part 25

443 29 15
                                    

Η Ελένη την έχει βγάλει όλο το βράδυ κλαίγοντας. Την λυπάμαι πολύ. Κι εγώ αυτό θα έκανα στην θέση της.

Απόψε θα μείνουν όλοι εδώ πέρα, λόγω αυτού του περιστατικού. Αύριο το πρωϊ φύγουν όλοι μαζί και ο Joey. Έχουμε ξενυχτήσει όλοι για να της κάνουμε παρέα, όλοι εκτός από τον Joey και την Ariel που κοιμούνται του καλού καιρού.

Ήμαστε στο δωμάτιο της Ελένης και το Joey, ο οποίος δεν κοιμάται εδώ για να μην επιβαρύνει κι άλλο την θέση του.

Ο Μαρτίνους έχει κάνει τα πάντα για να φτιάξετε την διάθεση της Ελένης, αλλά δεν πιάνει τίποτα.

Εκεί που μιλούσαμε όλοι για διάφορα θέματα και η Ελένη ειχε ξεχαστεί λίγο, η πόρτα του δωματίου άνοιξε και μπήκε μέσα ή Αριέλ. Η Ελένη έσκυψε το κεφάλι και να απέφυγε κάθε οπτική επαφή μαζί της.

Αριέλ- Ελένη, λυπάμαι για ότι έγινε. Εγώ...εγώ δεν είχα καμία ιδέα για την σχέση σου με τον Joey. Δεν μου είχε αναφέρει τίποτα πιο πριν. Με καταλαβαίνεις;

Ελένη- Ναι Αριέλ, δεν ήταν δικό σου λάθος. Αυτό το γουρούνι φταίει.

Αριέλ- Φίλες και πάλι;

Ελένη- Φίλες
Είπε και αντάλλαξαν μια φιλική αγκαλιά.

Αριέλ- Επίσης θέλω να ξέρεις ότι κι εγώ μάλωσα μαζί του για αυτό το θέμα. Γιατί δεν μου είχε πει τίποτα. Απλά δεν σου αξίζει κάποιος σαν αυτό. Υπάρχουν και πολύ καλύτεροι.

Είπε και κοίταξε με ένα βλέμμα-γεμάτο νόημα-τον Μαρτίνους. Όλοι χαμογελάσαμε, γιατί καταλάβαμε τι εννοούσε η Αριέλ, εκτός από την Ελένη που μας κοιτούσε αποριμένη.
Με αυτά και με αυτά, νυστάξαμε όλοι και ένας ένας πήγαμε στα κρεβάτια μας.

*στο δωμάτιο μας*

Μάρκους- Με όσα έγιναν σήμερα, δεν μείναμε καθόλου οι δύο μας.
Είπε καθώς με πλησίαζε.

Εγώ- Ναι, το ξέρω.
Είπα και χαμογέλασα πονηρά.

Πλέον βρισκόμασταν σε απόσταση αναπνοής, με τα χέρια του Μάρκους να στηρίζονται στους γοφούς μου, ενώ τα δικά μου ήταν τοποθετημένα γύρω από τον λαιμό του. Στιγμιαία τα χείλη του ενώθηκαν με τα δικά μου. Η γλώσσα του ζήτησε πρόσβαση στο στόμα μου, την οποία και πήρε. Η γλώσσες μας "χαϊδεύουν" η μια την άλλη, πράγμα που συνεχίστηκε για αρκετά λεπτά.
Αυτό ήταν ότι αναζητούσα εδώ και ώρες.
Χωρίς να έχουν ξεκολλήσει τα χείλη μας, περπατήσαμε αργά προς το κρεβάτι και με μια κίνηση ξάπλωσε ο ένας δίπλα στον άλλο. 

Μάρκους- Καληνύχτα μωράκι μου.
Ψυθύρισε στο αφτί μου και μου άφησε ένα πεταχτό φιλί στα χείλια.

Εγώ- Σαγαπω πολύ

Μάρκους- Κι εγώ σαγαπω
Είπε και τύλιξε τα κεριά του γύρω από την μέση μου. Βυθισμένη στην αγκαλιά του αφέθηκα σε έναν γλυκό ύπνο.

[...]

Το πρωί ήρθε και άνοιξα τα μάτια μου με σκοπό να κατέβω για πρωινό. Ο Μάρκους δεν βρίσκεται στον κρεβάτι και υποθέτω θα έχει ξυπνήσει νωρίτερα.

Ο ήχος του κινητού μου ηχεί στο δωμάτιο. Το παίρνω στα χέρια μου. Άγνωστος αριθμός.

Εγώ- Παρακαλώ?
Είπα μόλις το σήκωσα.

Άγνωστος- Το ξέρεις ότι ο Μάρκους, με εσένα βάζει την φήμη του σε κίνδυνο; Θα σε παρατήσει. Να είσαι σίγουρη.

Εγώ- Π-ποιος είναι;

Πριν προλάβω να πω κάτι παραπάνω, το πρόσωπο στην την άλλη γραμμή του τηλεφώνου, είχε τερματίσει την κλήση.

Σηκώνομαι βιαστικά από το κρεβάτι και πάω να βρω τον Μάρκους.

Ελένη- Που πας;

Εγώ- Που είναι ο Μάρκους;

Ελένη- Έφυγε. Δεν θα ξαναγυρίσει. Πότε. Δεν σε θέλει άλλο. Πότε δεν σε ήθελε.

Καυτά δάκρυα άρχισαν να κυλάνε στα μάγουλα μου. Όχι, όχι δεν είναι αλήθεια.
Είπα, και την ίδια στιγμή βρέθηκα να πετάγομαι από το κρεβάτι.

Ήταν όλα ένας απαίσιος εφιάλτης.

Μάρκους- Τι έπαθες Μαρία;
Γύρισα μόνο και μόνο για να δω με ανακούφιση ότι ο Μάρκους ήταν εδώ.

Εγώ- Μου υπόσχεσαι ότι δεν θα με αφήσεις ποτέ;

Μάρκους- Τι είναι αυτά που λες; Μέχρι στιγμής είσαι ότι πιο σημαντικό έχω στην ζωή μου.

Εγώ- Τι εννοείς 'μέχρι στιγμής'; Δηλαδή μπορεί στο μέλλον να μην είμαι; Ποιος θα είναι;
Είπα αγχωμένη για την απάντηση του.

Μάρκους- Τα παιδιά μας φυσικά.

Εγώ- Ααα...
Είπα και ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο μου, καθώς βολευόμουν ξανά στην αγκαλιά του Μάρκους.




Χαλο εβριμπαντι! Τι μου κάνετε; Καινούριο παρτ, λίγο μικρό αλλά μπήκε σύντομα.

Λέτε να σημαίνει κάτι το όνειρο, ή ήταν τυχαίο. Θα μάθουμε σύντομα
Σι γιου σουν μπέιμπις

Λοβ γιου 💛

Because I Love You  M&MWhere stories live. Discover now