Το κεφάλι μου πάει να σπάσει. Έχω πονοκέφαλο από την στιγμή που ξύπνησα. Η Ελένη λέει ότι θα είναι από το χθεσινό ξενύχτι. Ας το ελπίζουμε. Ο Μάρκους και ο Μαρτίνους έχουν πάει σε μίτινγκ με το μάνατζμεντ. Τους κάλεσαν έκτακτα. Δεν έχω ιδέα για το τι θα τους πουν.
Marcus' p.o.v.
Μας κάλεσαν από το μάνατζμεντ. Τι θέλουν πάλι; Ελπίζω να μην είναι ένα από αυτά τα μίτινγκ που μας λένε ότι κάτι πρέπει να αλλάξουμε στην ζωή μας, γιατί δυσαρεστεί τις φαν. Αυτή είναι η μόνη στιγμή που η ζωή μου δεν πάει κατά διαόλου.
Χτυπάμε την πόρτα του γραφείου της Jane (η μάνατζερ) και αφού μας δίνει την άδεια, περνάμε μέσα.
Jane- Καθίστε.
Είπε και μας έδειξε τις κενές καρέκλες μπροστά της.Μαρτίνους- Τι μας θέλατε?
Jane- Λοιπόν. Θα ξεκινήσω να σας λέω αυτά που θέλω και δεν θα με διακόψετε. Και επίσης δεν θέλω αντιρίσεις.
Εγώ- Οκ, συνέχισε.
Jane- Όπως ξέρετε δίνουμε πολύ σημασία στην φήμη σας. Έτσι για το καλό σας πρέπει να Μάρκους να χωρίσεις με την Μαρία και Μαρτίνους να μην γίνει τίποτα με την Ελένη.
Με το που το άκουσα αυτό πετάχτηκα από την θέση μου. Το ίδιο και ο Μαρτίνους.
Εγώ- Δεν γίνεται αυτό. Όχι. Βρήκα τον άνθρωπο μου και δεν θα με αναγκάσει κανείς να το κάνω.
Jane- Πρέπει όμως. Αν κάνεις το αντίθετο, ακυρώνω το συμβόλαιο που έχουμε κάνει, και χάνετε κάθε ίχνος φήμης.
Εγώ- Ακύρωσε το.
Είπα και σηκώθηκα από την θέση μου και βγήκα από τον χώρο που βρισκόταν αυτή και οι ιδέες της.Martinus' p.o.v.
Ο Μάρκους έφυγε από την αίθουσα και έμεινα εγώ με την Jane.
Εγώ- Θα διαφωνήσω κι εγώ μαζί σου. Η Ελένη είναι υπέροχος άνθρωπος και θέλω να είναι πάντα δίπλα μου και να την προσέχω. Όσο για τον Μάρκους, την έχει πατήσει άγρια με την Μαρία. Δεν θα την αφήσει τόσο εύκολα.
Jane- Ναι αλλά έτσι βάζει σε κίνδυνο την καριέρα του. Πρέπει να το σκεφτεί.
Εγώ- Δεν θα αλλάξει ποτέ γνώμη. Και ξέρεις πολύ καλά ότι μπορεί να ακυρώσει το συμβόλαιο. Και μετά θα είναι σε κίνδυνο η δική σου καριέρα, γιατί δεν θα έχεις δουλειά.
Jane- Το ξέρω.
Είπε με ηττημένο τόνο και γύρισα να φύγω. Έκλεισα την πόρτα πίσω μου και γύρισα προς τον διάδρομο. Εκεί βρήκα τον Μάρκους να κάθεται στο πάτωμα και να έχει στηρίξει το κεφάλι του στα γόνατα. Δεν βλέπω το πρόσωπο του αλλά είμαι σίγουρος ότι κλαίει. Θα έκανα το ίδιο στην θέση του.Εγώ- Μακ
Τον φώναξα και σήκωσε το κεφάλι του. Τα μάτια του είναι κόκκινα και υγρά.Μάρκους- Τι έγινε;
Εγώ- Της άλλαξα γνώμη. Της είπα ότι αν ακυρώσουμε το συμβόλαιο θα χάσει και αυτή την δουλειά της.
Μάρκους- Τέλεια. Πάμε σπίτι.
Maria's p.o.v.
Πέρασε γύρω στην μια ώρα και το μαι μπόι γύρισε. Τα μάτια του ήταν κόκκινα.
Εγώ- Αγάπη μου έκλαιγες;
Έγνεψε καταφατικά.Εγώ- Γιατί; Είναι όλα εντάξει τώρα.
Αντί για απάντηση πήρα μια μεγάλο αγκαλιά. Τι στο καλό έγινε σε αυτό το μίτινγκ?Μάρκους- Απλά η μάνατζερ, μου είπε ότι πρέπει να χωρίσουμε, γιατί λέει ότι βάζω σε κίνδυνο την καριέρα μου, αλλιώς θα ακυρώσουμε το συμβόλαιο. Εγώ αρνήθηκα και άρχισα να κλαίω. Αλλά στο τέλος ο Μαρτίνους της είπε ότι αν ακυρώσουμε το συμβόλαιο θα χάσει και αυτή την δουλειά της και έτσι άλλαξε γνώμη.
Στην αρχή, αγχώθηκα με αυτά που είπε, αλλά μετά ηρέμησα.
Εγώ- Δηλαδή, έβαλες σε κίνδυνο την καριέρα σου, για εμένα;
Μάρκους- Ναι, γιατί σ'αγαπώ.
Να με κι εγώ! Ναιιιιι καινούριο παρτ!!!!!
*10λεπτο πάρτι*
moonxjames για εσένα ανέβασα μόνο που με είχες πρήξει.
Τέλος πάντων. Πείτε μου τα νέα σας. Πώς πάνε οι διακοπές σας? Εμένα υπέροχα.
Για πείτε μου την γνώμη σας για το αυτό το κεφάλαιο. Αν σας άρεσε πατήστε το αστεράκι και αφήστε και ένα σχόλιο γιατί με αγαπάτε. Σι γιου σουν μπέιμπις 💘💘
Λοβ γιου 💛
YOU ARE READING
Because I Love You M&M
Fanfiction[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ] Tι θα έκανες αν είσουν εσύ η νικήτρια που θα κέρδιζε δύο μήνες μαζί με τους Marcus και Martinus? Εγώ ήμουν μια από αυτές και μπορώ να πω πως δεν έγιναν όλα όπως περίμενα. Κάποιες φορές πίστευα πως ήταν καλύτερα όταν όλα ήταν στην φαν...