ˋˏ 🕊 ˊˎ-
━ Be my clown forever, always make me smile when i looking you .
Selesai praktis mia duduk di bangku yg disediakn didalam dewan tersebut.. Tibe2 dia rse sebelah bgku ade org duduk.. Abg handry kot.. Air yg diletakkn di tepi di capai mia dan diteguk.. Lelaki tersebut msih memandgnya...
"sedap minum air aq" mia terdiam dan.. Berpaling ke arah suare tersebut
Prufffff...
Abis airnya tersembur ke arah zaiyen bile dia sedar yg zaiyen duduk disebalhnya..
"ape kau buat kat sni? " mia meletak kmbli air tersebut disebelah zaiyen mukanya dipalingkam kearah lain..
Bodoh nya kau mia.. Bodohh!!
Malu!!
"erhh.. Ske atie laa.. Kerusi nie bkn yg kau pun" ermm.. Mmg lelaki nie xpernh berlmbt dgn dia..
"masalahnya aq duduk dulu.. Kau pergi la duduk dekat lain" mia menolak badan zaiyen..
"sakit la minion.." zaiyen mengeraskn badanya.
"aq ade name laa.. ! Nme aq mia.. Xbleh k pggil aku mia je" mia dh mula marah..
"laa.. Ye ke.. Aq igt xde nme.. Aq pon ade nme.. Nme aq zaiyen. Xbleh k pggil ag zaiyen! " kni giliran zaiyen pula memekak..
Mia mndengus dan berlalu ke arah kerusi satu lagi.. Tpi zaiyen mengikutnya.. Mia menjauh.. Zaiyen semakim dekat.. Mia menjauh lagi sehingga la..
Xde ruang untuk dia duduk.. Dia menolak kasar bahi zaiyen.."eiiii.. Tepi sane laa!! Sebok dekat sni kenpe? " zaiyen sikit lagi nak jatuh.. Minah nie.. Kasar sgt dgn aq knpe.. Dia pun menolak blik bahu mia tpi tertolak kuat smpai mia..
Gedebukk!!
Jatuh atas lantai.. Zaiyen menekup mulutnyaa.. Dan..
"HAAHAHAHAHAH... KAU.. HAHA.. KAU JATUH MMG.. MCM NGKA X MASAK WEH! "muka mia dh merah.. Mia bgn dan.
Ops..
Tgnnya mencapai rmbut zaiyen dan ditariknya..
"eiiiiii!!! Padan muka..."
"aduhh.. Mia! Sakit!! " zaiyen terduduk sama di lantai mukanya hampir ke lantai.. Sbb mia tarik kuat sgt..
Dan..
"mia!! Ya allah. Ape korg buat nie? " kak irah menarik mia supaya melepas kn tgnnya dri rambut zaiyen.. Kwn2 zaiyen Dh menyerbu mereka berdua.. Cuba selamatkn zaiyen.. Mia xmelepaskn tgnya dri rmbut zaiyen..
"bia pdn muka dia.. !!"
"mia.. Lps la.. Kesian Zaiyen nie" sufi menenangkan mia.. Tibe2 handry datang dan menarik badan mia.. Mia sedikit tersentak bile badannya dipeluk dri belakang.. Trus melepaskn rambut zaiyen dan menolak tgn yg memeluk pinggang nya.. Ohh.. Abg erry..
Wajah zaiyen yg dh merah dipandg..
"lain kali aq ckp jgn kacau. Means jgn kacau! " mia berlalu dri situ dan menuju ke bilik persalinan..
"kau buat ape dekat dia..sampai dia marah mcm tu? " handry menepuk bahu zaiyen.. Zaiyen tersenyum..
"dia minum air aq.. Aq kacau skit je. Aishh minion...minion" mereka semua bersurai.. Zaiyen menyetuh kulit kplenya. Aduh. Skit. . And malu. Sgt2 malu sebenarnya.. Tpi... Atlist dia dgr suare mia..
YOU ARE READING
The Virus
JugendliteraturKu aima nasymia... Gadis biase..org selalu cakap suara dia manje.. Lelaki mne yg x cair dgr suare dia.. Dah. laa pandai nyanyi.. Tpi ingt.. Dalam manje dia ade kasarnya.. Agak gile2... Mia nie.. Dia layan semua lelaki.. Mksudnya.. Dgn semua o...