Ημουνα στο δωματιο με τον Μαρκους και περιμεναμε να ερθει η Ελενη τσιριζοντας, να μας πει τι της ειπε ο Joey.
Η πορτα ανοιξε αποτομα και ξεπροβαλε μπροστα μας η Ελενη με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια, προσπαθωντας να μην φωναξει.
Ελενη- Δεν θα πιστεψετε τι μου συνευει.
Μαρκους- Τι;
Ελενη- Ο Joey μου εκανε ερωτικη εξομολογηση και με πηρε αγκαλια.
Εγω- Εμ, το ξερουμε πριν απο εσενα.
Ελενη- Το γνωριζω ηδη αυτο. Μου το ειπε ο Joey. Αλλα δεν μπορειτε να καταλαβετε τον τροπο που το εκανε.
Εγω- Πες τα ολα με λεπτομεριες.
Αρχισε να μας λεει ολη την ιστορια και ημουνα σε φαση " Ο Joey τα εκανε ολα αυτα?!"Το βραδυ δεν αργησε να ερθει και ημασταν ολοι στα δωματια μας και ετοιμαζομασταν να κοιμηθουν.
Helen's pov
Σηκωνοντας την κουβερτα του κρεβατιου για να ξαπλωσω, ειδα ενα χαρτακι πανω στο μαξιλαρι μου, που ελεγε:
«12:00 Στο σαλονι. Ντυσου καλα. Joey»
Το διαβασα πολλες φορες μεχρι να καταλαβω τι λει. Ειχα παθει ενα μικρο σοκ.Helen's pov ENDS
Ακουγα μουσικη στα ακουστικα και συγκεκριμενα ακουγα το Dusk till Dawn, ειναι το μονο τραγουδι που βαζω την ενταση στο τερμα και δεν ακουω τιποτα.
Ελενη- Μαρια, Μαρια.
Φωναξε και με σκουντηξε. Εγω πεταχτηκα ορθια και εβγαλα τα ακουστικα απο τα αφτια μου.Εγω- Τι επαθες;
Ελενη- Κοιτα!!!
Και μου εδειξα ενα χαρτακι. Μολις το διαβασα της χαμογελασα πονηρα. Η ωρα ηταν 11, ειχε αρκετη ωρα για να ετοιμαστει.Η επομενη ωρα κυλησε ηρεμα, για εμενα. Για την Ελενη απο οτι καταλαβα δεν ηταν και οτι καλυτερο. Ειχε αγχωθει πολυ, γιατι δεν ηξερε τι να βαλει. Αφου ετοιμαστηκε πηγε στο σαλονι να περιμενει τον Joey.
Helen's pov
Πηγα στο σαλονι και ειδα τον Joey να με πριμενει.
Joey- Ετοιμη;
Εγω- Ετσι νομιζω.
Μου χαμογελασε και ανοιξε την πορτα για να φυγουμε.Εγω- Που παμε;
Joey- Θα δεις.
Λιγα λεπτα αργοτερα φτασαμε σε ενα ενα πολυτελες εστιατοριο, μπηκαμε μεσα και καθησαμε. Παραγγειλαμε και οσο περιμεναμε να μας φερουν τα φαγηταμας, αρχισαμε να μιλαμε για διαφορα θεματα. Καποια στιγμη μου εκανε μια ερωτηση που με αφησε εκπληκτη.
YOU ARE READING
Because I Love You M&M
Fanfiction[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ] Tι θα έκανες αν είσουν εσύ η νικήτρια που θα κέρδιζε δύο μήνες μαζί με τους Marcus και Martinus? Εγώ ήμουν μια από αυτές και μπορώ να πω πως δεν έγιναν όλα όπως περίμενα. Κάποιες φορές πίστευα πως ήταν καλύτερα όταν όλα ήταν στην φαν...