*3 μέρες μετά*
Eleni's p.o.v. (ω ναι moonxjames )
Η ώρα είναι 1 το βράδυ και έχω αϋπνίες, έτσι πήγα στο σαλόνι να δω αν έχει καμία ταινία. Για καλή μου τύχη έχει τον Τιτανικό. Μα καλά, πόσες φορές το έχουν βάλει; Τέλος πάντων. Δεν πρόκειται ποτέ να την βαρεθεί αυτή την ταινία. Βολεύτηκα στην άκρη του καναπέ και πήρα αγκαλιά ένα μαξιλάρι που βρήκα δίπλα μου.
Κάποια στιγμή, κατά την διάρκεια των διαφημιστικών, άκουσα έναν περίεργο ήχο. Ωχ κλέφτης. Πάνω στον φόβο μου έπιασα ένα φωτιστικό και άρχισα να κινούμαι αργά προς το σημείο όπου προήλθε ο ήχος.
Ευτυχώς που έγινε όλο αυτό όσο έχει διαφημιστικό διάλειμμα από τον Τιτανικό, αλλιώς θα έλεγα στον κλέφτη "Έι φίλος, δεν δε ενοχλώ. Κλέψε εσύ ότι θες, αρκεί να μην κάνεις φασαρία γιατί θέλω να δω την ταινία"
Άρχισα να περπατάω προς το χολ, μέχρι που εμφανίστηκε ένας άνθρωπος μπροστά μου. Ήμουν έτοιμη να του δώσω μια στο κεφάλι με το φωτιστικό, αλλά κατάλαβα ότι ο άνθρωπος ήταν ο Μαρτίνους. Νωρίς το κατάλαβα, αλλιώς τώρα θα ήταν λιπόθυμος στο πατώματα.
Μαρτίνους- Μα καλά, τι κάνεις με το φωτιστικό στο χέρι;
Εγώ- Νόμιζα ότι ήταν κλέφτης.
Είπα και γέλασε.Εγώ- Εσύ τι κάνεις εδώ;
Ρώτησα με απορίαΜαρτίνους- Δεν με έπαιρνε ο ύπνος και είπα να έρθω να δω τηλεόραση.
Εγώ- Και εγώ αυτό κάνω. Έχει τον Τιτανικό. Θες να δεις;
Μαρτίνους- Φυσικά.
Απάντησε και γύρισα να δω την τηλεόραση.Εγώ- Ομγ ξεκίνησε. Έλα.
Είπα και βολευτήκαμε στον καναπέΔεν πέρασε πολύ ώρα, και άρχισα να κλαίω. Το ίδιο και ο Μαρτίνους. Πρώτη φορά τον βλέπω να κλαίει. Ασυναίσθητα, έτσι όπως με είχε αγκαλιά, του άφησα ένα φιλί στο μάγουλο. Μετά έκανε κι αυτός το ίδιο. Ακόμα και με το λιγοστό φως πρέπει να έχει καταλάβει ότι κοκκίνισα.
Μαρτίνους- Ελένη?
Εγώ- Μμμ?
Είπα χωρίς να πάρω το βλέμμα μου από την οθόνη της τηλεόρασης.Μαρτίνους- Θέλω να σου πω κάτι σημαντικό.
Είπε και γύρισα να τον κοιτάξω με απορίαΕγώ- Πες μου.
Τον παρότρυναΜαρτίνους- Να, από την πρώτη στιγμή που σε είδα, τότε στο σπίτι της Μαρίας, την μέρα που σας γνωρίσαμε, άρχισε κάτι να ανάβει ένα συναίσθημα μέσα μου. Ένα συναίσθημα που δεν μπορούσα να σβήσω. Ένα συναίσθημα που ονομάζεται έρωτας.
Είπε και οι ματιές μας είχαν κλειδώσει.Δηλαδή τώρα μου έκανε ερωτική εξομολόγηση;;; Μπορώ να πεθάνω ήσυχη μετά από αυτό.
Μαρτίνους- Πες μου μόνο ότι κι εσύ νοιώθεις το ίδιο. Αυτό θα με έκανε τον πιο χαρούμενο άνθρωπο του κόσμου ξέρεις.
Εγώ- Μ-μαρτίνους, πολύ πριν γνωριστούμε, την στιγμή που άκουσα για πρώτη φορά τα τραγούδια σας, την στιγμή που σας είδα για πρώτη φορά σε φωτογραφία, σε ερωτεύτηκα. Μετά όμως, όταν γνωριστήκαμε, δεν καταλάβαινα πως ενδιαφέρεσαι, και έτσι είπα πήγα με τον Joey, άσχετο αν αποδείχτηκε πως είναι μαλάκας. Ήμουν τυφλή και δεν έβλεπα ποιος πραγματικά νοιάζεται για εμένα.
Στο άκουσμα όλων αυτών, ο Μαρτίνους χαμογέλασε πλατιά, και δεν πρόλαβε κάνεις να πει τίποτα άλλο, γιατί τα χείλη μας είχαν πλέον ενωθεί μεταξύ τους. Τα χείλη μου ακολουθούσαν τα δικά του, και οι γλώσσες μας "έπαιζαν" η μια με την άλλη. Το μόνο που ήθελα ήταν να σταματήσει ο χρόνος. Για πάντα. Να μείνουμε έτσι ενωμένοι για όλη μας την ζωή.
Μαρτίνους- Ελένη?
Είπε μόλις απομακρύνει τα χείλη του από τα δικά μου.Μαρτίνους- Θες να γίνεις το κορίτσι μου;
Εγκεφαλικό, εγκεφαλικό, εγκεφαλικό
Εγώ- Φυσικά. Και το ρωτάς;
Αμέσως όρμηξα πάνω του και τον αγκάλιασα σφιχτά.Τα βλέφαρα μου άρχισαν να βαραίνουν και χωρίς να το καταλάβω, με πήρε ο ύπνος μέσα σε αυτή την υπέροχη αγκαλιά.
Για πες μας moonxjames σαρεσε?
Γεια σας τι μου κάνετε; Ελπίζω όλοι καλά.
Μπήκε πολύ σύντομα αυτό το παρτ και ελπίζω να μπεις και το επόμενο έτσι.
Τώρα πείτε μου γνώμες.
Και μην ξεχνάτε να πατάτε το αστεράκι.
Θενκ γιου 💘
Λοβ γιου 💛
YOU ARE READING
Because I Love You M&M
Fanfiction[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ] Tι θα έκανες αν είσουν εσύ η νικήτρια που θα κέρδιζε δύο μήνες μαζί με τους Marcus και Martinus? Εγώ ήμουν μια από αυτές και μπορώ να πω πως δεν έγιναν όλα όπως περίμενα. Κάποιες φορές πίστευα πως ήταν καλύτερα όταν όλα ήταν στην φαν...