~Reader's P.O.V~
_Ah, voi întârzia!!!
O nouă școală, un nou început. Nu și pentru mine. Azi m-am trezit târziu, așa că a trebuit să mă pregătesc în doar 10 minute. Când am încercat să prind autobuzul ai eșuat, așa că am început să alerg spre școală , dând în tot ce îmi ieșea în cale.
La intrarea în școală mă ciocnesc de cineva și cădem amândoi . Mulțumești universule că mă iubești atât de mult!~Normal P.O.V.~
_ Uită-te pe unde mergi, tâmpito, țipă blondul la tine.
_ Eu?! Ai tu grijă idiotule, îi spui tu la rândul tău.
După încă un schimb "mic" de injurii te ridici și încerci să ajungi în clasă, dar se pare că băiatul nu avea aceeași intenție.
_ Nouă pe aici, nu, întreabă el parcă citindu-ți gândurile. Eu îs Deidara.
_(n/t), dacă te-aș ruga mi-ai putea prezenta locurile? Oricum mai sunt doar vreo 20 de minute și nu am chef să aud un boșorog cum mă ceartă.
_ Desigur, hai, zice acesta pornind deja.
În timp ce îți făcea turul școlii, ai aflat că făceați unele materii împreună. Ai început să îl și simpatizezi puțin,poate puțin mai mult.
Ai ajuns la timp pentru următoare oră, iar toată ziua nu ai mai iești din clasă, făcându-ți deja o prietenă.
Când ai plecat spre ieșire l-ai văzut pe. Deidara cum se lingea cu una. Te-ai uitat cu tristețe spre ei , prietena ta observând asta.
_ Ți-a căzut Deidara cu tronc, no? Eu zic să îți iei gândul pentru ca să nu suferi, e super popular și dorit de toate curvele,spune acesta ieșind din școală cu tine.
Nu erai deloc surprinsă și te așteptai să fie dorit de toate la cât de bine arată.
Auzi pași în urma ta,te întorci și vezi că Deidara alerga în spatele tău. Când vă ajunge din urmă vă întreabă:
_Hey,(n/t),(n/f) (n/a: (n/f) e nume fată cu care te-ai împrietenit) !! A-ți vrea să veniți la o petrecere în seara asta? Începe la 21:00 și e la clădirea noastră. (N/f), o poți aduce și pe (n/t) cu tine ? Cred că nu știe. Am plecat, bye, spune acesta începându-se de voi.
A-ți decis să mergeți amândouă, și vă ve-ți pregăti la tine acasă.
~Time skyp fiindcă e îs chestii plictisitoare și mi-e lene să scriu~
La ora 20:30 erați deja pe acoperiș, fiind deja multă lume, mai mult de jumătate fiind deja băuți.
Tu erai îmbrăcată într-o rochie neagră cu dantelă, iar prietena ta într-una albastru închis.Tu
Ea
T
oți băieții au început să întoarcă toate privirile spre voi făcându-le pe partenerele lor geloase. Când l-ai văzut pe blond ai mers spre el în timp ce (n/f) rămăsese în urmă. Acesta când te văzu începu să zâmbească venind spre tine.
_ Arăți superb în seara asta, spune acesta începând să umble cu mâinile pe spatele tău. Ți-ai dat seama că acesta consumase băuturi alcoolice fiind deja inconștient de ceea ce făcea.
L-ai împins cu toată forța ta de pe tine, fugind de acolo cu lacrimile deja formate știind ce se putea întâmpla dacă mai rămâneai.