part 11

724 62 23
                                    

Αφου ετοιμαστηκαμε ολοι ξεκινησαμε για το εστιατοριο που θα πηγαιναμε να φαμε.

Φτανωντας ειδαμε τοβ Ναιαλλ, τον Χαρρυ, τον Λουις, τον Λιαμ και τον Ζειν να μας περιμενουν εξω απο το εστιατοριο.

Μαρτινους- Γιατι καθεστε εδω;
Λιαμ- Δεν εχει κανενα αδειο τραπεζι.
Χαρρυ- Ξερετε κανενα αλλο εστιατοριο για να παμε;
Μαρκους- Ναι, αλλα αυτο ηταν το μονο που θα βρισκαμε τραπεζι.
Μαρτινους- Θελετε να ερθετε σπιτι μας για ταινια;

Ολοι συμφωνησαμε και ετσι πηραμε τον δρομο για το σπιτι.
Φτανωντας αρχισαμε να ετοιμαζουμε τα πραγματα για την ταινια. Ο Λιαμ και ο Ζέιν πηγαν στο μινι μαρκετ να παρουνε πατατακια, γαριδακια και λοιπα και παραγγειλανε και λιγες πιτσες, οσο οι υπολοιποι αποφασιζαμε τι ταινια θα δουμε. Μετα απο πολυ ωρα αποφασισαμε να δουμε τον "Τιτανικο". (Ελένηηηη😍😂)
Αφου ηρθαν και τα φαγητα καθησαμε να δουμε την ταινια. Οι καναπεδες ευτυχως ηταν μεγαλοι και χωρεσαν δεκα ατομα. Καθομουνα αβαμεσα απο τον Μαρκους και την Ελενη. Αν και την εχω ξαναδει την ταινια αρχισα παλι να κλαιω. Ο Μαρκους το παρατηρησε και απλωσε το χερι του στον ωμο μου και με τραβηξε να ξαπλωσω πανω του. Δεν ξερω για πιο λογο, αλλα ενιωσα πολυ καλυτερα.  Η Ελενη καποια στιγμη αρχισε να κλαιει και αυτη και ο  Μαρκους εκανε νοημα στον Joey να την αγκαλιασει, ο οποιος το εκανε κατευθυαν. Εγω και ο Μαρκους αρχισαμε να γελαμε αθορυβα ομως για να μην ενοχλησουμε τους υπολοιπους που βλεπαν την ταινια. Σε ενα σημειο επιασα τον Μαρκους να δακρυζει. Την ιδια στιγμη γυρισε να δει αμα τον κοιταζω και μολις καταλαβε οτι τον ειδα να κλαιει, σκουπισε τα δακρυα του και με αγκαλιασε.

Ετοιμοοο!!! Αν και ειναι λογο μικρο. Θα γραψω μεγαλυτερο την επονενη φορα. Πως σας φανηκε η ιδεα της ταινιας;;; Γραψτε στα σχολια αν σας αρεσε και βαλτε αστερακι. Please... Τα λεμε στο καινουριο παρτ...

Love u💛

Because I Love You  M&MWhere stories live. Discover now