part 10

851 63 17
                                    

Το δωμάτιο της Emma ηταν αρκετά μεγάλο και είχε ξεχωριστό μπάνιο. Ετσι δεν χρειάστηκε να περιμένουμε την σειρα μας για να πλυθουμε. Κάναμε ενα γρήγορο μπάνιο ντυθήκαμε και βαφτήκαμε. Εγω φόρεσα το λευκό παντελονι μου, μια μαύρη top μπλούζα και τα μαύρα Vans, ενώ η Ελένη φόρεσε το τζιν ψηλόμεσο παντελονι της, μια μπορντό top μπλούζα και τα μαύρα δίπατα παπούτσια της. Ηταν πανέμορφη. Αφου βγάλαμε λίγες σελφι αποφασίσαμε να παμε να καθησουμε στο σαλόνι και να περιμένουμε τους υπόλοιπους. Πηγαίνοντας προς το σαλόνι άκουσα κάποιον να φωνάζει το όνομα μου. Γύρισα και ειδα τον Μαρκους να στέκεται μπροστά στην πόρτα του δωματίου του φορώντας μονο παντελονι.
- Μαρια μπορείς να με βοηθήσεις να βρω τι θα φορέσω;
- Φυσικά.
Είπα και κετευθυνθηκα προς το μέρος του. Έκανα νόημα στην Ελένη οτι θα ερθω σε λιγο και προχώρησε μονη της προς το σαλόνι. Απο οτι κατάλαβα πρέπει να ηταν εκει και ο Joey, γιατι νομίζω οτι άκουσα την φωνή του. Μπήκα στο δωμάτιό του και αμέσως μου ηρθε η μυρωδιά απο αυτο το υπέροχο άρωμα που φοράει.

- Αχ αυτο το άρωμα...
- Σου αρέσει;
- Το λατρεύω...
- Θα το φοράω τοτε πιο συχνά.
- Ωραία...
Για αγόρι είχε πολύ συμμαζεμένο δωμάτιο σε αντίθεση με το δικο μου. Πηγα προς την ντουλάπα και έμεινα με ανοιχτό το στόμα. Είχε παρά πολλα ρούχα και τα περισσότερα ηταν Adidas και Nike. ΟΜG. Θέλω τα ρούχα του επέλεξα ετσι ενα τζιν σκισμένο παντελονι, μια άσπρη μπλούζα Adidas και τα super star. Βγήκα έξω απο το δωμάτιο για να ντυθεί και αφου ηταν έτοιμος με φώναξε να μπω.Του χτένισα λιγο τα μαλλιά και μετα πήγε να κοιτάξει στον ολόσωμη καθρέφτη που είχε, πως ηταν.

- Ειναι υπέροχα. Πως τα συνδιαχείριση τόσο ευκολα; Εμένα που πέρνει ωρες να τα ταίριαξω.
- Δεν ειναι τίποτα. Όσο πιο απλα και λιτά ντύνεται τόσο πιο πολύ αναδυκνειεται η φυσική σου ομορφιά.
- Θεωρείς δηλαδη οτι εχω φυσική όμορφα;
- Γιατι, δεν το ήξερες;

Δεν μίλησε, απλα χαμογέλασε και άνοιξε τα χέρια του για να τον αγκαλιασω. Χωρίς να δεύτερη σκέψη χώθηκα στην αγκαλιά του. Μείναμε ετσι για λίγα λεπτά. Με τράβηξε προς τα πίσω και μου έδωσε ενα φιλι στο μάγουλο και με ξανά έφερε κοντα του. Ο ήχος της πόρτας με έκανε να τραβηχτώ απο πάνω του και να κοιτάξω ποιος ειναι. Ηταν ο Μαρκ.

- Μαρκους μπορώ να πάρω... Συγνώμη ενοχλώ.

- Όχι καθόλου, ειπαμε ταυτοχρονα εγω και ο Μαρκους.

- Τι ηθελες; ρωτησε ο Μαρκους.

- Μπορω να βαλω λιγο απο το αρωμα σου.

- Για να μου κλεψεις το κοριτσι το θες; Οχι δεν προκειται να το επιτρεψω αυτο.

Μασ κοιταξε με ενα ερωτηματικο υφος και αφου καταλαβε οτι ειμαστε τρελοι πηγε να φυγει

- Καλα αστο θα παρω του Joey. Joeyyyyyy θελω το αρωμα σου.
Φωναξε καθως εκλεινε την πορτα.
Ο Μαρκους με κοιταξε στα ματια και αφου τον κοιταξα και εγω σκασαμε στα γελια.

Η πορτα ανοιξε παλι και ηταν ο Joey.

-Τι βλακειες λεει ο Μαρκ;

- Που θες να ξερω εγω. Λει ο Μαρκους

- Του ειπες να μην παρει το αρωμα σου, γιατι θα σου κλεψει το κοριτσι. Ποιο κοριτσι, εχεις εσυ κοριτσι; Για μισο, εχω χασει επισοδεια ε;

- Εμ ναι, αρκετα μπορω να πω. Λεω ντροπαλα εγω και παρατηρω οτι ειχε το ιδιο υφος με τον Μαρκ και κρατηθηκα να μην γελασω. Απο οτι καταλαβα το ιδιο εκανε και ο Μαρκους.

- Για ελατε εδω εσεις οι δυο. Πειτε τα ολα.

Λιγα λεπτα αργοτερα:

Joey- Τωρα καταλαβα.
Μαρκους- Εσυ δεν μας ειπες, ποια σου αρεσει.
Joey- Δεν μπορω να πω ειναι η Μαρια μπροστα.
Εγω- Μην ανησυχεις ειμαι ταφος.
Joey- Σιγουρα;
Εγω- Παιδια ειμαστε;
Joey- Ωραια. Μου αρεσει η Ελενη.
Μαρκους- Εχουμε προβλημα.
Joey, Εγω- Γιατι;
Μαρκους- Γιατι αρεσει και στον Μαρτινους η Ελενη.

Αυτο ηταν το παρτ 10. Δεν εγραψα για την συναντηση τους, αλλα σιγουρα στο επομενο θα γραω

Love u 💛

Because I Love You  M&MDonde viven las historias. Descúbrelo ahora