Ferid Barhori partea 3 hentai ( Owari no seraph)

283 16 21
                                    

De câte ori îl vedeai pe Ferid îi arucai câte o privire acidă care îl făcea să își plece capul. Îți placea să îl vezi cum își regretă acțiunile, totuși ți se părea drăguț că încerca să se apropie de tine și să își ceară scuze.
Odată venise și cu un buchet de trandafiri roșii ca sângele. Era cât pe ce să îl ierți, dar ți-ai ținut tare și ai trecut mai departe. Îl ținusei ca pe ace timp de încă 2 luni, fiinduți și ție greu să treci pe lângă el știind amândoi ce sentimente aveți unul pentru celălalt. Adică iubire.
Începuse să stea închis în camera sa de câteva zile bune fără aș lua porția zilnică de sânge. Îl pusesei pe Mika să îl spioneze, dar nu aflase mai mult decât știai deja. Așa că mers la ușa lui și ai ciocănit, dar văzând că nu răspunde ai intrat pe geam.(n/a: așa faci, intri în camera băiatului pe geam) .
Ai rămas uimită la vederea mirobolantei camere. Încăperea era predominată de culori deschise. În rest tăblia patului și celelalte piese de mobilier erau negre, în mijlocul camerei tronând o minunată masă neagră de sticlă.
Vampirul stătea pe patul său cu brațul peste ochi, dar și-l dădu jos privindu-te cu mirare.
_De ce ai venit aici?
_ Vreau să îmi cer scuze.
_Pentru, întrebă acesta chiar dacă își dăduse seama.
_ Pentru cum m-am purtat.
_ Parcă nu îți păsa, ziceai că nu mă suporți.
_ PENTRU CĂ TE IUBESC, IDIOTULE!!!!! Spui tu, după care îți pui mâna la gură, sesizând ce ai zis. Îți închizi ochii, obrajii tăi începând să se coloreze până simți peste buzele tale ceva moale. Când îți deschizi ochii îți dai seama că Ferid își presa buzele de ale tale. După ce se dezlipi de tine, îți luase bărbia între degete cât ca contactul vizual să se formeze.
_ Și eu te iubesc și acum poți face asta, zice acesta în timp ce își vâră fața în gâtul tău, începând să îți sugă sângele, în timp ce limba lui îți trimitea fiori pe șira spinării.
După ce se desprinse de tine îți acaparase din nou buzele, sărutul fiind de data asta unul senzual. Pentru stabilitate îți pui mâinile după gâtul lui și picioarele peste bazinul său. După ce rupeți sărutul din cauza lipsei de oxigen, acesta se lasă cu tot cu tine pe pat cu el deasupra ta.
Vampirul începuse să îți sărute gâtul , lăsând pe alocuri urme roșii. Ai început să roșești când ți-ai dat seama ce vroia să facă.
_ Te rog, putem să o luăm mai ușor,e prima oară și mi-e frică, spui tu nereușind să te uiți în ochii săi.
_ Voi fi cât de blând pot, zise acesta în timp ce-ți sărută gentil mână. Promit că la final te vei simți bine.
Își reia activitatea anterioară până când ajunge la bluză pe care o dă jos. Începe să plaseze săruturi tot mai jos. Rușinată, începi să îi ridici bluza.
_ Cineva e nerăbdătoare, spuse acesta zâmbind pervers.
Pantalonii dispar de pe voi, luând loc lângă celelalte haine de pe jos, acum singurul lucru care vă mai separa erau lenjeria intimă care dispăruse și ea.
Simțeai cum ceva pulsa la intrarea ta, roșind până la urechi.
Acesta intră ușor în tine, tu gemând de durere și te lasă să te obișnuiești cu el în tine. După un timp i-ai dat aprobarea, el începând să se miște încet, mărind viteza. Un val de plăcere îți cuprinse corpul, începând să gemi incontrolabil, partenerul tău la fel .
După ce mai împinse de câteva ori în tine, după ce un lichid albicios se afla în tine. Acesta mai stătu un pic , după care ieși.
Te-ai așezat la pieptul lui, căzând într-un somn adânc.

Anime Boys x readerWhere stories live. Discover now