Λιγα λεπτα αργοτερα ηταν ολοι ετοιμοι και ξεκινησαμε την διαδρομη για το στουντιο. Δεν περασε πολυ ωρα και ειχαμε ηδη φτασει. Μας υποδεχτηκε ενας μαυροντυμενος αντρας, ο οποιος μας οδηγησε στην αιθουσα οποι θα γινοταν η προβα των αγοριων.Τα αγορια ξεκινησαν να τραγουδανε και οραγματικα δεν εχω ξανα ακουσει ωραιοτερες φωνες. Ειναι η πρωτη φορα που τους βλεπω να τραγουδανε live. Σε ολη την διαρκεια της προβας σιγοτραγουδουσα τα τραγουδια που λεγανε. Εμεινα εκπληκτη απο το ποσα τραγουδια ξερω απ' εξω. Αχ να μαθαινα και την ιστορια ετσι. Ανιπομονω τοσο πολυ για την αυριανη συναυλια. Για μισο. Αυριο ειναι και η συναυλια και τα γενεθλια μου. ΟΜG! Προβλεπω οτι θα ειναι τα καλυτερα γενεθλια εβερ.
Η προβα τελειωσε και τα αγορια ηρθαν προς το μερος μας.
Μαρκους- Πως σου φανηκα.
Εγω- Καταπληκτικος.
Ειπα και τον φιλησα. Ανταπεδοσε αμεσως. Λιγα δευτερολεπτα μετα απομακριναμε τα χειλη μας, αφου καταλαβαμε οτι ολοι οι υπολοιποι μας κοιτουσαν.Μαρκ- Αντε πιτσουνακια εχουμε και δουλιες να κανουμε.
.
.
.
.
.
Η ωρες περνουσαν και ειναι πλεον απογευμα. Αυτη την στιγμη ξαπλωνω στο κρεβατι και χαζευω φωτογραφιες στο ινσταγκραμ. Εχω πετυχει αρκετες φωτογραφιες δικες μου και του Μαρκους πιασμενοι χερι χερι εξω απο το στουντιο."Λετε ο Μαρκους να βρηκε κοπελα?"
"Ποια ειναι η νεα κοπελα, και ποια ειναι η σχεση του Μαρκους με αυτην?"
"Λετε ο νεαρος τραγουδηστης να βρηκε κοπελα?"
Και αρκετα ακομα.
Που σκατα ηταν οι παπαρατσι και δεν τους ειδαμε;Μετα απο πααααααααααρα πολυυυυυυυυυυ καιρο αποφασισα να ανεβασω. Εινακ αρκετα μικρο ομως.😢 Θα προσπαθησω να γραψω οσο πιο συντομα μποω κι αλλο παρτ. Επισεις διαβαστε και την αλλη μου ιστορια. Λεγεται "SMS Love with my step brother- Louis Tomlison"
Πλιζζζζ, εχει πολυ λιγα veiws.Love u💛
YOU ARE READING
Because I Love You M&M
Fanfiction[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ] Tι θα έκανες αν είσουν εσύ η νικήτρια που θα κέρδιζε δύο μήνες μαζί με τους Marcus και Martinus? Εγώ ήμουν μια από αυτές και μπορώ να πω πως δεν έγιναν όλα όπως περίμενα. Κάποιες φορές πίστευα πως ήταν καλύτερα όταν όλα ήταν στην φαν...