Deidara partea 2( Naruto)

163 12 13
                                    

Din acea seară nu ai mai dat ochii cu Deidara, darămite să mai și vorbești cu el. Prietena ta încercase să te facă să te simți mai bine,dar eșua lamentabil.

Într-o zi, în timp ce plecai spre casă singură ca de obicei, ai simțit cum ești apucată de mână și lipită de perete de un anumit blond care părea că e destul de nervos pe tine.
_ DE CE MĂ IGNORI, țipă acesta la tine speriindu-te în timp ce mici lacrimi deja ți se formaseră în ochi.
_ P-pentru că, dar nu apuci să termini că acesta dă cu pumnul lângă capul tău, în timp ce peretele era acum "renovat" de Deidara.(n/a: Subaru Sakamaki 2). Văzând ce față îngrozită aveai acesta te lăsase să te prelingi de perete până cazi jos pe podea. Blondul te ia în brațe în timp ce lacrimile tale curgeau în voie pe fața ta.
După ce te-ai mai liniștit ai ajuns la o distanță destul de mică de Deidara.
_ Acum poți să-mi explici, spuse cu un ton mai blând.
_ În seara în care a fost petrecerea ai vrut să o faci acolo cu mine și nu vreau să fiu una dintre jucăriile tale, plus că erai și beat, zici ultima parte mai mult șoptită .
_ Cine spune că eram beat și că ești doar o jucărie? M-ai sedus,(n/t)! Părul tău (c/p), spuse acesta și începe să se joace cu părul tău. Și ochii tăi (c/o), plus buzele tale delicate pe care vreau să le sărut cu atâta ardoare, zice acesta și îți pecetluiește buzele cu un sărut. Primul tău sărut.
Nu apuci să grăiești nimic deoarece simți cum nu mai ești cu picioarele pe pământ, în timp ce băiatul te ridică la pieptul lui auzind bătăile inimii sale.
Ajunși la același bloc pe care se ținuse petrecerea . Ați urcat până la etajul 5 unde Deidara te-a lăsat pe jos și a descuiat o ușă maro închis.
_ Intră,te îndeamnă acesta, făcându-ți loc de trecere.
Ți-a căzut fața când ai văzut holul de la intrare. Casa destul de spațioasă decorată cu bun gust arăta ca un apartament luat din revistele din magazinele pentru amenajarea casei.
_ Îți place?
_ Îl ador, spui tu în timp ce te lași pe canapeaua roșie sângeriu din sufragerie. Locuiești cumva singur?
_Da,de ce? Nu vrei să te audă nimeni cum îmi gemi numele, spune acesta și îți pecetluiește buzele cu un sărut, în timp ce fața ta devenea ca o roșie.
În tot acest timp, nu îți dai seama cum ai ajuns să îți înfășori picioarele în jurul său și să o luați spre o camera care se pare, era a lui .
Ajunși acolo, blondul se pune peste tine începând să îți atace buzele cu un sărut pasional.
_ În seara aceasta vei a mea, spune acesta și începe să plaseze săruturi pe toată lungimea gâtului tău.

Anime Boys x readerWhere stories live. Discover now