part 21

654 56 11
                                    


Με τοσα που μου εχουνε συμβει τον τελευταιο καιρο, κοντεψα να το ξεχασω. Επιτελους γινομαι 16!

Μαρκους- Γιατι δεν μας το ειχες πει νωριτερα;

Εγω- Εμ, το ειχα ξεχασει τελειως.

Μαρτινους- Μα πως γινεται να ξεχασεις τα γενεθλια σου; Δεν μου εχει συμβει ποτε αυτο.

Εγω- Εχουνε γινει τοσα πολλα αυτο τον καιρο, που ειναι πολυ πιο συμαντικα απο τα γενεθλια μου.

Μαρκ- Οπως;
Ρωτησε ο Μαρκ απορημενος.

Εγω- Προφανως και ολα αυτα που περναμε τοσες μερες δεν σας φαινονται περιεργα. Εμας παντως, το να γνωριζουνε τα ειδωλα μας, δεν το θεωρουμε κατι συνηθισμενο. Και ακομα πιο ασινηθιστο ειναι το να μενουμε μαζι τους για δυο ολοκληρους μηνες.

Joey- Δηλαδη ειμασταν τα ειδωλα σας;

Ελενη- Λογικα για να δηλωσαμε στην κληρωση, οπου ο νικητης θα περνουσε δυο μηνες με τον Μαρκους και τον Μαρτινους, θα ειμασταν και φαν τους.

Joey- δεν το ειχα σκεφτει ετσι.

Στελλα- Εγω και η Λορεν ομως σε δυο ωρες φευγουμε και δεν θα γιορτασουμε μαζι τα γενεθλια σου.
Ειπε με ενα παραπονεμενο υφος.

Μαρτινους- Θα κανουμε ολοι μαζι βιντεοκληση στο skype. Τι λετε;

Λορν- Τελεια ιδεα!
Αναφωνησε, καθως ολοι συμφωνησαμε με την ιδεα του Μαρτινους.

[...]

Η ωρα περασε και ηρθε η στιγμη του αποχαιρετισμου. Η Στελα και η Λορεν ειχανε φερει ολες τους τις βαλιτσες και τους σακους μπροστα απο την εξωπορτα. Ενας ενας περνουσαμε μπροστα απο τα κοριτσια και τα χαιρετουσανε με αγκαλιες και φιλια, σαν την πρωτη μερα που ηρθαν στην Νορβηγια.

Στελλα- Θα μου λειψετε.
Ειπε δινοντας μια μεγαλη αγκαλια σε εμενα και την Ελενη η οποια διηρκησε αρκετα λεπτα.

Μαρτινους- Τελειωνετε. Ο σοφερ περιμενει εξω.
Ειπε, ενω περίμενε με κατι σακους στο χερι. Ο Μαρτινους θα τις συνοδευε μεχρι το αεροδρομιο.

Ελενη- Τα λεμε συντομα κοριτσια. Μολις φτασετε Ελλαδα παρτε μας τηλεφωνο.

Στελλα, Λορεν- Ενταξει. Γειααααα!!!
Φωναξαν ταυτοχρονα. Πηραν στα χερια τις τσαντες τους και βγηκαν απο το σπιτι. Η πορτα εκλεισε πισω τους.
.
.
.
.
.
.
Το απογευμα δεν αργησε να ερθει και τα αγορια ετοιμαζοταν να πανε στην προβα για την αυριανη τους συναυλια.

Μαρκους- Κοριτσια, θελετε να ερθετε κι εσεις στην προβα μαζι μας;

Εγω, Ελενη- Και το ρωτας;
Ειπαμε ταυτοχρονα και κοιταχτηκαμε χαμογελωντας. Τα αγορια γελασαν με την αντιδραση μας. Τρεξαμε γρηγορα στα δωματια μας για να ετοιμστουμε. Ντυθηκα και βαφτηκα βιαστικα και ετρεξα γρηγορα στο σαλονι, οπου περιμενανε και οι υπολοιποι.

Λιγα λεπτα αργοτερα ηταν ολοι ετοιμοι και ξεκινησαμε την διαδρομη για το στουντιο. Δεν περασε πολυ ωρα και ειχαμε ηδη φτασει. Μας υποδεχτηκε ενας μαυροντυμενος αντρας, ο οποιος μας οδηγησε στην αιθουσα οπου θα γινοταν η προβα των αγοριων.

Ετοιμο και το παρτ 21. Ειναι λιγο μικρο, αλλα το σταμματησα εδω για να βαλω οτι εγινε στο στουντιο, στο επομενο παρτ. Καινουριο παρτ συντομα. Ββ!!!

Α! Και μην ειστε goast readers!!!😡

Love u 💛

Διαβαστε επισεις την καινουρια μου ιστορια. Ειναι ενα funfiction για τους One Direction. Λεγεται SMS Love with my step brother. Θα την βρειτε και στο προφιλ μου.

Love u again💛

Because I Love You  M&MTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon