Erai la Anteiku cu Kaneki și Hide. Erați prieteni de când lumea. A-ți fost acolo unul pentru celălalt când vă era mai greu, vă spunea-ți totul. Bine, nu chiar totul.
Chiar dacă erați ca frații, tu simțeai ceva pentru Kaneki. Hide știa deja de asta și te încuraja să îi spui,dar îi spuneai că așteptai momentul potrivit. Iar acesta era azi.
Sorbeați din lichidul închis până când Hide a zis că merge să plătească consumația .
Kaneki se trage mai aproape de tine și îți zice.
_(N/t), vroau să îți zic ceva important.
_Da, ce este, întrebi tu vrând să pari calmă , dar eșuezi sperând să îți spună că simțea la fel?
_Vroiam să îți spun că m-am îndrăgostit!
_De cine, întrebi tu fiind în suspans.
_ De Rize, e așa de frumoasă, iar ieri a fost de acord să ieșim în seara asta la o întâlnire cu mine, spune acesta făcând ochi dulci fetei din fața voastră care avea nasul într-o carte.
Atunci ți-a picat cerul în cap. Băiatul pe care îl iubeai ieșea cu alta. Te-ai scuzat și ai alergat spre baie unde ai început să îți curgă lacrimi amare. În zadar încercai să le ștergi , dar erau prea multe.
Ai început să dai cu pumnii în oglindă până s-a spart în mici cioburi care au făcut că sângele să curgă pe mâinile tale. Ai început să îți cureți mâinile și ai plecat acasă, văzând că amândoi au plecat acasă.~A doua zi~
Ai stat toată noaptea plângând până ai adormit, ai mâncat , apoi ai vrut să îl suni pe Hide , dar după încă 3 încercări a răspuns:
_Alo,(n/t)! Vino repede la spitalul (nume spital) ,spuse Hide cu o urmă de tristețe în glas .
_Ce s-a întâmplat , spui devenind îngrijorată.
_E vorba despre Kaneki, vino mai repede!
Și spunând acestea închide , iar tu te îmbraci că fulgerul , îți iei geanta, telefonul, închizi ușa și ieși.Ajungi repede fiindcă spitalul era aproape și afli că el e internat în camera 228 . Ai ajuns imediat acolo, iar când l-ai văzut pe băiatul pe care îl iubeai parcă dormea, ai căzut în genunchi începând să plângi în hohote.
Ai mai stat încă câteva ore, până când a trebuit să pleci fiindcă aveai de lucru la o librărie ca să poți să te întreți. Locuiești singură fiindcă părinții au murit când erai mică din cauza creatorilor acelea cu chip de om. Ghouli. Ai văzut cum sunt mâncați în fața ta.
Ajunsă la librărie tot programul ai stat cu nasul în cărți până ai plecat acasă ca să plângi din nou din cauza băiatului iubit.