Ayato Sakamaki partea 1( Diabolik Lovers)

212 26 6
                                    

(n/a)- numele iubitului-(n/i)
Era o zi frumoasă și însorită de vară........ Glumesc, astăzi, 22 martie Mama Natură a decis că o ploaie de primăvară rece ca gheața e perfectă pentru ce va urma să se întâmple.
Așa zisul tău " iubit" a propus azi să vă întâlniți la intrarea din mall pentru a celebra iubirea dintre voi de un an.
Da, unul dintre cei mai bun ani ai vieții tale, având în vedere ce persoană minunată era (n/i). Sau așa credeai, până azi, când ai vrut să intri în mall pentru a-ți usca părul l-ai văzut pe (n/i) cum se lingea cu o blondă cu atât var pe față, încât și un perete ar fi gelos pe ea. Dar se pare că băiatul era absorbit de ea, încât nu a observat cum micul lui îngeraș începuse să verse lacrimi amare, fugind înapoi în ploaie, pentru a nu da din nou ochii cu acel bou.
Când vezi că ai ajuns destul de departe ai început să mergi normal, mulțumind pentru vremea care era în același ton cu starea ta emoțională. Ce ai făcut greșit, încât (n/i)să te înșele? Nu ai destul de bună? Asta e tot ce-ți venea în minte.
Fiind așa de prinsă în propriile-ți gânduri nu ai observat cum te aflai pe trecerea de pietoni, chiar dacă semaforul arată roșu și nici mașina care venea cu viteză mare, până când nu ai simțit cum o mână te trage din fața vehiculului. Aterizase-i în brațele cuiva, iar când ai ridicat privirea ai văzut un roșcat cu ochii verzi precum o pădure se uita nervos la tine:
_ Înțeleg că tocmai te-a înșelat iubitul, dar asta nu înseamnă că trebuie să-ți iei viața, spuse acesta de parcă urmărirea unei persoane ar fi fost ceva normal .
_ DE CE DRACULUI MĂ URMĂREȘTI?!!??!
_ Am văzut întreagă scenă și voiam să știu dacă ești bine, dar asta nu-ți dă voie să-ți pui capăt zilelor, ok?!
Nu ai mai putut spune nimic doar să-ți afunzi fața în pieptul său lăsându-ți lacrimile să îi ude mai tare tricoul, acesta la rândul lui ajungând să-și pună mâinile în jurul tău.

~ Time skip adus de Shu și muzica lui de bătrânei~

Trecuseră câteva săptămâni de când ai devenit prieten cu Ayato, stând mai mereu cu el, băiatul ajungând să apară random pe la tine pe acasă. Nici tâmpitul de (n/i) nu a mai trecut pe acolo, ceea ce părea cu adevărat magnific, până când acesta venise la tine acasă, nervos, în timp ce te uitat la un film de comedie cu roșcatul.

Anime Boys x readerWhere stories live. Discover now