part 7

1K 74 7
                                    



Η αγκαλιά του ηταν τόσο ζέστη που θα μπορούσα να μείνω εκει για πάντα. Μετα απο λιγο ηρθε η Ελένη και ο Μαρτινους και αναγκάστηκε να με αφήσει δίνοντας μου ενα φιλι στο μέτωπο, μιας και ειναι ψυλοτερος απο εμένα και τα χείλια του φτάνουν στο κεφάλι μου και πρέπει να σκύψει αρκετά για να φτάσει το μάγουλό μου. Ο Μαρτινους μας πρότεινε να φύγουμε, γιατι αύριο πρέπει να ξυπνήσουμε νωρίς για να μην χάσουμε την πτήση. Συμφωνήσαμε ολοι και αφου πληρώσαμε βγήκαμε απο την ταβέρνα και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.

Λίγη ώρα αργότερα βρισκόμαστε ήδη στο δωμάτιό μας και ετοιμαζόμαστε να κοιμηθούμε. Η πόρτα του δωματίου μας χτύπησε και αφου η Ελένη ηταν στο μπάνιο πηγα να ανοίξω εγω. Ηταν ο Μαρκους. Ηταν ημίγυμνος, φορούσε μονο παντελονι, ηταν χωρίς μπλούζα. Είχε υπέροχοοοοοο σώμα. Προσπαθούσα να πάρω τα ματια μου απο πάνω του αλλα δεν ηταν και τόσο εύκολο. Μόλις με είδε χαμογέλασε και οταν κατάφερα να πάρωεπιτελυς  τα ματια μου απο το ακάλυπτο σώμα του, σήκωσα το κεφάλι μου και κοίταξα το υπέροχο χαμόγελό του. Χωρίς να το κατλαβω ενα μικρό χαμόγελο σχηματίστηκε και στα δικά μου χείλη. Ηρθε πιο κοντα σε εμένα και άνοιξε τα χέρια του περιμένοντας να τον αγκαλιασω. Φυσικά και τον αγκάλιασα και εγω. Βασικα κανενα κοριςτι δεν θα μπορούσε να αντισταθεί σε μια αγκαλιά σαν κι αυτή, ειδικά και αν πρόκειται να αγκαλιάσεις το γυμνό σώμα του Μαρκους. Ένιωθα πολύ τυχερή που βρισκομουνα σε αυτή την θέση. Είχα μείνει αρκετά λεπτά χωμένη μεςα στην αγκαλιά του, ώσπου κάποια στιγμή γυρίζει και ψυθιριζει στο αυτί μου: "Σ' αγαπώ πολύ"
Δεν του απάντησα, αλλα χαμογέλασα και νομίζω πως το κατάλαβε. Ένας ήχος μας έκανε να απομακρυνθούμε ο ένας απο τον αλλο. Ηταν η πόρτα του μπάνιου. Η Ελένη μόλις βγήκε μας έριξε μια γρήγορη ματια και ειπε: "Τα πιτσουνάκια μας..." , γνωρίζοντας οτι είχε γίνει νωρίτερα στην ταβέρνα. Εγω και ο Μαρκους κοιταζρηκαμε και γελάσαμε. Την ίδια στιγμή έρχεται ο Μαρτινους στην πόρτα και λεει: "Μήπως είδατε τον Μαρ.... Α! Εδω εισαι και σε ψάχνω τοση ώρα." Γελάσαμε ολοι με τα λόγια του και αφου μας ενημέρωσε οτι η ώρα ηταν δώδεκα και μιση, σωπασαμε ολοι και αφου μας καληνυχτησαν τα αγόρια με ενα φιλι στο μάγουλο στην κάθε μια, αποχώρησαν ήσυχα απο το δωμάτιο μας. Δεν νύσταζα και πολύ, ετσι πήρα το κινητό για να χαζεψω στο Ίνσταγκραμ. Ανοίγοντας το wifi μου ηρθε μια ειδοποίηση.
Instagram: ο χρήστης
@marcusandmartinus ζήτησε να σας ακολουθήσει.
Τα ματια μου έλαμψαν μόλις το ειδα και αμέσως το αποδέχτηκα. Πηγα να το δείξω στην Ελένη, όμως οταν πλησίασα το κρεβάτι της παρατήρησα οτι είχε ήδη κοιμηθεί. Ετσι γύρισα αθόρυβα πίσω στο κρεβάτι μου. Η ώρα ηταν 01:16 και δεν με έπαιρνε ο υπνος. Αποφάσισα να βγω έξω στο μικρό μπαλκόνι του δωματίου μας. Ανοίγοντας την μπαλκονόπορτα ειδα κάποιον να κάθεται κοντα στα κάγκελα και να κοιτάει την υπέροχη θέα απο τον τέταρτο όροφο. Πλησιαζοντας κατάλαβα οτι το άτομο αυτο ηταν ο Μαρτινους. Το μπαλκόνι ένωνε και τα δυο δωμάτια μεταξύ τους.

Because I Love You  M&MOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz