part 30

375 28 20
                                    

Όχι. Δεν μπορεί.

Εγω- Μαρτίνους? Μάρκους? Τι κάνετε εδώ.
Έπαθα σοκ.

Δεν πρόλαβαν να απαντήσουν, γιατί στον χώρο μπήκε ο Άγγελος, κρατώντας την Μαρία σε στυλ νύφης, γελώντας.

Γύρισα να κοιτάξω τον Μάρκους. Είχε νευριάσει. Μάλλον άλλο κατάλαβε.

Μαρίας p.o.v.

Πήγαμε στο σαλόνι με τον Άγγελο και έπαθα σοκ.

Τα αγόρια στεκόταν μπροστά στην πόρτα και μας κοιτούσαν.

Το βλέμμα του Μάρκους ήταν πολύ άγριο, και αν δεν τον ήξερα, θα έλεγα πως θέλει να με σκοτώσει.

Μάρκους- Ήρθαμε με όλη την καλή χαρά να σας πούμε τα ευχάριστα νέα, και αυτό είναι το ευχαριστώ? Μας ξεχάσατε?
Κάτι δεν κατάλαβε. Δεν θα τον άφηνα ποτέ.

Χωρίς να περιμένει απάντηση, προχώρησε στο ταξί, που λογικά τους είχε φέρει.

Τον ακολούθησα.

Εγώ- Γυρνά Μάρκους.
Δεν απάντησε. Παρ' όλα αυτά συνέχισε να προχωράει.

Εγώ- Γαμώτο σου. Έλα εδώ να σου εξηγήσω.

Μάρκους- Τι να μου εξηγήσεις? Τα κατάλαβα όλα.

Εγω- Έλα μέσα. Έχουν βγει όλες οι κατίνες στα μπαλκόνια και μας κοιτάνε. Θα είμαστε θέμα συζήτησης για τον επόμενο μήνα.

Υπάκουσε και γύρισε στο σπίτι.

Μάρκους- Λέγε.
Είπε απότομα.

Εγώ- Ο Άγγελος και ο Φίλιππος είναι κολλητοί μας.
Εξήγησα.

Μάρκους- Τι σόι κολλητός είναι και σε παίρνει έτσι αγκαλιά.

Εγώ- Ήμασταν στην κουζίνα και άρχισα να κλαίω για τον ίδιο λόγο που κλαίω εδώ και μια εβδομάδα. Ο Άγγελος ήθελε να μου φτιάξει την διάθεση, λέγοντας μου αστεία. Εγώ έπεσα στο πάτωμα από τα γέλια και με σήκωσε έτσι για να με φέρει εδώ.

Ακούγοντας τα λόγια μου το πρόσωπο του έλαμψε. Το χαμόγελο του επανήλθε στο όμορφο πρόσωπο του.

Μάρκους- Αλήθεια?
Έγνεψα και όρμησε να με αγκαλιάσει.

Μάρκους- Νόμιζα πως με αντικατέστησες

Εγώ- Δεν θα το έκανα ποτέ αυτό. Ξέρεις πως σε αγαπώ όσο τίποτα άλλο σε αυτό τον κόσμο.

Χαμογέλασε και σε κλάσματα δευτερολέπτου ένωσε τα χείλη μας. Μπορεί να έχω μόνο κάποιες ώρες από την τελευταία φορά που τον φίλησα, αλλά μου είχε λείψει η αίσθηση των βελούδινων χειλιών του πάνω στα δικά μου.

Because I Love You  M&MWhere stories live. Discover now