lume!!"
Asta era părerea lui (n/t) despre aceste creaturi cu colți. Din cauza lor, ea rămăsese fără familie, singurii care mai aveau grijă de ea fiind Yuu și Mika cu toți ce ceilalți copii.
Când ei încercară să iasă la suprafață, tu erai deja adormită fiindcă un vampir își luase porția de sânge de la tine.Când te-ai trezit, ai dat de ochii albaștrii ca cerul senin ai lui Mika privindu-te trist.
_C-ce s-a întâmplat, ai întrebat tu sugrumat fiinduți frică de se putea întâmpla.
Blondul îți povestise totul, cum toți înafară de el și Mika fuseseră uciși acel vampir care devenise cel mai mare dușman al tău, Ferid, cum el ajunsese vampir, dar totuși, promițându-ți că va avea grijă de tine.~Timeskyp~
Trecuseră 16 ani de când Mika a fost transformat în vampir și el și-a păstrat promisiunea, mereu având grijă de tine și tu de el.
Totuși nu îl suportai pe Ferid, mereu certându-te cu el, ceea ce se vedea că îl călca pe nervi. Doar că într-o zi , când mergeau spre sala de mese, ai văzut cum Ferid seca un copil mic de sânge. Furia îți acaparase creierul , mergând și luând copilul de la el, dândui unei fete de acolo.
_ Lasă copiii în pace și ia-te de cineva de mărimea ta, vampir tâmpit!!
În acel moment el își ridică fața spre tine, un zâmbet nu prea inocent apărându-i pe chip.
Enervată la culme iei de pe o masă un cuțit de întins pe pâine și il înfingi în frunte. Acesta scâncește de durere, dar în următoarea secundă te ia ca pe un sac de cartofi și te duce în camera sa, simțind o durere la gât dându-ți seama că își băgase colții în pielea ta, hrănindu-se cu sângele tău.
Simțeai că erai din ce în ce mai slăbită, dar înainte de a-ți pierde conștiința , acesta se opri și îți dădu un sărut după care te lăsase afară, simțind cum cineva te ia în brațe, știind bine că era Mika.